doe die alle twee danquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb altijd honing mosterd
zal vorige keer proberen
als t vies is breng ik m terug
waar slaat dit nou weer opquote:
Kun je wel een beetje koken dan of alleen gebakken ei?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totaal niet, maar sinds dit jaar eet ik als ik thuis eet wel het liefst gezond. Zodra ik met andere ben oid boeit het mij niet zoveel.
naja ik eet geen vlees maar wel visquote:
Ik zeg altijd dat ik geen vlees eet, stomme lul.quote:
2 sausjes?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
doe die alle twee dan
kan gewoon
kost niks extra
2 sauzen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
doe die alle twee dan
kan gewoon
kost niks extra
2 sausen tegelijk???quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
doe die alle twee dan
kan gewoon
kost niks extra
Die nemen ook altijd hetzelfde.quote:
Dan ben je pescotariėr.quote:
Dat is wel echt foutquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
naja ik eet geen vlees maar wel vis
noem het voor het gemakt vegetarisch
is lekker met mayo johquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
bakken tonijn at ik wel altijd zonder iets
Ik kan wel het een en ander koken ja. Als ik kook voor andere krijg ik vaak complimentjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je wel een beetje koken dan of alleen gebakken ei?
OMDAT HET LEKKER ISquote:
Waarom eet je wel vis dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je steakhouse al geprobeerd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb momenteel verrekt veel zin in een broodje hamburger speciaal
Tonijn is een stuk fouter om te eten dan de meeste vleessoorten. Of het moet een kwestie van smaak zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Hallo, scheld me eens niet zo uit johquote:
Prima moet jij maar even kijken of ik het goed doequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe in steam topic
zeg wel dat diegene verplicht met ons moet spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |