Iedereen toch, géén enkele stem gehad.quote:
Nee, "ze" is Billy, wil niet dat Marije blijft praten over dat ze vriendinnen zou willen zijn met Billy.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef Ransjih het volgende:
marrije : ze willen niet meer dat ik het over robin wegsturen heb
Ze wil het maar de hele tijd niet toegeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey: Het is één grote fakking Billy-show.
Die jongen is niet dom.
Marije lul niet, je moest Billy erin houden.
klote kan maar een stream opnemenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:54 schreef Guiltypleasure het volgende:
Opgelet!! Laura wil even lekker gaan rellen! de boel een beetje opschudden!!
wanneer hebben we dat eerder gehoord van knalkutje
Misschien omdat Emil, Ruud en Gio al heel snel een soort broederverbond sloten ..... en Joey daar niet bij hoorde, zodat hij wel wat alleen kwam te staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:51 schreef Marenda het volgende:
[..]
Weet niet waarom Joey na die 4 dagen zo is ingeklapt.Toen hij binnen kwam vond ik hem heel leuk.
Daarna dacht ik huh hoe kan ik me zo vergissen.
Nee klopt maar die dikke paddenstoel dacht al dat ze getrouwd waren , dikke zeug.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:49 schreef Mirjam152 het volgende:
Joey vindt het allemaal een storm in een glas water. Hij is jong en vrijgezel, dus is aan niemand verantwoording schuldig.
Dat laatste, lieve Mir.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ze wil het maar de hele tijd niet toegeven.
Heeft Billy haar ingepakt? Of mocht die vieze griezel niet weg?
Dus toch he? En Vanes maar zeggen dat alles geknipt en geplakt wordt...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
Niets gebeurd met Isa, pijpbeurtje door Vanass.. Lot miste ik ff (dikkke teen ?) en 2 boys aftrekken door Marije
volgens mij zou niemand dat erg vinden...incl Ruudquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:54 schreef lorrie03 het volgende:
volgens mij zou g het ook niet erg vinden als billy gaat
Wie is Laura? Die naam ken ik niet als jij iets zegt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura: "Het lijkt of het hier een dooie boel wordt...Lekker rellen man...."
Volgens mij is er vanavond juist een "rel" aan de gang, maar voelt die domme kut dus niet eens aan.
Dit gaat leuk worden. Lot baalt nu alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Nee klopt maar die dikke paddenstoel dacht al dat ze getrouwd waren , dikke zeug.
ja ik hoorde hetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:54 schreef PTLe het volgende:
Hoor je dit ....het is een billy schow , dus die mogen niet weg
eh ik doelde al eerder op dat joey tegen gio inging, ik weet zo niet eens meer waarmee eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neehoor hij heeft hem beschermd en het nooit erover gehad. Nu dingen duidelijker worden (die online en via Utopia cams niet eens aan te tonen zijn) gaat hij het met verhaal van Gio mee. Dat er gedoe was tussen Joey en Marije was bekend. Gio geeft nu dingen toe die niet eens interessant waren eigenlijk. Door eigen zoekacties en gedoe geven ze nu openheid van zaken. Dat komt ook niet van 'achter'. HiDiHo zet pas net beelden online van het 2de deel van de nacht
ja achter bepaald heeeeequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef FoZpost het volgende:
gio vraagt waarom heb je in godsnaam billy niet haar huis gestuurd, maar wel robin....
Die Lau is té Simpel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura: "Het lijkt of het hier een dooie boel wordt...Lekker rellen man...."
Volgens mij is er vanavond juist een "rel" aan de gang, maar voelt die domme kut dus niet eens aan.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:56 schreef Urb het volgende:
Marije "Kan ik nog ruilen van slaapkamer, kan ik nog tussen jullie in liggen?"
Joey "Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"
Marije "Niet da'k met een strop om me nek wakkerword.."
![]()
Ik zeg doen !!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Marije, Gio en Joey drie stemmen op Bolly, dan gaat ze denk ik .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |