mannen snappen er niks vanquote:
Tofquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom, ik vond het gewoon zo mooi! En zag er ook subtiel uit![]()
[ afbeelding ]
Zoiets
Maar ... Ach nevermind.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoef ook geen seks te hebben wnr mijn moeder eten maakt
Grijzend bedoel je?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.
Zelfs een prachtexemplaar als ik ben kalend
quote:
HIJ IS VERVELEND HE VANAVONDquote:
Dat inderdaad, staat overigens niet gelijk aan hoeveel ik echt douche.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
mannen snappen er niks van
gaat het over haar 1x wassen per week?
Is Hep een 1000 voor jou?quote:
ja laat die katwijk opmerkingen maar voor jequote:
Ik denk dat mijn veren wel iets groter worden.. en nog realistische (hoop ik). En ik krijg dus een doorlopend bandje met allemaal gekleurde kralen. Ik weet nog niet welke kleur ik die doequote:
Omdat het hier wel warm isquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom hier niet meer?![]()
En dan zijn elektrische dekens echt![]()
![]()
Oh bahDus je bent er voorlopig nog echt niet van af.
Niets nieuws onder de zon.quote:
Snap ik. Hoe heb je dat zo gedaan? Ik doe nu 2/3 keer per weekquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat inderdaad, staat overigens niet gelijk aan hoeveel ik echt douche.
Come at me broquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja laat die katwijk opmerkingen maar voor je
heb mijn noteboekje alweer erbij
zaterdagquote:
doe je hem ook echt daar ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn veren wel iets groter worden.. en nog realistische (hoop ik). En ik krijg dus een doorlopend bandje met allemaal gekleurde kralen. Ik weet nog niet welke kleur ik die doeLigt denk ik ook aan de tekening
Wel dure grap altijd. Ik heb ook maar kleintje, maar toch gewoon even 80 euroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |