SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ro-ald op 27-05-2014 12:09:25 ]
Ahw.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:53 schreef KitKatChunky het volgende:
\Het is je al vergeven, scriptie stress overheerst
ik word er een beetje moedeloos van
Bril kopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek 2 dingen (in kledingwinkels) en ik kan het gewoon niet vinden
Ze hebben het gewoon nietquote:
Ik heb net feedback gehad op mijn herschreven theorie. Ik weet gewoon weg niet meer wat ze nu van me verwachten of hoe ik dat moet vertellen. Ik weet het gewoon echt nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw.
Ik krijg vandaag commentaar terug op mijn scriptie.Ik zit serieus mijn inbox te F5'en zo nu en dan.
En stiekem herschrijf ik mijn scriptie hier en daar al een beetje
Kom morgen naar prspctquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:53 schreef KitKatChunky het volgende:
\Het is je al vergeven, scriptie stress overheerst
ik word er een beetje moedeloos van
Oh noes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb net feedback gehad op mijn herschreven theorie. Ik weet gewoon weg niet meer wat ze nu van me verwachten of hoe ik dat moet vertellen. Ik weet het gewoon echt niet
Wat dannnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon nietTerwijl ik echt 2 basic dingen zoek
Na het ontcijferen van de kraaienpoten die er in een pdfje waren geschreven. zijn er dus opmerking over theorie waarvan ik 100% weet dat het klopt, "Klopt die wel?" "bedoel je: ..."quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh noes.Kun je niet met een ander docent er over hebben? Of iemand bij het bedrijf waar je onderzoek deed? Of uberhaupt iemand van je studie? Desnoods DM/PM je mij. Ik ben ook bezig met theorie dingen verwerken. Ik snap misschien geen flikker van jouw theorie, maar misschien kijk ik er daardoor juist anders tegen aan.
Ik wil een simpele zwarte maxidress (ik heb alle basic winkels wel gehad en geen één had het, zelfs H&M niet.. geen mooie in ieder geval) en ik moet nieuwe leggings hebben. Hele basic zwarte leggings in panty stof.quote:
Leraren zitten ook wel eens fout op het gebied van theorie. Gewoon mee in discussie gaan joh. Maak een afspraakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Na het ontcijferen van de kraaienpoten die er in een pdfje waren geschreven. zijn er dus opmerking over theorie waarvan ik 100% weet dat het klopt, "Klopt die wel?" "bedoel je: ..."
Wtfis dit een strikvraag, wat gebeurd hier
Ik heb er een plaatje bij gedaan om het wat duidelijker te maken. Ik moet ook nog een inleiding en samenvatting schrijven...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leraren zitten ook wel eens fout op het gebied van theorie. Gewoon mee in discussie gaan joh. Maak een afspraak
Inleiding had ik als eerste geschreven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb er een plaatje bij gedaan om het wat duidelijker te maken. Ik moet ook nog een inleiding en samenvatting schrijven...
Kan pas aan het einde een inleiding schrijven, want je moet waardes en onderzoeksvragen etc noteren. en context noteren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inleiding had ik als eerste geschreven.Ben altijd blij als ik dat kan aftikken
Samenvatting moet bij mij in het Engels.
Oh dat is wel anders. Waarom moeten de waardes al verteld worden? Onderzoeksvragen snap ik wel, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kan pas aan het einde een inleiding schrijven, want je moet waardes en onderzoeksvragen etc noteren. en context noteren.
Geen idee, dat vinden ze mooi. Dat schets context was het geloof ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel anders. Waarom moeten de waardes al verteld worden? Onderzoeksvragen snap ik wel, dat heb ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |