omschrijf je nu mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
beer van een gozer van een meter of 2 en ook enorm breed
stond hem echt vet
oh dacht alquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, gewoon een hollandse molen in dat kleurtje
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker welWas precies wat ik bedoelde
Alleen deze UI die ik nu heb is al te groot voor geen-abo-houders, heb 'm ingesteld toen ik fullabo had. Dus moet weer ff bellen/smsen voor een fullabo en dan kan ik 'm instellen
Als ik 'm nu verander en blijkt dattie niet past zonder abo, kan ik deze niet meer terugzetten
Heb alleen geen nieuwe notes erbij, dat is meestal een extra reden om een fullabo te nemen
neequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet niet was jij in salou 3 jaar terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12.00quote:
Weet ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet curve en FOK! ook los van elkaar zien.
De helft wat ik daar zeg, meen ik helemaal niets van. Behalve de liefde en fatsoenlijke gesprekken
ik weet het echt nietquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil deze tatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk zeg
Trustequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar is wel een wereld van verschil.
Maar nu ga ik slapen en hopelijk niet te vuig dromen.
LW
Volgens mij loop jij gewoon sexy je sushi te serveren. Dat kan niet anders.quote:
truste neelquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik.
LW
wil er dus geen een denk ikquote:
vrouwen verdienen echt debiel veel fooien in horecaquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij gewoon sexy je sushi te serveren. Dat kan niet anders.
slaap lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik.
LW
deze danquote:
hussars kanjergevaarlijkquote:
ik vraag me wel vaker af hoe ik dingen in mn hoofd krijgquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Hoe the fuck krijg ik ineens Katy Perry in mijn hoofd?
Hoogte van de fooi is recht evenredig met de cupmaatquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrouwen verdienen echt debiel veel fooien in horeca
afgepakt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:35 schreef supersof het volgende:
ik kreeg laatst fooi van een leuke jongen bij de kassa. en we krijgen nooit fooi. dus was wel bijzonder. en ik mocht het zelf houden. maar iemand heeft het afgepakt
ooooooohquote:
ik heb vandaag bijna vijf uur gewerkt en kreeg nog fooi van drie avondenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij gewoon sexy je sushi te serveren. Dat kan niet anders.
wordt per avond verdeeld onder de mensen die dan werkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrouwen verdienen echt debiel veel fooien in horeca
Trustenquote:
quote:
neuhquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel, met het franse equivalent van yolo
toch?
ik heb geen ideequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel, met het franse equivalent van yolo
toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |