sinds de vorige, ik had het ook bijna gemist hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, UI's in de OP, sinds wanneer is dit.
Valt mij nu ook pas op.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sinds de vorige, ik had het ook bijna gemist hoor
lol heeft pavement net geflikt, en niet zo heel erg netjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
laat dat kindquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heeft pavement net geflikt, en niet zo heel erg netjes
ik verwacht ook nog wel een 2e versie, mijn eerste logo was ook spuuglelijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
laat dat kind
die had er aardig al wat opgerookt gok ik zo
Nicequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Alfonso Cuaron is geweldig.
Dit is één take, buiten beeld van de camera vouwt die halve auto om, om plek voor de camera te maken, acteurs bukken en duiken op zij, stoelen klappen om, En als je het niet weet valt het niet eens op
Dit is de auto
[ afbeelding ]
Ik zie 't nog steeds nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen ze dat shot maakten was er nog nooit zo iets gedaan.
Ik vind dat leuk om te zienquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen ze dat shot maakten was er nog nooit zo iets gedaan.
Dat er nooit meer een kind geboren word. Het zal maar gebeuren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
De film zelf is ook best goed trouwens.
wat doet die tent op het dak?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is één take, buiten beeld van de camera vouwt die halve auto om, om plek voor de camera te maken, acteurs bukken en duiken op zij, stoelen klappen om, En als je het niet weet valt het niet eens op
Dit is de auto
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is de auto
[ afbeelding ]
Some goddamn peace and quiet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat er nooit meer een kind geboren word. Het zal maar gebeuren.
Zitten een cameraman, focus-puller, regisseur en cinematograaf in met een monitor, een joystick en een rol koekjes.quote:
Ook een mooi eindequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat er nooit meer een kind geboren word. Het zal maar gebeuren.
Ja we tikken lekker door, maar we mogen niet verder dan 200 van Liesje he.. Dus binnenkort rantsoeneren we de postsquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja we tikken lekker door, maar we mogen niet verder dan 200 van Liesje he.. Dus binnenkort rantsoeneren we de posts
is dat zo, nee tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja we tikken lekker door, maar we mogen niet verder dan 200 van Liesje he.. Dus binnenkort rantsoeneren we de posts
waarom niet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is allemaal dataverbruik he en we betalen er niet voor. En met al die gifjes zitten we echt al fors aan de data.quote:
boeiend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is allemaal dataverbruik he en we betalen er niet voor. En met al die gifjes zitten we echt al fors aan de data.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is allemaal dataverbruik he en we betalen er niet voor. En met al die gifjes zitten we echt al fors aan de data.
fuckerquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijken, poep lakensquote:
nee er is een anderequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat niet dat Stephenie Meyer ding? Niet gezien. Meh.
ja die was echt BIZARquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
Game of Thrones van afgelopen zondag is echt MASTERLIJK![]()
Oberynquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
Game of Thrones van afgelopen zondag is echt MASTERLIJK![]()
Gelukkig niet.quote:
Verkeerde capquote:
volgens mij waren joezi en ik sarcastisch omdat het zondag niet wasquote:
Hij gaat doodquote:
Ruud verwachtquote:
Ja daarom mutsquote:
Ik, ehh, ben geen fan van het werk van Meyer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef isax het volgende:
[..]
nee er is een andere![]()
nooit gezien hoor
wel die van stephenie meyer
zelfs het boek ergens liggen.
echt he, slome zakquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
Wanneer komt die lul eens met een nieuw boek
Boek,quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
Duurt langquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
ik ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, ben geen fan van het werk van Meyer.
Bedoel je deze?
Gwoemul (2006) - IMDb
Hmm, Koreaanse film, ben benieuwd.
gewoon doen wat ze met true blood dedenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duurt lang![]()
Nog twee boeken te gaan, zou hij het op tijd redden met de serie?
GVRquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, de GVR is niet zo'n snelle boekenschrijver.
Hmm die gaat best hard he, maar meer chronologisch dan de boeken.. Is het al bekend dat ie na 2 boeken er mee stopt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duurt lang![]()
Nog twee boeken te gaan, zou hij het op tijd redden met de serie?
Kan, maar van wat ik zo gezien heb bij andere series die dat deden is het eigenlijk nooit zo goed als het "echte" einde dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
gewoon doen wat ze met true blood deden
eigen weg gaan
oooohhh dank jequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat het over de schrijver van game of thrones gaat
true blood is een mega wazige serie soms.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan, maar van wat ik zo gezien heb bij andere series die dat deden is het eigenlijk nooit zo goed als het "echte" einde dan.
Hij wilde eerst zes boeken schrijven, het werden er zeven omdat boek vier te dik was om te kunnen drukken / verkopen. Dus dat boek werd gesplitst in A Feast For Crows en A Dance With Dragons. MAar los van dat was het aantal boeken al gepland. De titels zijn zelfs al bekend. The Winds of Winter en A Dream of Spring.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm die gaat best hard he, maar meer chronologisch dan de boeken.. Is het al bekend dat ie na 2 boeken er mee stopt?
wel eindelijk een piemel gezienquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
true blood is een mega wazige serie soms.
laatste seizoen begint bijna. gerucht is is dat iedereen dood gaat
Kan je die shit ook lezen, de serie is wel te pruimen. Ik loop achter nu.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij wilde eerst zes boeken schrijven, het werden er zeven omdat boek vier te dik was om te kunnen drukken / verkopen. Dus dat boek werd gesplitst in A Feast For Crows en A Dance With Dragons. MAar los van dat was het aantal boeken al gepland. De titels zijn zelfs al bekend. The Winds of Winter en A Dream of Spring.
en hoe vond jij de finale van Survivorquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je die shit ook lezen, de serie is wel te pruimen. Ik loop achter nu.
Garp is wel een leuk boekquote:
Mmm hoop niet dat ie het af gaat raffelen dan.. A dance with the dragons was toch ook in 2 delen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij wilde eerst zes boeken schrijven, het werden er zeven omdat boek vier te dik was om te kunnen drukken / verkopen. Dus dat boek werd gesplitst in A Feast For Crows en A Dance With Dragons. MAar los van dat was het aantal boeken al gepland. De titels zijn zelfs al bekend. The Winds of Winter en A Dream of Spring.
Ken ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en hoe vond jij de finale van Survivor
Leeft Stephen King nog?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:39 schreef Punkman het volgende:
Is Stephen King al eens klaar met zijn donker toren reeks.
Heb het niet echt meer in de gaten gehouden, duurde zolang voordat er weer een nieuw deel kwam.
Oeps Hahahaquote:
Heb ik ook wel eensquote:
Die boeken verslond ik. Ik ben er al een tijdje klaar mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slechste schrijfster ooits![]()
heel veel mensen haten der omdat ze plagiaat pleegde op een fanfiction site
en nu melkt ze der eigen boeken
begon met 3 en dat zijn er nu 6.
daarnaast 2 spinoffs.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2014 00:46:57 ]
Nee dat is Mootiequote:
is die donkere toren reeks leuk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die boeken verslond ik. Ik ben er al een tijdje klaar mee.
Ik heb hem hier in één deel, geloof dat hij in het Nederlands wel in twee delen was uitgebracht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mmm hoop niet dat ie het af gaat raffelen dan.. A dance with the dragons was toch ook in 2 delen?
Pimpin Pimpinquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hem hier in één deel, geloof dat hij in het Nederlands wel in twee delen was uitgebracht.
Maar ik heb dan ook niet bepaald een standaard versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat moeten we hier mee? Een spoiler is ook wel op zijn plaatsquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:44 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
slechste schrijfster ooits![]()
heel veel mensen haten der omdat ze plagiaat pleegde op een fanfiction site
en nu melkt ze der eigen boeken
begon met 3 en dat zijn er nu 6.
daarnaast 2 spinoffs.
sjiek hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hem hier in één deel, geloof dat hij in het Nederlands wel in twee delen was uitgebracht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, is best wel leuk, je moest alleen zolang op het vervolg wachten, dat als het vervolg er kwam je je eerst weer moest inlezen.quote:
jij je zin schatquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat moeten we hier mee? Een spoiler is ook wel op zijn plaats
Wow mooie uitgavequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die draak shinen dan!quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Ben er redelijk blij mee, die dingen zijn best mooi.
Ik heb eigenlijk nog nooit een digitaal boek gelezen. Heb het geprobeerd, beviel niet. Lees soms wat manga's online die hier niet uitgebracht zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wow mooie uitgaveWel flinke pil dus, ik had laf de epubs.. die ik op een oude smartphone lees
Wel chill in het donker, op nachtmodus
Nee ik vond dat niks. Wel één van mijn favoriete is dat met een andere schrijver is. Richard Bachman is steven King. Ik kan er even niet op komenquote:
Die Straub ofzo ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vond dat niks. Wel één van mijn favoriete is dat met een andere schrijver is. Richard Bachman is steven King. Ik kan er even niet op komen
had ook een echte e-reader maar die is kapoet.. went wel snel hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een digitaal boek gelezen. Heb het geprobeerd, beviel niet. Lees soms wat manga's online die hier niet uitgebracht zijn.
lol dat had ik nou niet van jou verwachtquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
laatste boek wat ik gelezen heb is 50 tinten grijs
nee he, dat dacht ik wel, je bent nu vast helemaal geshockeerdquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat had ik nou niet van jou verwacht
heb ik ook zo vaak, die kleine knoppertjes ook, zwabber design ze eens wat beterquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
En jahoor, i qoute mezelf weer, in plaats van wijzigen....
Qua boeken heb ik het laatst een bundel met korte verhalen van H.P. Lovecraft gelezen, verhalen zoals The Call of Cthulhu, en Dagon etc. Klassieke horror.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
zegt me helemaal niet, verdiep me niet meer zo diep in boeken, kijk veel liever series tegenwoordig of filmsquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Qua boeken heb ik het laatst een bundel met korte verhalen van H.P. Lovecraft gelezen, verhalen zoals The Call of Cthulhu, en Dagon etc. Klassieke horror.
Andere was een bundel met korte verhalen van Franz Kafka.
wtf dat is oud manquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zat even naar Spijkerhoek te kijken.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:48 schreef isax het volgende:
hebben jullie al gehoort van deze film?
boek heb ik tijd geleden gelezen
ik vind het alleen al tof dat ze echt hier hebben gefilmt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Spijkerhoek, dat is lang geleden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zat even naar Spijkerhoek te kijken.
ik had hem gedownload om te bladerenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zat te zappen en toen kwam het voorbij.
Trustequote:
vond het best vermakelijk maar bij het derde boek heb ik de sex gedeeltes overgeslagen, toen wist ik het wel en wilde ik alleen weten hoe het verhaal afliepquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik had hem gedownload om te bladeren
wat een erg boek
Leuk is een groot woord. Het is meer van "oh ja, die deed mee en die"quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
en was het nog leuk om die oude zooi te kijken
humor. ik ga nu ff haxballen doe je meequote:Op woensdag 28 mei 2014 01:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Leuk is een groot woord. Het is meer van "oh ja, die deed mee en die"
Gelezen maar ik kon er even niet opkomen. Dus Googel, ik zat zelfs in mijn boekenkastquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je die opgezocht, of gelezen van hier ?
Die Tony (joep serton ofzo) speelt nu mee in GTST als Anton.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Leuk is een groot woord. Het is meer van "oh ja, die deed mee en die"
Lol, ik had het hier al na 1 minuut voor je neergezet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelezen maar ik kon er even niet opkomen. Dus Googel, ik zat zelfs in mijn boekenkast
Ik heb het nog steeds op m'n verlanglijstje staan, een volgende keer eens bestellenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:04 schreef isax het volgende:
ik heb dit boek denk ik nu 3 maanden
en snap het nog niet helemaal
wel mega goed want ik probeer alles nog uit te vogelen
Er gingen geen belletjes rinkelen. Het is ook best lang geleden dat ik het las. Maar iid met Peter Straub. Geweldig boek. Ik heb het nogquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, ik had het hier al na 1 minuut voor je neergezet.
of lenen en nooit meer teruggevenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds op m'n verlanglijstje staan, een volgende keer eens bestellen
Was ook even de boekenkast ingevlogen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Er gingen geen belletjes rinkelen. Het is ook best lang geleden dat ik het las. Maar iid met Peter Straub. Geweldig boek. Ik heb het nog
echt doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds op m'n verlanglijstje staan, een volgende keer eens bestellen
Dat klinkt best moeilijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:07 schreef isax het volgende:
[..]
echt doen
het is alleen even uitvogelen hoe je zelf het verhaal snapt
je kan eerst het verhaal lezen
of de zijkanten
of de losse dingetjes
of alles door elkaar
Ik ging vroeger boeken verkopen bij de slegte, hadden we wietgeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:07 schreef isax het volgende:
[..]
die gene mist dat boek wel
kost niet zomaar 40 euro
Ik kijk altijd naar hem op 24 kitchen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
Doet me er aan denken, ik heb een boekje van Anthony Bourdain. Een van z'n eerdere boeken, maar dan een gereviseerde versie waarbij hij in de kant met pen commentaar op zichzelf heeft geschreven
jane austen vond ik zelf makkelijker.quote:
Zelfs die is er niet meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ging vroeger boeken verkopen bij de slegte, hadden we wietgeld
ik kocht daar wel eens boeken in de tijd dat ik zo'n 5 boeken per week lasquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ging vroeger boeken verkopen bij de slegte, hadden we wietgeld
Studie boeken vooral. Goedkoopjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik kocht daar wel eens boeken in de tijd dat ik zo'n 5 boeken per week las
gaan jammer genoeg allemaal fallietquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Studie boeken vooral. GoedkoopjesJammer dat zijn zulke lekkere winkels
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was wel vreemd, ze opende een winkel in Leeuwarden en waren in no time failliet.
ik heb een ereader maar ik heb liever een echt boek. de geur enzo maakt het toch wel compleet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:15 schreef Miek37 het volgende:
Kopen jullie boeken? Ik download de hele meuk, als ik alles nog wil lezen moet ik 3 boeken per dag lezen en 383 jaar oud worden.
Boeken zijn tastbaar. Ik mis soms ook wel de krant.Boeken ruiken lekker en zijn mooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:15 schreef Miek37 het volgende:
Kopen jullie boeken? Ik download de hele meuk, als ik alles nog wil lezen moet ik 3 boeken per dag lezen en 383 jaar oud worden.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een ereader maar ik heb liever een echt boek. de geur enzo maakt het toch wel compleet.
Dat dus, of ik schuif te hard en doe 2 pagina's verder ipv 1, en snap er dan geen hol meer van.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een ereader maar ik heb liever een echt boek. de geur enzo maakt het toch wel compleet.
boeken zijn onhandig, zwaar en je krijgt er lamme armen van.. tevens is het lettertype vaak niet om aan te gluren.. daarbij snijden de bladzijdes vaak in je vingers wat bloedvlekken veroorzaakt waardoor hele lappen tekst niet meer leesbaar zijn.. Daarnaast nemen ze ontzettend veel ruimte in, een boekenkast ziet er vaak slordig en stoffig uit.. Daarbij zijn er... En ook nog dit.. En dat. .. Tevens zusquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeken zijn tastbaar. Ik mis soms ook wel de krant.Boeken ruiken lekker en zijn mooi
jij snapt de charme nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
boeken zijn onhandig, zwaar en je krijgt er lamme armen van.. tevens is het lettertype vaak niet om aan te gluren.. daarbij snijden de bladzijdes vaak in je vingers wat bloedvlekken veroorzaakt waardoor hele lappen tekst niet meer leesbaar zijn.. Daarnaast nemen ze ontzettend veel ruimte in, een boekenkast ziet er vaak slordig en stoffig uit.. Daarbij zijn er... En ook nog dit.. En dat. .. Tevens zus
Maar, maar, boekenkastenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
boeken zijn onhandig, zwaar en je krijgt er lamme armen van.. tevens is het lettertype vaak niet om aan te gluren.. daarbij snijden de bladzijdes vaak in je vingers wat bloedvlekken veroorzaakt waardoor hele lappen tekst niet meer leesbaar zijn.. Daarnaast nemen ze ontzettend veel ruimte in, een boekenkast ziet er vaak slordig en stoffig uit.. Daarbij zijn er... En ook nog dit.. En dat. .. Tevens zus
quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een boek in je handen hebben. Soms balen dat het er maar zoveel blz waren als je er lol in hadquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat dus, of ik schuif te hard en doe 2 pagina's verder ipv 1, en snap er dan geen hol meer van.
Ik heb 1 hele oude + een paar nieuwe, de planken van die oude hangen zo heerlijk door.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:21 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een vette boekenkast
zo'n hele oude in de muur
Het is blufquote:
Nee ik heb nog wat LP's liggenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:23 schreef Punkman het volgende:
Maar niemand mist de Virgin MegaStore, of 2de hands platenzaken ?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:23 schreef Punkman het volgende:
ik zat gister te wachten en gewoon even de trouw te lezenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Een boek in je handen hebben. Soms balen dat het er maar zoveel blz waren als je er lol in had
Platenzaken en beurzen zijn er nog hoor. Nu meer dan een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:23 schreef Punkman het volgende:
keer 7 boeken in mijn handbagage geproptquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:24 schreef Miek37 het volgende:
Heb die e-reader voor op vakantie en in de hangmat, in bed lekker met een boek maar met de tegenwoordige bagage prijzen geen doen als je tig boeken mee wilt nemen op vakantie. Bovendien download ik het nwste vb nwste gratis en vind ca. 25 euro voor een boek nogal prijzig.
Dat handje klopt dan niet echt Hidi snap dat nou eensquote:
2e hands platenzaken in overvloedquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:23 schreef Punkman het volgende:
fixedquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat handje klopt dan niet echt Hidi snap dat nou eens
Ik ook maar zefls cd's raken uit bij mij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die grote hoezen, vond dat toch wel wat hebben.
Staan hier ook nog 800 exemplaren, alleen voor de hoezen nooit wegdoen, zoveel mooier dan zo'n dom plastic ding.quote:
Hij zit hier een soor van ingebouwd, de kopse kant van m'n kamer is een kast. Meh, een beetje een baggerding. De boekenkast is al twee keer onder het gewicht van m'n boeken ingestort.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:21 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een vette boekenkast
zo'n hele oude in de muur
Alles op HDquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:26 schreef isax het volgende:
[..]
2e hands platenzaken in overvloed
alleen zo fucking duur
volgens mij is mijn kast ooits iets anders geweest maar heeft iemand er ooits gewoon planken in gedumpt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zit hier een soor van ingebouwd, de kopse kant van m'n kamer is een kast. Meh, een beetje een baggerding. De boekenkast is al twee keer onder het gewicht van m'n boeken ingestort.
Ook niet zo heel gek, op de meeste planken liggen er boeken bovenop de rij boeken, en staat er nog een rij boeken voor, en daar ook weer boeken op
Ik doe er nooit meer wat mee. Ik ga dat maar eens verpatsenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Staan hier ook nog 800 exemplaren, alleen voor de hoezen nooit wegdoen, zoveel mooier dan zo'n dom plastic ding.
Toen ik mijn platen collectie ging vervangen dacht ik dat ik blij zou zijn verlost te zijn van die tikjes in de platen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Staan hier ook nog 800 exemplaren, alleen voor de hoezen nooit wegdoen, zoveel mooier dan zo'n dom plastic ding.
Dat bedoel ik, als je zo'n Ryan Air stedentripje boekt of een binnenlandse vlucht in Thailand met bv Air Asia mag je standaard hooguit 15 kilo bij je hebben, anders komt er per kilo tig euro bij en die boeken zijn zwaar!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:25 schreef isax het volgende:
[..]
keer 7 boeken in mijn handbagage gepropt
ze vonden het toch niet goed
Haha ja, had ik met Sympathy for the Devil vd Stones, zaten 2 tikken in die hoorden er gewoon bij!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toen ik mijn platen collectie ging vervangen dacht ik dat ik blij zou zijn verlost te zijn van die tikjes in de platen.
Toen ik de eerste cd luisterde vond ik er geen zak aan want ik miste de tikjes.
Ik eigenlijk ook niet, maar vind het altijd leuk om door die hoezen te bladeren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe er nooit meer wat mee. Ik ga dat maar eens verpatsen
ik vloog met klm en ze vonden het al gauw goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:30 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als je zo'n Ryan Air stedentripje boekt of een binnenlandse vlucht in Thailand met bv Air Asia mag je standaard hooguit 15 kilo bij je hebben, anders komt er per kilo tig euro bij en die boeken zijn zwaar!
let op waar want ze beroven je echt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Ik heb jaren geleden weer een platenspeler aangeschaft. Maar de lol was toch van korte duur. Zeker omdat je dat ding moet omdraaien na een kwartier . Nee ik ben er klaar meequote:Op woensdag 28 mei 2014 01:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toen ik mijn platen collectie ging vervangen dacht ik dat ik blij zou zijn verlost te zijn van die tikjes in de platen.
Toen ik de eerste cd luisterde vond ik er geen zak aan want ik miste de tikjes.
Bij Plato kreeg je destijds een gulden, doei, ik ben blij dat ik ze nog heb!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar platen/singles die niet te krijgen zijn op cd, die heb ik omgezet naar mp3, maar nu stoor ik me wel aan de tikjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Ik heb jaren geleden weer een platenspeler aangeschaft. Maar de lol was toch van korte duur. Zeker omdat je dat ding moet omdraaien na een kwartier . Nee ik ben er klaar mee
Ikea?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zit hier een soor van ingebouwd, de kopse kant van m'n kamer is een kast. Meh, een beetje een baggerding. De boekenkast is al twee keer onder het gewicht van m'n boeken ingestort.
Ook niet zo heel gek, op de meeste planken liggen er boeken bovenop de rij boeken, en staat er nog een rij boeken voor, en daar ook weer boeken op
Probleem met zoveel dingen. Ik heb ook nog een stuk of 100 filmposters liggen. Ik doe er niks mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar vind het altijd leuk om door die hoezen te bladeren.
Kan er gewoon nog niet afstand van doen.
Neuh, een of andere handige harrie voordat ik hier überhaupt woonde. Maar de halve wijk wordt binnenkort afgebroken dus geen zin om iets nieuws er in te timmeren. Planken verstevigd en go.quote:
Maar daar betaal je dan ook voor bij de KLM!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik vloog met klm en ze vonden het al gauw goed![]()
ik kan gewoon niet zonder echte boeken
zeker niet op vakantie.
Ik heb nog 200 video's liggen, die ik ook alweer op dvd heb, maar waar laat je die oude vhs banden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Probleem met zoveel dingen. Ik heb ook nog een stuk of 100 filmposters liggen. Ik doe er niks mee.
Die gaan ook de deur uit binnenkort
of je hebt een opslagruimte of een groot huisjequote:Op woensdag 28 mei 2014 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Probleem met zoveel dingen. Ik heb ook nog een stuk of 100 filmposters liggen. Ik doe er niks mee.
Die gaan ook de deur uit binnenkort
goedkoopste wat je vaak kan nemen richting nycquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:35 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar daar betaal je dan ook voor bij de KLM!
In de berging. Joh zo zonde eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
of je hebt een opslagruimte of een groot huisje
Daar heb je dus geen fuck aan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb nog 200 video's liggen, die ik ook alweer op dvd heb, maar waar laat je die oude vhs banden.
En weggooien vind ik ook weer zo zonde.
dat is echt zondequote:
Klopt, niemand die ze koopt, moet ze eigenlijk gewoon weggooien, maar ja, komt er maar niet van.quote:
We hebben nou zo'n kassie, meteen vanaf de pc via het netwerk op de tv kijken, net vorige week 5 kratten met gebrande schijfies weggedaan, wat moet je ermee, ik kijk zelden een film 2 keer en als ik dat wil download ik m gewoon opnieuw!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb nog 200 video's liggen, die ik ook alweer op dvd heb, maar waar laat je die oude vhs banden.
En weggooien vind ik ook weer zo zonde.
kringloop winkel komen ze wel ophalen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, niemand die ze koopt, moet ze eigenlijk gewoon weggooien, maar ja, komt er maar niet van.
ondankbaren hondenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:40 schreef Punkman het volgende:
[..], hier niet, de rotzooi raken we aan de straatstenen niet kwijt zeggen ze.
Ik download heel weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We hebben nou zo'n kassie, meteen vanaf de pc via het netwerk op de tv kijken, net vorige week 5 kratten met gebrande schijfies weggedaan, wat moet je ermee, ik kijk zelden een film 2 keer en als ik dat wil download ik m gewoon opnieuw!
Nee het zijn posters van 1995 tot 2000 en een aantal klassiekers. Lastig te verkopen of ik moet ze allemaal op de foto zettenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:38 schreef isax het volgende:
[..]
dat is echt zonde
heb je niet gerelateerd aan een stad? meestal hebben gemeentenarchiefen wel intressen.
zeker in zoveel.
of een museum.
Zo heb ik 2 dozen met software op CD....alles past nu op 1 HDquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We hebben nou zo'n kassie, meteen vanaf de pc via het netwerk op de tv kijken, net vorige week 5 kratten met gebrande schijfies weggedaan, wat moet je ermee, ik kijk zelden een film 2 keer en als ik dat wil download ik m gewoon opnieuw!
Hoeveel mag je mee met de KLM, 20 kilo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
goedkoopste wat je vaak kan nemen richting nyc
en vliegen is gewoon duur.
Ja 20quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoeveel mag je mee met de KLM, 20 kilo?
Misschien kunnen we er een dubbeldeal van maken, 150 posters en 200 orginele films op vhs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het zijn posters van 1995 tot 2000 en een aantal klassiekers. Lastig te verkopen of ik moet ze allemaal op de foto zetten
Wat ben je een braaf kereltje!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik download heel weinig eigenlijk.
Ik koop alles nop op de brave manier in de winkel of via bol.com ofzo
Ja, erg he ?quote:
Oooh, die meuk heb ik ook allemaal weggepleurd, het neemt een ruimte in beslag en het is allemaal zo voorhanden!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo heb ik 2 dozen met software op CD....alles past nu op 1 HD
Zo was er ooit een topic op fok met cd's die gast wist niet wat hij er mee moest. Toen hebben ze (of het waar is weet ik niet hoor) alle auto's in de straten voorzien van toffe velgenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo heb ik 2 dozen met software op CD....alles past nu op 1 HD
Sonja, heet als wit vuur, sneeuwwitje en de zeven geile dwergen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:45 schreef Joezi het volgende:
ik heb laatst 200 dvd's aan een buurtjochie gegeven
Maar download je niet uit principe of wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, erg he ?
Maar altijd al gedaan.
Ook kind aan huis bij de cd zaken.
Nu wat minder want vind de muziek van tegenwoordig niet bijzonder leuk meer.
23 en een halfje en twee stuks hand.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoeveel mag je mee met de KLM, 20 kilo?
Mijn neefje maakte er kerstkaarten vanquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo was er ooit een topic op fok met cd's die gast wist niet wat hij er mee moest. Toen hebben ze (of het waar is weet ik niet hoor) alle auto's in de straten voorzien van toffe velgen
Wat moest ie er voor doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:45 schreef Joezi het volgende:
ik heb laatst 200 dvd's aan een buurtjochie gegeven
Ja en nee, ik ken de mensen van de cd zaken hier al zolang, plus ik wil graag een hoesje er omheen hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar download je niet uit principe of wat?
Die kan je toch uitprinten mop!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja en nee, ik ken de mensen van de cd zaken hier al zolang, plus ik wil graag een hoesje er omheen hebben.
Moet voor mij tastbaar zijn.
Ach, was vroeger echt een melomaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die kan je toch uitprinten mop!
Ach je bent net een week te laat.
Zoet zuur is best lekkerquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een patsers zijn jullie. Ik sla al mijn wordpad bestanden nog gewoon op op 3,5" diskettes.
Wordpad ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een patsers zijn jullie. Ik sla al mijn wordpad bestanden nog gewoon op op 3,5" diskettes.
Je bent ook floppyquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Verbaast me niets.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
Nou een collega had een zak met drop/zuurtje mee en ik heb daar zo in lopen graaien dat ik bang was dag ik mijn voorruit onder zou kotsen toen ik naar huis reed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:53 schreef isax het volgende:
[..]
die snoepjes die eerst fucking zuur zijn en daarna toch zoet
zoete dropquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een collega had een zak met drop/zuurtje mee en ik heb daar zo in lopen graaien dat ik bang was dag ik mijn voorruit onder zou kotsen toen ik naar huis reed.
Deze shit [ afbeelding ]
Ik moet het ook nooit meer hebben.
Welke foto ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:01 schreef isax het volgende:
[..]
zelfs als je terug leest vind je mijn foto niet meer
Ik snoep nooit, maar ze smaakte zo lekker. Net als roze koeken heb ik me ook ooit misselijk aan gegeten. Ik kan ze niet meer zienquote:
Deel 1 was best lekker!quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was een bestseller, dat lijkt me meer norm dan kinky.
kwam door al die cougars thuis op de bankquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was een bestseller, dat lijkt me meer norm dan kinky.
Of Bastognekoeken!quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snoep nooit, maar ze smaakte zo lekker. Net als roze koeken heb ik me ook ooit misselijk aan gegeten. Ik kan ze niet meer zien
ik een keer aan marsen. en laatst in een snoepwinkel op de nieuwe hoogstraat geloof ik. die vent bleef me maar gratis snoep geven om te proeven en durfde geen nee te zeggenquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snoep nooit, maar ze smaakte zo lekker. Net als roze koeken heb ik me ook ooit misselijk aan gegeten. Ik kan ze niet meer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |