quote:Ze zijn russisch
Op donderdag 17 oktober 2002 14:12 schreef sbronsge het volgende:
Hehehe net die clip van TATU gezien, hmm niet slecht en het klinkt ook nog. RESPECT. Had m net geprobeerd binnen te halen via kazaa, krijg ik opeens een russische versie?!
Een van de weinige fatsoenlijke dingen die je nog op de radio kan horen.
t.A.T.u. is trouwens een afkorting van ta liubit etu en dat betekend dit meisje houdt van dat meisje duz daz gloofk ook de reden waarom ze zo heten
quote:Daar gaat weer een illusie aan flarden. Vrijwel alles wat je tegenwoordig op tv ziet is bedacht en niet authentiek.
Assembled by former TV-commercial producer Ivan Shapovalov after auditioning 100s of candidates at Moscow's Mostfilm studios, Tatu (aka Taty) comprised Volkova Julia Olegovna (aka Julia Volkova; born 1985) and Katina Elena Sergeevna (aka Lena Katina; born 1984).
Named after an internationally fashionable word, the teen-pop duo delivered captivating melodies and controversial lyrics and Tatu signed up to Universal Music Russia on May 16, 2001. Their debut single, "Ya Soshla s Uma," (I've Lost My Mind), based on a story about a lesbian affair between two young girls, became their first smash, gaining international exposure through MTV (Top Five on the most requested videos chart). After issuing a second single called "Nas Ne Dogoniat," (They Won't Catch Us), their album 200 Po Ustrechnoi (Driving 200 Miles in the Opposite Lane) was locally released.
quote:Idd, slotje Seb
Op donderdag 17 oktober 2002 14:21 schreef ranja het volgende:
Erg gaaf nummerTatu - All the things she said
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 14:25 schreef matthijn99 het volgende:Daar gaat weer een illusie aan flarden.
Maakt het nou echt wat uit hoe 'echt' ze zijn als het gewoon een lekker nummer is?
quote:Zo opvallend is het nummer ook weer niet, en zonder het imago was het ongetwijfeld nooit zo'n hype geworden. Ik durf wel te stellen dat tegenwoordig het imago soms belangrijker is dan de muziek. En dan is het wel jammer als je door dat imago heen kan prikken.
Op donderdag 17 oktober 2002 14:31 schreef ranja het volgende:
Helaas, sommige mensen vinden image belangrijker dan muziek... vinden ineens iets niet goed meer alleen omdat er een verhaaltje bij is (of het nou een cover is of een door een producer bij elkaar gezochte groep).Maakt het nou echt wat uit hoe 'echt' ze zijn als het gewoon een lekker nummer is?
quote:Dat eerste is jouw mening, dat tweede let ik niet op. Ik vond het de eerste keer dat ik het hoorde meteen een geweldig nummer. Op de clip lette ik toen niet eens.
Op donderdag 17 oktober 2002 14:39 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Zo opvallend is het nummer ook weer niet, en zonder het imago was het ongetwijfeld nooit zo'n hype geworden.
quote:Alleen jammer dat je er zelf ook aan meedoet. Jij vind het nummer niet leuk vanwege het imago, wat is het verschil met het wel leuk vinden vanwege het imago?
Ik durf wel te stellen dat tegenwoordig het imago soms belangrijker is dan de muziek. En dan is het wel jammer als je door dat imago heen kan prikken.
Maar zo redeneert de 538/Yorin/3FM luisterende absorberende doelgroep toch niet.
quote:Zoals ik al zei, ik vind het nummer niet echt bijzonder. Niet vanwege het imago maar vanwege het nummer. Ik vind het treurig dat de creatieve armoede van tegenwoordig steeds meer gecamoufleerd wordt door pre-fab imago's.
Op donderdag 17 oktober 2002 14:41 schreef ranja het volgende:
Alleen jammer dat je er zelf ook aan meedoet. Jij vind het nummer niet leuk vanwege het imago, wat is het verschil met het wel leuk vinden vanwege het imago?
quote:Ik vind niet dat je dit nummer onder 'creatieve armoede' kunt indelen, het is geen houseversie van een bestaand nummer, geen cover, en zeker geen 13-in-een-dozijn nummer zoals r&b, nu-metal en andere top40. Dat het je smaak nou niet is, dat is wat anders.
Op donderdag 17 oktober 2002 14:46 schreef matthijn99 het volgende:Ik vind het treurig dat de creatieve armoede van tegenwoordig steeds meer gecamoufleerd wordt door pre-fab imago's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |