Dadelijk lekker in de baas z'n tijd pruttelen op de pot.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn maag brandt van de hete pepers. Best feeling eveeerrrr
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dadelijk lekker in de baas z'n tijd pruttelen op de pot. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ja echt geweldig, even weer territorium afbakenen door middel van geur- en remsporen achter te laten.quote:
Feromonen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, even weer territorium afbakenen door middel van geur- en remsporen achter te laten.
Waarom?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal gek als ik een ovulatie ruik.
Omdat die feromonen er voor zorgen dat je blaf geil wordt. Evolutie en zo.quote:
Boektalk. Probeer het allemaal eens in het echt i.p.v er over te lezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat die feromonen er voor zorgen dat je blaf geil wordt. Evolutie en zo.
Onzin. Er is wetenschappelijk onderbouwd dat zelfs mensen feromonen ruiken en daar biochemisch op reageren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boektalk. Probeer het allemaal eens in het echt i.p.v er over te lezen.
Heeft hij al gedaan. Meisje bedwelmd met ghb en toen wat feromonen in de lucht gespoten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boektalk. Probeer het allemaal eens in het echt i.p.v er over te lezen.
Waarom neuk je haar niet ipv de appeltaart dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Over geil worden gesproken. Over 18 minuten staat er hier een chick met appeltaartspulletjes
Fixed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Over geil worden gesproken. Over 18 minuten staat er hier een chick met appeltietjes
Jij wordt geil van appeltaart?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Over geil worden gesproken. Over 18 minuten staat er hier een chick met appeltaartspulletjes
Mijn argument ''boektalk" ontkrachten met boektalkquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin. Er is wetenschappelijk onderbouwd dat zelfs mensen feromonen ruiken en daar biochemisch op reageren.
Jij snapt het niet he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom neuk je haar niet ipv de appeltaart dan?
Hmm half. Dat meisje helpt ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij wordt geil van appeltaart?
En nu ga je in een keer doen alsof je het niet lekker vond?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan. Meisje bedwelmd met ghb en toen wat feromonen in de lucht gespoten.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan. Meisje bedwelmd met ghb en toen wat feromonen in de lucht gespoten.
Oja, ik was vergeten dat jij natuurlijk zo veel levenservaring hebt. Sorry.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn argument ''boektalk" ontkrachten met boektalk
Excuses aanvaard. Maar niet zo dom praten in vervolgquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oja, ik was vergeten dat jij natuurlijk zo veel levenservaring hebt. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |