ik had hem gedownload om te bladerenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
laatste boek wat ik gelezen heb is 50 tinten grijs
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zat te zappen en toen kwam het voorbij.
Trustequote:
vond het best vermakelijk maar bij het derde boek heb ik de sex gedeeltes overgeslagen, toen wist ik het wel en wilde ik alleen weten hoe het verhaal afliepquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik had hem gedownload om te bladeren
wat een erg boek
Leuk is een groot woord. Het is meer van "oh ja, die deed mee en die"quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
en was het nog leuk om die oude zooi te kijken
humor. ik ga nu ff haxballen doe je meequote:Op woensdag 28 mei 2014 01:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Leuk is een groot woord. Het is meer van "oh ja, die deed mee en die"
Gelezen maar ik kon er even niet opkomen. Dus Googel, ik zat zelfs in mijn boekenkastquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je die opgezocht, of gelezen van hier ?
Die Tony (joep serton ofzo) speelt nu mee in GTST als Anton.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Leuk is een groot woord. Het is meer van "oh ja, die deed mee en die"
Lol, ik had het hier al na 1 minuut voor je neergezet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelezen maar ik kon er even niet opkomen. Dus Googel, ik zat zelfs in mijn boekenkast
Ik heb het nog steeds op m'n verlanglijstje staan, een volgende keer eens bestellenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:04 schreef isax het volgende:
ik heb dit boek denk ik nu 3 maanden
en snap het nog niet helemaal
wel mega goed want ik probeer alles nog uit te vogelen
Er gingen geen belletjes rinkelen. Het is ook best lang geleden dat ik het las. Maar iid met Peter Straub. Geweldig boek. Ik heb het nogquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, ik had het hier al na 1 minuut voor je neergezet.
of lenen en nooit meer teruggevenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds op m'n verlanglijstje staan, een volgende keer eens bestellen
Was ook even de boekenkast ingevlogen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Er gingen geen belletjes rinkelen. Het is ook best lang geleden dat ik het las. Maar iid met Peter Straub. Geweldig boek. Ik heb het nog
echt doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds op m'n verlanglijstje staan, een volgende keer eens bestellen
Dat klinkt best moeilijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:07 schreef isax het volgende:
[..]
echt doen
het is alleen even uitvogelen hoe je zelf het verhaal snapt
je kan eerst het verhaal lezen
of de zijkanten
of de losse dingetjes
of alles door elkaar
Ik ging vroeger boeken verkopen bij de slegte, hadden we wietgeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:07 schreef isax het volgende:
[..]
die gene mist dat boek wel
kost niet zomaar 40 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |