Tussenstand mei:quote:
quote:Trade Mark (14)
Often references musicals and Broadway musical numbers
Frequently uses cutaways
quote:New England based humor
Ik had niet verwacht dat het zo snel geraden zou worden..quote:
Ik weet dat hij een fan is van broadway en crooner muziek, en de cutaway gag is inderdaad een veelgebruikte family guy gimmick.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar moest ik wel aan denken vanwege Family Guy, maar had niet verwacht dat het goed zou zijn
1/5quote:
Vooruit, geef ik je. Lou diamond philipsquote:
4/5quote:
quote:In a scene in ***** (1985), his character hangs on the arm of a large clock. This mimics a stunt done by(no relation) in the movie ***** (1923).
Niet diequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:33 schreef wyccie het volgende:
Charlie Chaplin? The Kid, The Great Dictator, Modern Times.
Helft van de vraag is hiermee beantwoord. Het "(no relation)" komt direct uit de IMDb trivia, en staat er met een reden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:33 schreef DragonFodder het volgende:
back to the future, christopher lloyd: star trek the search for spock, the dream team en one flew over the cuckoo's nest.
die andere geen idee
ga ik mezelf voor mijn kop slaan dadelijk?quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:39 schreef picodealion het volgende:
Mwah, weet ik niet. Als sands zijn gezicht niet vertoont is 3 extra films misschien wel wat hoog. We kijken het even aan.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:43 schreef DragonFodder het volgende:
zit jij nou de hele dag in de zoekmachine te F5'en tot je naam genoemd wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOK en Sam wel lijkt mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:56 schreef wyccie het volgende:
Wtf, heeft er iemand anders ooit van Harold Lloyd gehoord, behalve Sands?
Ik ken de scene van de film, maar ik dacht er een verkeerde persoon bijquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:56 schreef wyccie het volgende:
Wtf, heeft er iemand anders ooit van Harold Lloyd gehoord, behalve Sands?
Très goed!quote:
Das toch heul geen musical!quote:
Nee? Dacht dat daar wel in werd gezongenquote:Op donderdag 29 mei 2014 07:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Très goed!
Street fighter had ook nog gekund
[..]
Das toch heul geen musical!
3/4quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:55 schreef HilarityEnsues het volgende:
The Siege
What Planet Are You From?
Bugsy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |