wat voor auto had je bij?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:03 schreef Pavement het volgende:
ik had sjans met de mac drive mevrouw![]()
![]()
![]()
In Duiven die kent Joezi wel
busjequote:
Ze was een beetje te make up etc make up vind ik wel mooi maar niet de hele kop in gepoederdquote:
ik snap dat niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ze was een beetje te make up etc make up vind ik wel mooi maar niet de hele kop in gepoederd
welke kleuren?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:11 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
bijna dezelfde alleen met gordijntjesen andere kleuren
en wat voor een auto heb jij?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wou net zeggen: geen bloemetjesgordijntjes.
Maar je hebt dus wel gordijnen.
Tof hoor, lijkt me heerlijk de vrijheid die zo'n ding geeft.
dan ben ik mn anonimiteit op het net kwijtquote:
Geen bloemetjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wou net zeggen: geen bloemetjesgordijntjes.
Maar je hebt dus wel gordijnen.
Tof hoor, lijkt me heerlijk de vrijheid die zo'n ding geeft.
ik ook niet, kan wel rijden (rijles gehad) maar mag nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen. Ik heb niet eens een rijbewijs.
maar ik wil het wetenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
dan ben ik mn anonimiteit op het net kwijt
[..]
Geen bloemetjesblokjes rood met wit (pannekoekgevoelideeachtig)
Ja vrijheid is heerlijk, pleur alles er zo in en rij weg. Geen gedoe niks
Als jij mij oppikt met de Tardis dan nemen we hem mee, heb ook nog een picknick mand die pak ik dan wel inquote:
ik heb een koelboxquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als jij mij oppikt met de Tardis dan nemen we hem mee, heb ook nog een picknick mand die pak ik dan wel in
door met de Tardis om 12.00 vandaag bij de mac te staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een koelbox![]()
maar hoe herken ik je dan?!
Dat kan al niet meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
door met de Tardis om 12.00 vandaag bij de mac te staan.
wel met een tardisquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
door met de Tardis om 12.00 vandaag bij de mac te staan.
waarom net pas wakker werk jij nachten Joez ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Net pas wakker, kop gestoten, gesneden met scheren en de boter is op
Ik zou geen kraslot kopen vandaag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Net pas wakker, kop gestoten, gesneden met scheren en de boter is op
Zwabber, met zijn sjaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:26 schreef isax het volgende:
is hier ook een doctor who sc? misschien kan ik een nerd verleiden
ja zelf beetje indelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
waarom net pas wakker werk jij nachten Joez ?
oeh oeh ik heb een gifje voor deze vreugde!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag de laatste dag van mijn inval collega van de afgelopen 5 maanden. Maandag mijn lieve vaste collega weer terug.
ben je badmeester ofzeau ?quote:
Hop hop, regel is een date met zwabberdt dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Absoluut. Zie hem ook wel een beetje als FOK!vriend,
heb je al met hem gezoend?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Absoluut. Zie hem ook wel een beetje als FOK!vriend,
je zit achter een web camquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |