SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Ik heb CCleaner ff laten draaien...nu doen de streams het weer..gelukkig....Rienk heeft zich geschoren, Isabella vind hem een bink, Nicoline gaat hem zoenen en vraagt haar boek terug...etc etc hoeraaa weer streamsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik krijg continu de melding 'er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens'. En opgestart en cookies geleegd etc. etc. etc.
Daarom vond ik Dennis z'n voorstel zo goed. Ze zijn gewoon Gepunked door 'm.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:29 schreef Urb het volgende:
Isa "Emilio heeft op mij gestemd"![]()
Dennis "Jonguh ik heb nul stemmen gekregen maar iedereen doet toch wat ik voorstelde! Niemand wilde luieren en nu is iedereen aan het luieren!"
Dennis![]()
Is er, buiten de bouwers, iemand die gisteren of vandaag gewerkt heeft? En dan bedoel ik niet het koeien-hobbyisme.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:29 schreef Urb het volgende:
Isa "Emilio heeft op mij gestemd"![]()
Dennis "Jonguh ik heb nul stemmen gekregen maar iedereen doet toch wat ik voorstelde! Niemand wilde luieren en nu is iedereen aan het luieren!"
Dennis![]()
Ze doen niks. Alleen tv-maken, eten en poepen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er, buiten de bouwers, iemand die gisteren of vandaag gewerkt heeft? En dan bedoel ik niet het koeien-hobbyisme.
Hielp niet bij mij, maar spontaan sprongen de streams weer aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb CCleaner ff laten draaien...nu doen de streams het weer..gelukkig....Rienk heeft zich geschoren, Isabella vind hem een bink, Nicoline gaat hem zoenen en vraagt haar boek terug...etc etc hoeraaa weer streams![]()
![]()
Ik heb er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom vond ik Dennis z'n voorstel zo goed. Ze zijn gewoon Gepunked door 'm.![]()
En ze gelooft het gewoon zelf.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Bill wordt ook geremd in haar creativiteit door dit allemaal
Ja, ik. Gisteren en vandaagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er, buiten de bouwers, iemand die gisteren of vandaag gewerkt heeft? En dan bedoel ik niet het koeien-hobbyisme.
lott heeft gebeld voor dr bedeltjes en dr lingerie lijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef Baconbus het volgende:
Ze doen niks. Alleen tv-maken, eten en poepen.
Aike antwoordde Dennis dat ze onwijs veel geregeld had vandaag dus dat zal dan wel ivm events zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh, jij bent toch geen halfgare Utopiaan!quote:
En de liefde van haar leven steunt haar natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze gelooft het gewoon zelf.
Wat een wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |