abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140439297
Welkom Girini!

Ook dit jaar wordt er weer gestreden om de Trofeo senza fine O+


En omdat de Giro dit jaar start in Noord-Ierland, beginnen we er al aan op VRIJDAG 9 mei.


"Garibaldi"

De voorlopige startlijst: http://www.procyclingstats.com/race/Giro_d_Italia_2014-Startlist

Belkin:
41.KELDERMAN Wilco
42.BOL Jetse
43.FLENS Rick
44.GOOS Marc
45.KEIZER Martijn
46.KRUIJSWIJK Steven
47.TANNER David
48.TJALLINGII Maarten
49.SCHELVIS Emile

Giant Shimano:
171.KITTEL Marcel
172.DE BACKER Bert
173.GESCHKE Simon
174.LUDVIGSSON Tobias
175.MEZGEC Luka
176.PREIDLER Georg
177.STAMSNIJDER Tom
178.TIMMER Albert
179.VEELERS Tom

De laatste 10 winnaars:
2013 NIBALI Vincenzo
2012 HESJEDAL Ryder
2011 SCARPONI Michele
2010 BASSO Ivan
2009 MENCHOV Denis
2008 CONTADOR Alberto
2007 DI LUCA Danilo
2006 BASSO Ivan
2005 SAVOLDELLI Paolo
2004 CUNEGO Damiano

Comincia la battaglia *O* *O* *O*
pi_140439308
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]

Wel degelijk een rode vlag in de afdaling van de Stelvio }:|

Ploegleider Bramati (OPQS) meldt dat het(neutralisatie) in 3 verschillende talen op de koersradio is gezet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]

Je plaatje werkte niet.
Die ja ^O^
pi_140439354
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]

Wel degelijk een rode vlag in de afdaling van de Stelvio }:|

Ploegleider Bramati (OPQS) meldt dat het(neutralisatie) in 3 verschillende talen op de koersradio is gezet.
Die rode vlaggen op de motor zijn er altijd om gevaarlijke punten aan te geven.
pi_140439365
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef Max23 het volgende:

[..]

Die ja ^O^
Interesting stuff, this is.
pi_140439400
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Chiappucci het volgende:
Het moment van wegrijden van Quintana was inderdaad niet heel sportief.
Quintana schijnt niet zelf te zijn weggereden, maar ging achter het treintje van Europcar aan.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 19:53:28 #6
62913 Blik
The one and Only!
pi_140439449
Schandalige actie van de Giro
pi_140439525
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:

Ploegleider Bramati (OPQS) meldt dat het(neutralisatie) in 3 verschillende talen op de koersradio is gezet.
Ploegleider Leijsen (Lotto) meldde dat er niets over een neutralisatie op de koersradio is gezegd.
Wij zullen het wrs. nooit te weten komen, maar OPQS heeft net iets meer belang bij dit alles als dat Lotto dat heeft.
pi_140439541
tourpro twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 19:52:02 "We said there would be a moto w / a red flag to lead the peloton down ... but there was never a mention of neutralizing the descent." #giro reageer retweet
Ik zie die jongens van Europcar hier keurig achter die vlag aanrijden, zijn ze daar later nog voorbij gegaan?
pi_140439868
quote:
Giro race director Mauro Vegni said there was never any official communication to teams about neutralizing the descent.

“There was never discussion of neutralizing the descent,” Vegni said on RAI after the stage. “With about three or four kilometers from the top of the Stelvio, a message went out on race radio advising about the danger of the descent. We said there would be a motorcycle with a red flag to lead the peloton down the upper switchbacks, but there was never a mention of neutralizing the descent.”

Vegni also said no sport director contacted any Giro officials or UCI commissaires indicating possible confusion, adding that, “sport directors know only to listen to race radio, not follow what is said on Twitter.”

There was confusion, however. Roberto Amadio (Cannondale) and Luca Guercilena (Trek Factory Racing) both told RAI that it was unclear whether the Stelvio descent would be neutralized.

Sporza reported that Lotto-Belisol sport directors were never told of a neutralized descent. A Katusha official confirmed that their sport directors were also advised only of dangers on the Stelvio descent, but there was never confusion about a possible neutralization.

Gianni Savio, manager of Androni, told VeloNews the message was crystal clear on race radio.

“There was never any confusion. None,” Savio said. “They said a motorcycle would indicate if there was dangers on the descent with a red flag, but never, never, was there a mention of neutralizing the descent.”

Race radio is the official intra-race communication between officials and teams, but the message on the Giro’s official Twitter account created a stir.

The confusion became critical when eventual stage-winner and new race leader Nairo Quintana (Movistar) rapidly descended the twisting switchbacks off the Stelvio and opened up a decisive, 50-second gap to overnight leader Rigoberto Urán (Omega Pharma-Quick Step) at 47km to go.

Did Quintana and Movistar teammate Gorka Izaguirre, who were part of a six-man chase group that had dropped Urán and the pink jersey group, somehow break a truce, and unfairly attack?

Quintana insisted he was following attacks from Ryder Hesjedal (Garmin-Sharp) and Pierre Rolland (Europcar) coming off the Stelvio.

“I don’t understand why there is a polemic,” Quintana said. “I never received an order from the organization or my team about a neutralization. And we made up the decisive difference on the climb, not on the descent.”

Domenico Pozzovivo (Ag2r-La Mondiale) also said there was no confusion in the peloton: “What neutralization? I went down as fast as I could.”

The notion of officially neutralizing a descent due to weather conditions is extremely rare. Even in the worst conditions, the race typically continues, or is cancelled outright. Last year’s Milano-Sanremo was stopped due to heavy snow and cold, and later re-started at a lower elevation.

According to Giro officials, there was never any discussion. It was snowing quite heavily at the Stelvio summit, and the road was wet, but did not appear overly slippery. More worrisome was the cold and rain.

Also, there were several riders already off the front of the main pack, so it would be difficult to somehow neutralize a descent, and then re-establish the same time differences.

The brewing controversy also confirmed the increasing influence of Twitter. More and more fans and journalists are using the social media as an information source, but the real-time nature of Twitter can also result in blunders. In the real-time events unfolding on the road, two-way radio remains the only reliable information source for the race caravan.
http://velonews.competito(...)ws-giro-chaos_329760

Nou, zijn we daar ook weer uit.
pi_140439882
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:55 schreef wimderon het volgende:
tourpro twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 19:52:02 "We said there would be a moto w / a red flag to lead the peloton down ... but there was never a mention of neutralizing the descent." #giro reageer retweet
Ik zie die jongens van Europcar hier keurig achter die vlag aanrijden, zijn ze daar later nog voorbij gegaan?
Ja, maar dan nog de reactie van ploegleider Bramati van OPQS. Er is dus WEL omgeroepen op de koersradio dat er een neutralisatie zou zijn. Ook Belkin-renner Jos van Emden meldt op zijn twitter dat er doorgegeven was dat er een neutralisatie zou zijn:
quote:
Jos van Emden ‏@josvanemden 29 min.
We shouldn't have raced in the first place but letting someone win who attacks in a neutral part!!!!By the way he has a fever so.....#giro
pi_140439941
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef wimderon het volgende:

[..]

http://velonews.competito(...)ws-giro-chaos_329760

Nou, zijn we daar ook weer uit.
Volgens veel renners en ploegleiders klopt dat dus niet. Ze hebben wel degelijk iets gehoord van de koersradio
pi_140440013
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:55 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ploegleider Leijsen (Lotto) meldde dat er niets over een neutralisatie op de koersradio is gezegd.
Wij zullen het wrs. nooit te weten komen, maar OPQS heeft net iets meer belang bij dit alles als dat Lotto dat heeft.
Beetje het probleem met dergelijke meldingen tijdens de koers, ze kunnen vaak op meerdere manieren geïnterpreteerd worden, dus dan is onduidelijk wat er precies bedoeld wordt.

En een neutralisatie betekent idd alleen dat je niet voorbij de wagen mag (of in dit geval de motor), het zegt niet per se iets over hoe hard die rijdt.
Ik heb zelf ook wel eens een neutralisatie meegemaakt waarbij de wagen vanaf de start gewoon met 40 km/u vertrok. Dat is ook amper een neutralisatie te noemen.
pi_140440066
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef Max23 het volgende:

[..]

Volgens veel renners en ploegleiders klopt dat dus niet. Ze hebben wel degelijk iets gehoord van de koersradio
Wie zijn dat allemaal dan, behalve Bramati, die slecht kan interpreteren blijkbaar.

Daarbij heeft Savio sowieso altijd gelijk.
pi_140440099
De baas heeft gesproken:

quote:
Gianni Savio, manager of Androni, told VeloNews the message was crystal clear on race radio.

“There was never any confusion. None,” Savio said. “They said a motorcycle would indicate if there was dangers on the descent with a red flag, but never, never, was there a mention of neutralizing the descent.”
edit: wimderon was me voor
pi_140440412
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Beetje het probleem met dergelijke meldingen tijdens de koers, ze kunnen vaak op meerdere manieren geïnterpreteerd worden, dus dan is onduidelijk wat er precies bedoeld wordt.

Mee eens, vandaar wrs. ook de verwarring bij een aantal ploegen.
Zou wel mooi zijn als we de originele radiomeldingen kunnen terughoren ipv alle hear-say waar we het nu mee moeten doen.
pi_140440616
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wie zijn dat allemaal dan, behalve Bramati, die slecht kan interpreteren blijkbaar.

Daarbij heeft Savio sowieso altijd gelijk.
Ploegleider van Belkin schijnbaar ook, anders zou Van Emden niet met zo'n reactie komen. Ook oud-renner Lloyd, die nu voor de Britse Eurosport hoort, heeft het duidelijk gehoord. Ook journalist Mikkel Conde, doorgaans altijd een 100% correcte bron heeft het vernomen.

Maarja, ze zullen het wel allemaal verkeerd geinterpreteerd hebben :9

Dat is dan toch de fout van de organisatie.
pi_140440713
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:15 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ploegleider van Belkin schijnbaar ook, anders zou Van Emden niet met zo'n reactie komen. Ook oud-renner Lloyd, die nu voor de Britse Eurosport hoort, heeft het duidelijk gehoord. Ook journalist Mikkel Conde, doorgaans altijd een 100% correcte bron heeft het vernomen.

Maarja, ze zullen het wel allemaal verkeerd geinterpreteerd hebben :9

Dat is dan toch de fout van de organisatie.
Conde zit niet in de Giro en heeft het dus van horen zeggen. In hoeverre Lloyd daadwerkelijk zelf de koersradio heeft gehoord, is ook maar de vraag.
pi_140440741
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:15 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ploegleider van Belkin schijnbaar ook, anders zou Van Emden niet met zo'n reactie komen. Ook oud-renner Lloyd, die nu voor de Britse Eurosport hoort, heeft het duidelijk gehoord. Ook journalist Mikkel Conde, doorgaans altijd een 100% correcte bron heeft het vernomen.

Kunnen journalisten naar de koersradio luisteren?
pi_140440772
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Kunnen journalisten naar de koersradio luisteren?
Als José en Renaat het kunnen, waarom journalisten niet? Zou ik zeggen.
pi_140440802
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:17 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Conde zit niet in de Giro en heeft het dus van horen zeggen. In hoeverre Lloyd daadwerkelijk zelf de koersradio heeft gehoord, is ook maar de vraag.
Lloyd zit wel in Italië nu, en de Sporza verslaggevers kunnen ook vaak de koersradio horen
pi_140440861
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:18 schreef Roceco het volgende:

[..]

Als José en Renaat het kunnen, waarom journalisten niet zou ik zeggen.
Die hebben het in de uitzending aan de ploegleider van Lotto gevraagd.
Ze hadden in eerste instantie via-via vernomen dat er sprake zou zijn van een neutralisatie en hebben het daarna gecheckt bij Leijsen, die het ontkende.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:21:27 #22
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140440995
quote:
Het bericht dat je wist dat zou komen
pi_140441005
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Die hebben het in de uitzending aan de ploegleider van Lotto gevraagd.
Ze hadden in eerste instantie via-via vernomen dat er sprake zou zijn van een neutralisatie en hebben het daarna gecheckt bij Leijsen, die het ontkende.
Zou kunnen, maar ik kan hier geen uitspraken over doen aangezien ik alles voor de laaste 5km gemist heb.
Maar ik bedoelde eigenlijk, het lijkt me dat journalisten ter plekke de koersradio kunnen horen, net als de commentatoren dat normaal ook kunnen ('radio corsa zegt...'). Lijkt me sterk dat dat altijd via via is.
pi_140441138
quote:
quote:
Voorts was Lefevere niet te spreken over de slechte communicatie van de Giro-organisatie. "Uran verliest daardoor de Giro. Op een gegeven moment werd gezegd via de koersradio en via Twitter dat de wedstrijd in de afdaling van de Stelvio zou geneutraliseerd worden. Elk groepje zou begeleid worden door een motor met een vlag, een soort van safety-car in de afdaling naar beneden, zodat het allemaal veilig zou verlopen. [b]Daarom ook zijn zoveel renners gestopt op de top van de Stelvio en hebben ze zich warmer aangekleed.[/b[ Quintana was op de top in het groepje bij Uran. We gingen er vanuit dat zowel Uran, als Quintana de ganse afdaling samen met die grote groep naar beneden zou rijden, maar blijkbaar is hij er met enkele ploegmaats vandoor gegaan."
Kelderman dacht dat dus ook, daarom stopte hij rustig op de top om een jasje aan te doen en eten te pakken.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:26:31 #26
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_140441156
Pantani!
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_140441249
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:25 schreef Max23 het volgende:

[..]


[..]

Kelderman dacht dat dus ook, daarom stopte hij rustig op de top om een jasje aan te doen en eten te pakken.
Die motor was daar dus. De rest heeft gewoon niet opgelet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140441336
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:23 schreef Roceco het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik kan hier geen uitspraken over doen aangezien ik alles voor de laaste 5km gemist heb.
Maar ik bedoelde eigenlijk, het lijkt me dat journalisten ter plekke de koersradio kunnen horen, net als de commentatoren dat normaal ook kunnen ('radio corsa zegt...')
Dat klinkt aannemelijk idd, waarbij de vraag is of de commentatoren het "radio corsa zegt" ook daadwerkelijk zelf hebben gehoord en als dat zo is, dan is er ook nog de vraag of alles wat gecommuniceerd wordt via de koersradio te beluisteren is.

Ik kan me zomaar voorstellen dat bepaalde info alleen gedeeld wordt met de ploegleiders. Van wat ik begrepen heb kan men ook terug reageren en dat zal toch wel alleen voorbehouden zijn aan de ploegleiders? Kan me niet voorstellen dat journalisten/commentatoren tijdens de race kunnen gaan mee discusseren via de koersradio.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:32:25 #29
62913 Blik
The one and Only!
pi_140441412
In welke taal is de koersradio? En hoe kan het dat het zelfs op de officiële twitter-pagina van de Giro stond?

Je kunt zeggen van Lefevere wat je wilt, maar dit zaakje stinkt wel
pi_140441425
quote:
"Majka says he was sure the descent is neutralised, Tinkoff-Saxo stopped at the summit to take jackets and food. #giro"
Majka dacht hetzelfde als Kelderman
pi_140441442
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:30 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat klinkt aannemelijk idd, waarbij de vraag is of de commentatoren het "radio corsa zegt" ook daadwerkelijk zelf hebben gehoord en als dat zo is, dan is er ook nog de vraag of alles wat gecommuniceerd wordt via de koersradio te beluisteren is.

Ik kan me zomaar voorstellen dat bepaalde info alleen gedeeld wordt met de ploegleiders. Van wat ik begrepen heb kan men ook terug reageren en dat zal toch wel alleen voorbehouden zijn aan de ploegleiders? Kan me niet voorstellen dat journalisten/commentatoren tijdens de race kunnen gaan mee discusseren via de koersradio.
Ploegleiders kunnen ook niet discussiëren via koersradio, dat is éénrichtingsverkeer.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:33:11 #32
14505 OProg
A Life in Music
pi_140441450
De tweet die je wist dat zou komen.

thijszonneveld twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 17:44:31 En verder blijkt maar weer eens dat wielrennen duidelijke regels nodig heeft omtrent de veiligheid van renners. reageer retweet
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:34:18 #33
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140441511
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:33 schreef OProg het volgende:
De tweet die je wist dat zou komen.

thijszonneveld twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 17:44:31 En verder blijkt maar weer eens dat wielrennen duidelijke regels nodig heeft omtrent de veiligheid van renners. reageer retweet
En dan gaat Thijs het persoonlijk op zich nemen om deze strijd namens alle renners te voeren, pure uit nobele overwegingen uiteraard.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:34:30 #34
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140441522
Is de veiligheid vandaag in het geding geweest dan? :?
pi_140441525
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:28 schreef marcodej het volgende:

[..]

Die motor was daar dus. De rest heeft gewoon niet opgelet.
Als de renners voorop niet voorbij de motor zijn gegaan, hebben die iig niets verkeerd gedaan.
Hooguit kun je dan de motor verwijten dat die harder heeft gereden dan de renners verwachten. Maar dat is dan ook weer afhankelijk van hoe het precies op de koersradio verwoord is.
pi_140441579
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:33 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ploegleiders kunnen ook niet discussiëren via koersradio, dat is éénrichtingsverkeer.
Really? Je kunt als ploegleider, dus geen contact hebben met de organisatie als er onduidelijkheden/vragen zijn? Of zijn daar weer andere communicatiemiddelen voor?
pi_140441615
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:33 schreef OProg het volgende:
De tweet die je wist dat zou komen.

thijszonneveld twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 17:44:31 En verder blijkt maar weer eens dat wielrennen duidelijke regels nodig heeft omtrent de veiligheid van renners. reageer retweet
Ik stel een maximumsnelheid voor in de afdaling. Terug te lezen door de organisatie op strava. Met tijdstraffen achteraf.
  Moderator dinsdag 27 mei 2014 @ 20:36:50 #38
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_140441639
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Is de veiligheid vandaag in het geding geweest dan? :?
Volgens Thijs is de veiligheid nog in het geding als ze over een weg rijden die 20 meter breed is en 100 kilometer lang.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_140441646
Daniaruae twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 20:28:34 @TourDeJose Lame, radio corsa never said that, RAI replayed it and they didnt said it was neutralized. reageer retweet
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:37:46 #40
62913 Blik
The one and Only!
pi_140441685
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef wimderon het volgende:

[..]

http://velonews.competito(...)ws-giro-chaos_329760

Nou, zijn we daar ook weer uit.
Vegni spreekt zich al tegen in de allereerste. Op de officiële twitter-pagina was het duidelijk. Dat is gewoon een vorm van communiceren, helemaal in de huidige wereld van wereldwijd internet
pi_140441754
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Really? Je kunt als ploegleider, dus geen contact hebben met de organisatie als er onduidelijkheden/vragen zijn? Of zijn daar weer andere communicatiemiddelen voor?
Nope. Daarom is koersradio dus niet geschikt voor dit soort berichten, omdat je het op verschillende manieren kunt interpreteren en niet kunt navragen wat er precies bedoeld is.

Kanttekening: dit is gebaseerd op de keer dat ik zelf in de ploegleiderswagen heb meegereden bij een elitekoers en op basis van wat ik van de ploegleider altijd hoorde over de koersradio. Kan dus zijn dat het in profkoersen anders is, maar dat verwacht ik niet. Het is nl. koersradio en geen telecommunicatie. In de ploegleiderswagen zit alleen een ontvanger voor de koersradio. De communicatie met de renners gaat via een ander apparaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2014 20:41:35 ]
pi_140441868
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:37 schreef Blik het volgende:

[..]

Vegni spreekt zich al tegen in de allereerste. Op de officiële twitter-pagina was het duidelijk. Dat is gewoon een vorm van communiceren, helemaal in de huidige wereld van wereldwijd internet
quote:
As Dario Cataldo (Sky) neared the “Cima Coppi” of the Giro’s highest point at 2,758m with 69km to go, the Giro’s official Twitter account posted the following message: “Stelvio descent neutralized due to snow.”

Several minutes later, the message was erased, and replaced with an apology: “Wrong communication: no neutralization for the descent from the Passo dello Stelvio. Sorry for the wrong information. #giro”

Read more at http://velonews.competito(...)#bTsXVzw27GX0fqei.99
Idd duidelijk: eerst een fout bericht, dat een paar minuten later werd gecorrigeerd.
Het grote nadeel van twitter: je zet er snel iets op, dat dan een eigen leven gaat leiden.
pi_140442051
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

[..]

Idd duidelijk: eerst een fout bericht, dat een paar minuten later werd gecorrigeerd.
Het grote nadeel van twitter: je zet er snel iets op, dat dan een eigen leven gaat leiden.
Het bericht heeft er wel langer dan een paar minuten opgestaan. Is pas verwijderd toen bleek dat iedereen gewoon vol naar beneden knalde.
pi_140442220
Praktisch gezien: neutralisatie in de afdaling in de regen word je ook niet vrolijk van. Je remt je suf en krijgt het stervenskoud.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2014 20:48:07 ]
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:48:43 #45
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_140442270
Hoe zat het eigenlijk met Quintana's oorontsteking? Hij scheen koorts te hebben?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:50:50 #47
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_140442405
quote:
Dus een motor die met een rode vlag voor het peloton uitgaat en de gevaarlijke plekken aangeeft. Géén neutralisatie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_140442456
quote:
Heb je ook een Engelse versie? :o
pi_140442484
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Heb je ook een Engelse versie? :o
Ik zou idd ook zeggen, da's italiaans en dat versta ik niet.
pi_140442598
In het belangrijkste stuk wordt gezegd:

"Voor de groepen vooraan in de koers zullen motoren rijden met rode vlaggen om gevaar aan te duiden en om aanvallen in de afdaling te voorkomen."

Dan moet je dus interpreteren in hoeverre de move van Quintana/Rolland/Hesjedal daadwerkelijk een aanval was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')