quote:
Veren op mijn voet en een bandje om mijn enkel met gekleurde kralen (veren zijn met een touwtje verbonden aan dat bandje om mijn enkel)quote:
Houd je mondquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Heppie krijgt geen aandacht en word rebels
Klopt. Ene keer kies ik voor snackbar, andere keer voor Mac als ik patat wil. Veranderd echt constantquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk lekker bij de snackbar bunkeren ook wel fijn. Turkeystick
BMT heb ik te vaak gehadquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
je vroeg wat ik aan kon raden toch?
ik eet zelf geen vlees
maar veggie patty is wel lekker
en tonijn dan
maar bmt wordt veel besteld, spicy italian ook
maar ik vind vlees niet lekker dus kan niet voorstellen dat mensen het willen haha kan niet echt helpen dus
zeg of het pijn doetquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Vren op mijn voet en een bandje om mijn enkel met gekleurde kralen (veren zijn met een touwtje verbonden aan dat bandje om mijn enkel)
Treinen is op zich best chill, maar ik heb een hekel aan rommel en viezigheid.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit met de trein gelukkig
Twister Friet van de snackbar! Kan geen één fastfoodketen tegen opquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ene keer kies ik voor snackbar, andere keer voor Mac als ik patat wil. Veranderd echt constant
friet van maccie is echt viesquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ene keer kies ik voor snackbar, andere keer voor Mac als ik patat wil. Veranderd echt constant
Mijn bed is nu lekker warm.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]Als in het laten wennen aan zo min mogelijk wassen.
Dat is wel heel veel.
salami en pepperoniquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
BMT heb ik te vaak gehadSpicy Italian, was dat precies?
Klinkt nice. speciale betekenis?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Veren op mijn voet en een bandje om mijn enkel met gekleurde kralen (veren zijn met een touwtje verbonden aan dat bandje om mijn enkel)
Zal ik doen haha, ben bang van welquote:
ik wil op mn chest fokkie zei dat doet tantoe pijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal ik doen haha, ben bang van welHeb er al 2 maar zijn ook geen grote en zitten niet echt op gevoelige plekken
Doe ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn bed is nu lekker warm.![]()
Hmm, dan ga ik mijn haartjes maar wat minder wassen vanaf nu,
voor snacks wel goedquote:
Wat prettig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn bed is nu lekker warm.![]()
Hmm, dan ga ik mijn haartjes maar wat minder wassen vanaf nu,
trustequote:
haha ouwequote:
hoezo niet?quote:
ik laat het altijd door mn moeder makenquote:
quote:
Haha nee, ik kwam 7 jaar terug een foto tegen op internet van een meisje die dat had (wel iets anders dan ik hem uiteindelijk heb, zo krijg ik 2 veren en mooiere realistische veren en de kralen worden meer en ingekleurd). Sinds die is dat nooit meer uit mijn hoofd gegaanquote:
nee dan ben jij al doodquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht maar, over 10 jaar gaat alles hangen bij jou, dan lach ik het hardst
Ah okequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee, ik kwam 7 jaar terug een foto tegen op internet van een meisje die dat had (wel iets anders dan ik hem uiteindelijk heb, zo krijg ik 2 veren en mooiere realistische veren en de kralen worden meer en ingekleurd). Sinds die is dat nooit meer uit mijn hoofd gegaan
waarom?quote:
Ik had in vorige huis elektrische dekensquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat prettig.Zijn de werkzaamheden al klaar?
Gewoon doen, ik was het ook max, 2x per week en het is minder vettig dan ooit.
Sex appeal - 10.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik laat het altijd door mn moeder maken
Geeft niet hoor.quote:
ah goed manquote:
je doucht toch maar 1 keer per week?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat prettig.Zijn de werkzaamheden al klaar?
Gewoon doen, ik was het ook max, 2x per week en het is minder vettig dan ooit.
waarom verdriet?quote:
hoef ook geen seks te hebben wnr mijn moeder eten maaktquote:
Waarom hier niet meer?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had in vorige huis elektrische dekens![]()
De zolder daar was ijs en ijs koud. 0 isolatie en zo
Vanmiddag tijdens het curven kwam er nog een bouwvakker aanbellen, maar mijn huis is klaar. Morgen mijn schuur. En ze zijn hiernaast nog bezig, dus iedere dag van 7-16 hoor ik teringherrie.
Daarom, ik vond het gewoon zo mooi! En zag er ook subtiel uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah okeNou ja hoeft niet altijd een betekenis te hebben natuurlijk
GAM / [PC] Guns of Icarus - #1quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
Oh hep en typ snow wilt met ons spelen schijnbaar
nicequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom, ik vond het gewoon zo mooi! En zag er ook subtiel uit![]()
[ afbeelding ]
Zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |