Ik kijk altijd naar hem op 24 kitchen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
Doet me er aan denken, ik heb een boekje van Anthony Bourdain. Een van z'n eerdere boeken, maar dan een gereviseerde versie waarbij hij in de kant met pen commentaar op zichzelf heeft geschreven
jane austen vond ik zelf makkelijker.quote:
Zelfs die is er niet meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ging vroeger boeken verkopen bij de slegte, hadden we wietgeld
ik kocht daar wel eens boeken in de tijd dat ik zo'n 5 boeken per week lasquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ging vroeger boeken verkopen bij de slegte, hadden we wietgeld
Studie boeken vooral. Goedkoopjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik kocht daar wel eens boeken in de tijd dat ik zo'n 5 boeken per week las
gaan jammer genoeg allemaal fallietquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Studie boeken vooral. GoedkoopjesJammer dat zijn zulke lekkere winkels
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was wel vreemd, ze opende een winkel in Leeuwarden en waren in no time failliet.
ik heb een ereader maar ik heb liever een echt boek. de geur enzo maakt het toch wel compleet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:15 schreef Miek37 het volgende:
Kopen jullie boeken? Ik download de hele meuk, als ik alles nog wil lezen moet ik 3 boeken per dag lezen en 383 jaar oud worden.
Boeken zijn tastbaar. Ik mis soms ook wel de krant.Boeken ruiken lekker en zijn mooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:15 schreef Miek37 het volgende:
Kopen jullie boeken? Ik download de hele meuk, als ik alles nog wil lezen moet ik 3 boeken per dag lezen en 383 jaar oud worden.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een ereader maar ik heb liever een echt boek. de geur enzo maakt het toch wel compleet.
Dat dus, of ik schuif te hard en doe 2 pagina's verder ipv 1, en snap er dan geen hol meer van.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een ereader maar ik heb liever een echt boek. de geur enzo maakt het toch wel compleet.
boeken zijn onhandig, zwaar en je krijgt er lamme armen van.. tevens is het lettertype vaak niet om aan te gluren.. daarbij snijden de bladzijdes vaak in je vingers wat bloedvlekken veroorzaakt waardoor hele lappen tekst niet meer leesbaar zijn.. Daarnaast nemen ze ontzettend veel ruimte in, een boekenkast ziet er vaak slordig en stoffig uit.. Daarbij zijn er... En ook nog dit.. En dat. .. Tevens zusquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeken zijn tastbaar. Ik mis soms ook wel de krant.Boeken ruiken lekker en zijn mooi
jij snapt de charme nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
boeken zijn onhandig, zwaar en je krijgt er lamme armen van.. tevens is het lettertype vaak niet om aan te gluren.. daarbij snijden de bladzijdes vaak in je vingers wat bloedvlekken veroorzaakt waardoor hele lappen tekst niet meer leesbaar zijn.. Daarnaast nemen ze ontzettend veel ruimte in, een boekenkast ziet er vaak slordig en stoffig uit.. Daarbij zijn er... En ook nog dit.. En dat. .. Tevens zus
Maar, maar, boekenkastenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
boeken zijn onhandig, zwaar en je krijgt er lamme armen van.. tevens is het lettertype vaak niet om aan te gluren.. daarbij snijden de bladzijdes vaak in je vingers wat bloedvlekken veroorzaakt waardoor hele lappen tekst niet meer leesbaar zijn.. Daarnaast nemen ze ontzettend veel ruimte in, een boekenkast ziet er vaak slordig en stoffig uit.. Daarbij zijn er... En ook nog dit.. En dat. .. Tevens zus
quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een boek in je handen hebben. Soms balen dat het er maar zoveel blz waren als je er lol in hadquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat dus, of ik schuif te hard en doe 2 pagina's verder ipv 1, en snap er dan geen hol meer van.
Ik heb 1 hele oude + een paar nieuwe, de planken van die oude hangen zo heerlijk door.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:21 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een vette boekenkast
zo'n hele oude in de muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |