150 a 175 euroquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel dure grap altijd. Ik heb ook maar kleintje, maar toch gewoon even 80 euro
Mannen worden knapper naarmate ze ouder wordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beiden.
Het draagt slechts bij aan mijn sexappeal
[..]
Ik kom wel controleren hoe vaak je doucht.
ah niceeeeeequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe hem op mijn linkervoet en idd die plek. Ik weet niet hoe groot ze worden maar ik denk dat ietsjes groter, ik heb 3 verentattoo's gegeven aan die jongen en ik wil een combi van die 3 haha
Dat veel paupers een tattoo hebben betekent niet dat een tattoo hebben iets pauperigs isquote:
jawel doe maarquote:
ohjaaaaquote:
Echt duurquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
150 a 175 euroHeb al 40 euro vooruit betaald. Ik heb een woord op mijn pols, die was 50 euro en een heartagram op mijn arm en die was 75 euro (was incl. bijwerken van die op mijn pols, was niet mooi gezet door een andere shop)
ik had het over FR op je hartquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat veel paupers een tattoo hebben betekent niet dat een tattoo hebben iets pauperigs is
lekker voor jequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef Typisch het volgende:
ik moet straks de keuken en douche weer gaan delen met mensen
daar zie ik tegenop
kutleven alles
10tje per cm betalen tegenwoordig bij de hoeren?quote:
Dit had ik niet verwacht.quote:
Jep. Ben zo benieuwd! Zal hier wel foto plaatsen als ik terug ben Donderdagmiddagquote:
Keep telling that to yourself.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden
Er is nog kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
hmmm ja ik ga het gewoon uitstellen iddquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah vandaar.Al zou ik het winters gewoon alsnog doen, fuck je verwarmde kamer.
Tering.Wat een ellende.
[..]
Euh, dit keer niet.
[..]
Ik zit ook nog op 2x per week hoor, zeker met dit weer. Dan pluist het als de malle. En gewoon beetje rond vakanties het steeds een dagje uitstellen.
Oh okequote:
Ik wil in September weer heen, onderarm verder doen en o.a rozen erbij laten zetten. Denk dat ik dan wel minstens 300 euro kwijt benquote:
maar dat kan je toch nooit fatsoenlijk verbergen?quote:
tis toch positief, waarom zou je mad wordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10tje per cm betalen tegenwoordig bij de hoeren?
[..]
Dit had ik niet verwacht.I ain't even mad.
jaaaaaa!quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Ben zo benieuwd! Zal hier wel foto plaatsen als ik terug ben Donderdagmiddag
Ik zal eens iets aannemen.quote:
Ik ben al knapquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden
Er is nog kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |