je krijgt soa's van 50 tinten.quote:
Heeft ze jeuk?quote:
Volgens mij bij het Haxball.quote:
Wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja we tikken lekker door, maar we mogen niet verder dan 200 van Liesje he.. Dus binnenkort rantsoeneren we de posts
Ze zit toch met jouw Joezert he?quote:
Verbaast me niets.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
laatste boek wat ik gelezen heb is 50 tinten grijs
Nou een collega had een zak met drop/zuurtje mee en ik heb daar zo in lopen graaien dat ik bang was dag ik mijn voorruit onder zou kotsen toen ik naar huis reed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:53 schreef isax het volgende:
[..]
die snoepjes die eerst fucking zuur zijn en daarna toch zoet
Bah, jullie vrouwen denken ook maar aan een ding..quote:
zoete dropquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een collega had een zak met drop/zuurtje mee en ik heb daar zo in lopen graaien dat ik bang was dag ik mijn voorruit onder zou kotsen toen ik naar huis reed.
Deze shit [ afbeelding ]
Ik moet het ook nooit meer hebben.
zie je je bent kinkyquote:
zelfs als je terug leest vind je mijn foto niet meerquote:
Welke foto ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:01 schreef isax het volgende:
[..]
zelfs als je terug leest vind je mijn foto niet meer
Het was een bestseller, dat lijkt me meer norm dan kinky.quote:
Ik snoep nooit, maar ze smaakte zo lekker. Net als roze koeken heb ik me ook ooit misselijk aan gegeten. Ik kan ze niet meer zienquote:
Deel 1 was best lekker!quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was een bestseller, dat lijkt me meer norm dan kinky.
kwam door al die cougars thuis op de bankquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was een bestseller, dat lijkt me meer norm dan kinky.
Of Bastognekoeken!quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snoep nooit, maar ze smaakte zo lekker. Net als roze koeken heb ik me ook ooit misselijk aan gegeten. Ik kan ze niet meer zien
Die zijn/waren ook lekker.quote:
Ja Punk, die heb je mooi gemist moehahahaaaa!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop