SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
ja het was zomaar wegquote:
ik zag je post wel, Rotterdammerquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel waar
niet liegen nie
op je zij
je ne regrette rien
was wel leuke jongenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die fooi geven bij subway.
dan heb je het niet begrepen.
sorry hoor
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrouwen verdienen echt debiel veel fooien in horeca
ja er ging wat foutquote:
Niet de juiste plek neequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
sorry hoor
fooi geven is sowieso draconischquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
sorry hoor
waarom nietquote:
ik vind je verhaal zelfs al verwarrend, daarom vergeven, toetiequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja er ging wat fout
wilde een tt maken en toen veranderde ik de tt van eht vorige topic en dan post je ook de post die er al staat
sorry
Mensen die niet fooien in restaurants zijn wel plebejer.quote:
Ligt eraan waarquote:
dankjequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vind je verhaal zelfs al verwarrend, daarom vergeven, toetie
Nog potje curven of isketchen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vind je verhaal zelfs al verwarrend, daarom vergeven, toetie
of op terrasje mits goeie bedieningquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die niet fooien in restaurants zijn wel plebejer.
waarom welquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja weet ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it in usa moet je wel 15% fooi geven he
terrasje rond ik gewoon altijd naar boven af niet echt fooi verderquote:
ik rond meestal wel afquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke typisch mag kiezen: isketch of curve?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
meer zin in isketch dan curven. Tenzij typje nu curve zegt, dan wil ik curven
Daar geeft niemand omquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:40 schreef Moira. het volgende:
hee is er eigenlijk nog wat vernomen van Fairydust lately?
ja zij is dood hequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:40 schreef Moira. het volgende:
hee is er eigenlijk nog wat vernomen van Fairydust lately?
curvequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oke typisch mag kiezen: isketch of curve?
dat is een bullshit redenquote:
?quote:
OKE DE TYP HEEFT GESPROKEN WE GAAN CURVENquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
curve
ik kan niet tekenen, zeker niet op den pc
wat een macht
ja, echt waarquote:
ik doe al openenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
OKE DE TYP HEEFT GESPROKEN WE GAAN CURVEN
2 vrouwen die naar mij luisteren zonder problemenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
OKE DE TYP HEEFT GESPROKEN WE GAAN CURVEN
je hoort ook met mes en vork te eten in een restaurantquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is een bullshit reden
waarom hoort het?
Hee je was btw toch WK mod? waz met je kleurtje+tagje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 vrouwen die naar mij luisteren zonder problemen
dat ik dit nog mag meemaken
wat danquote:
die mensen die horeca werken verdienen echt 1usd/hr ofzo buiten fooiquote:
JA zit verstopt achter dit tagjequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee je was btw toch WK mod? waz met je kleurtje+tagje?
oooh wist ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die mensen die horeca werken verdienen echt 1usd/hr ofzo buiten fooi
is wel goed systeem verderquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh wist ik niet
snap het dan wel ja
omdat het praktischer is dan met je handen etenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hoort ook met mes en vork te eten in een restaurant
maar waarom hoort het?
nahquote:
Dus je hebt nog wel rechten enzo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
JA zit verstopt achter dit tagje
maar ik ga heul niet naar het groene haas toernooi want werk
komt goed
kom ook danquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Godver ik helemaal blij, gaan ze curven
Omdat ze je goeie service verlenen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat het praktischer is dan met je handen eten
ook word je minder vies
waarom mensen extra betalen voor hun werk? je geeft een agent toch ook geen fooi omdat hij je een boete geeft
feyenoord supporters toernooi, derde jaar met FOK!teamquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus je hebt nog wel rechten enzo?
WTF is groene haas
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze je goeie service verlenen.
Goed eten voor je klaarmaken.
Mits goeie bediening e.d dus. Als het een kut restaurant is met onbeschoft personeel doe ik het ook niet.
Nee ik vind dat echt kutquote:
ja daar betaal je dan toch ook een vermogen voor?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze je goeie service verlenen.
Goed eten voor je klaarmaken.
Mits goeie bediening e.d dus. Als het een kut restaurant is met onbeschoft personeel doe ik het ook niet.
19quote:
WTFquote:
Blijk van waarderingquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat het praktischer is dan met je handen eten
ook word je minder vies
waarom mensen extra betalen voor hun werk? je geeft een agent toch ook geen fooi omdat hij je een boete geeft
Het is gewoon sociaal gewenstquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja daar betaal je dan toch ook een vermogen voor?het is niet alsof je een tientje betaalt in een restaurant
Onder cup D en zonder inkijk -> geen fooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
tenzij kut of slecht natuurlijk
maar daar heb ik nooit last van
oh aight, leukquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoord supporters toernooi, derde jaar met FOK!team
ja heb rechten
domme regelquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon sociaal gewenstIk heb dat ook niet verzonnen
Ja, maar het leeuwendeel daarvan gaat echt niet naar het personeel. Fooi gaat wel naar het personeel, dus als zij extra service en klantvriendelijkheid verlenen mag dat beloond worden. Het is vaak hard werken in de horeca voor weinig loon. Ik respecteer het heel erg als men dan alsnog vrolijk en vriendelijk kan blijven en mij het beste kan bieden wat mogelijk is. Daarom geef ik fooi.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja daar betaal je dan toch ook een vermogen voor?het is niet alsof je een tientje betaalt in een restaurant
Ik heb het over Nederland he?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
domme regel
kut amerikanen
kutloon daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |