Foto 27 maartquote:Op maandag 21 april 2014 10:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
Bij deze even een eigen topic. Hier zal ik updates plaatsen over de zwangerschap, bevalling en kittens van Zoë. Nog steeds is ze niet bevallen en loopt weer vrolijk rond in huis, af en toe even spelen. Telkens erg aan het miauwen maar denk nu dat dat eerder komt doordat Sammy naar buiten mag en zij niet. Zodra Sammy weer binnen is, is Zoë meteen minder jankerig.
Heeft nu ook door dat hij een staart heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:21 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zwart/witte klaar wakker, zusje aan het drinken broertje is lekker aan het slapen. Zwart/witte probeert af en toe zijn pootjes al een beetje te wassen.
en maar zwaaienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:21 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zwart/witte klaar wakker, zusje aan het drinken broertje is lekker aan het slapen. Zwart/witte probeert af en toe zijn pootjes al een beetje te wassen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wat gaan we doen? Wel of niet aan de wandel? Toch maar niet. We hebben honger.
zo lief en wat zijn ze al grootquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wat gaan we doen? Wel of niet aan de wandel? Toch maar niet. We hebben honger.
die rooie heeft energie voor 3quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:35 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Vandaag zijn ze precies 3 wekenGaat snel.
Er zijn inderdaad momenten dat hij heel druk is. Maar vaak is hij daarna helemaal uitgeteld en valt dan als een blok in slaap en wordt zelfs niet wakker van broertje en zusje die over hem heen kruipen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
die rooie heeft energie voor 3het is zo'n schatje.
hihi ik zie het al voor mequote:Op donderdag 29 mei 2014 14:53 schreef Wildervankstertje het volgende:
Rode kitten nam net een slokje water uit een bakje, zijn snuitje er iets te ver in en toen hatsjoe haha. Hij schrok er zelf van maar nam daarna toch weer een slokje.
Hij probeert het telkens weerquote:
lief filmpjequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:47 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wij kunnen onszelf al een beetje wassen hoorSammy is trouwens bang voor de kittens nu ze los in de keuken beginnen te lopen. 1 van de kleintjes legde heel lief zijn pootje op Sammy zijn poot toen Sammy op de grond lag, Sammy rende met een noodgang de keuken uit, meteen de trap op naar boven en daar zit die nu al een half uur. Gekke kat. Probeer hem er wel telkens bij te houden, tegelijk hem aaien terwijl ik tegen hem praat en dan laten zien dat ik de kittens ook aai, maar hij blijft bang.
en maar graven... zo lief!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:54 schreef Wildervankstertje het volgende:
De kattenbak aan het onderzoeken
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |