Het zijn nog altijd hectormeterpaaltjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:52 schreef supersof het volgende:
heb je sollicitatieformulier
geboorteplaats: de A1 kilometerpaaltje 23.3
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:52 schreef supersof het volgende:
heb je sollicitatieformulier
geboorteplaats: de A1 kilometerpaaltje 23.3
ja schijtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het zijn nog altijd hectormeterpaaltjes
hectormeter?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het zijn nog altijd hectormeterpaaltjes
Hector Salamancaquote:
boemquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Fera het volgende:
Gisteren toevallig de season finale van S4 zitten kijken.
quote:
Nee.quote:
S5 wordt meteen weer stuk minder helaasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Fera het volgende:
Gisteren toevallig de season finale van S4 zitten kijken.
Die ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hectometer debiel niet Hector, dat is de hond van de buren.
Dat hoor ik van iedereen inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
S5 wordt meteen weer stuk minder helaas
Bij lost is het helemaal drama. Ik vond dat echt een briljante serie tot nu ik bij seizoen 6 aangekomen ben, en het is gewoon echt zo uitgemolken nuquote:
Om seizoenen van series aan te duiden.quote:
Lost vind ik sowieso drama. Niet mijn ding.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij lost is het helemaal drama. Ik vond dat echt een briljante serie tot nu ik bij seizoen 6 aangekomen ben, en het is gewoon echt zo uitgemolken nu
Opzich had het weg gelaten kunnen worden. Maar anders was niet alles afgesloten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
S5 wordt meteen weer stuk minder helaas
Maar zulke leukequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Om seizoenen van series aan te duiden.In dit geval Breaking Bad.
[..]
Lost vind ik sowieso drama. Niet mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zulke leuke
en knappe actricesVind ik beiden tegenvallen, van wat ik me herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik beiden tegenvallen, van wat ik me herinner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |