Ik ga niet weg, ik zorg erg gewoon voor dat als het mocht voorkomen dat ik de LaPo heb dat een andere het te lang vind durenquote:
daar ben ik wel voor te vinden jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga niet weg, ik zorg erg gewoon voor dat als het mocht voorkomen dat ik de LaPo heb dat een andere het te lang vind duren
speciaal voor alle mensen die huilen dat ze op hun gemakje een zogenaamd geniale TT willen bedenkenquote:
Als ik 1 open dan doe ik altijd het eerste wat in me opkomt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
speciaal voor alle mensen die huilen dat ze op hun gemakje een zogenaamd geniale TT willen bedenken
In dit soort SC's zit ik er ook niet mee als iemand mijn TT steelt, in HHC zou ik er wel moeite mee hebben, zeker als het dan een topic betreft met de titel van een album dat ik niet uit kan staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
speciaal voor alle mensen die huilen dat ze op hun gemakje een zogenaamd geniale TT willen bedenken
Wat is HHC dan ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In dit soort SC's zit ik er ook niet mee als iemand mijn TT steelt, in HHC zou ik er wel moeite mee hebben, zeker als het dan een topic betreft met de titel van een album dat ik niet uit kan staan.
Een SC als deze doet 1.5x topics in 6 maanden dan HHC in 13 jaar, dan kan ik wel pissig worden als iemand de LaPo kaapt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah okay, daar zal ik waarschijnlijk nooit komen dan.
Is dan ook nergens voor nodig inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een SC als deze doet 1.5x topics in 6 maanden dan HHC in 13 jaar, dan kan ik wel pissig worden als iemand de LaPo kaapt.
Maar HHC is neem ik aan ook niet verbonden aan streams. Die gaan gewoon door, ook als er geen topic is. Sommige mensen schijnen dat prima te vinden. Ik niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een SC als deze doet 1.5x topics in 6 maanden dan HHC in 13 jaar, dan kan ik wel pissig worden als iemand de LaPo kaapt.
Dan kijk je de streams toch niet?, ik durf te wedden dat 80% van de mensen hier mijn YT links niet eens aanklikt tenzij ik ze er specifiek op quote.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar HHC is neem ik aan ook niet verbonden aan streams. Die gaan gewoon door, ook als er geen topic is. Sommige mensen schijnen dat prima te vinden. Ik niet.
Wat ik bedoel, is dat er constant Utopia-streams zijn, dus als er geen COS is en wel streams vind ik dat nogal onlogisch.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kijk je de streams toch niet?, ik durf te wedden dat 80% van de mensen hier mijn YT links niet eens aanklikt tenzij ik ze er specifiek op quote.
Ik klik ze meestal wel aan, als ik er ben. Maar ik heb HHC dan ook in MyAT's.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dan kijk je de streams toch niet?, ik durf te wedden dat 80% van de mensen hier mijn YT links niet eens aanklikt tenzij ik ze er specifiek op quote.
Dat is een keuze die acter de schermen gemaakt word, ik weet niet hoe het bij al die live dingen gaat, ik heb wel het inschattingsvermogen dat als je COS niet zo nu en dan dicht gooit dat je 3 betaalde mods in moet gaan huren om dat 24/7 bij te gaan houden met z0'n beetje 1200(en ws meer dan 5000 als je deze 24/7 open gooit) posts per dag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, is dat er constant Utopia-streams zijn, dus als er geen COS is en wel streams vind ik dat nogal onlogisch.
Ik klaag ook niet, vind alleen dat een nieuwe COS zsm geopend mag worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is een keuze die acter de schermen gemaakt word, ik weet niet hoe het bij al die live dingen gaat, ik heb wel het inschattingsvermogen dat als je COS niet zo nu en dan dicht gooit dat je 3 betaalde mods in moet gaan huren om dat 24/7 bij te gaan houden met z0'n beetje 1200(en ws meer dan 2000 als je deze 24/7 open gooit) posts per dag.
Dan ken je 3/4 al iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik klik ze meestal wel aan, als ik er ben. Maar ik heb HHC dan ook in MyAT's.
zou het maar doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:03 schreef isax het volgende:
ik ga zo denk ik een vuilniszak over mijn kop trekken zodat ik niet nat word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |