die link had ik nog geeneens gelegdquote:Op maandag 26 mei 2014 23:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lijkt Ruud wel opgerold in zn tapijtje.
Plaats hem in de Cos !quote:
Zeker! Mijn ouders hadden de dubbel-LP. Met de paplepel ingegoten. Maar ook de beelden zijn betoverend, het dansen aanstekelijk, de acteurs geweldig. Ook hoe de sfeer van sinister om kan slaan in jolig.quote:
Ik doe altijd mee aan de jaarlijks terugkerende Zwarte Piet NWS discussie, de laatste keer duurde die 4 maanden en 150 topics of zoietsquote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Jian vindt dit een leuke discussie denk ik.
Mooi om je aan mijn zijde te hebben! Zwarte Piet moet kapot!!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee aan de jaarlijks terugkerende Zwarte Piet NWS discussie, de laatste keer duurde die 4 maanden en 150 topics of zoietsIk denk dat we dit jaar maar vroeg moeten beginnen ....
jij kan in een gesloten topic postenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker! Mijn ouders hadden de dubbel-LP. Met de paplepel ingegoten. Maar ook de beelden zijn betoverend, het dansen aanstekelijk, de acteurs geweldig. Ook hoe de sfeer van sinister om kan slaan in jolig.
"Proof to me you're not a fool
Walk across my swimmingpool"
Ik kan geloof ik alle liedjes nog meezingenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:16 schreef isax het volgende:
[..]
jij kan in een gesloten topic posten![]()
mijn moeder heeft die ook! ik vind de kleding geweldig
ik heb er een playlist van op spotifyquote:Op maandag 26 mei 2014 23:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan geloof ik alle liedjes nog meezingen
Zwarte Piet moet lekker blijven, daar heb ik ondertussen 486 argumenten voor en bij de nieuwe discussie gaan we ze lekker allemaal weer opsommen .quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi om je aan mijn zijde te hebben! Zwarte Piet moet kapot!!
Ja ik weet het. En ook gewoon elk jaar weer he? Maar vorig jaar was wel een record geloof ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee aan de jaarlijks terugkerende Zwarte Piet NWS discussie, de laatste keer duurde die 4 maanden en 150 topics of zoietsIk denk dat we dit jaar maar vroeg moeten beginnen ....
King Herod is echt hilarisch jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker! Mijn ouders hadden de dubbel-LP. Met de paplepel ingegoten. Maar ook de beelden zijn betoverend, het dansen aanstekelijk, de acteurs geweldig. Ook hoe de sfeer van sinister om kan slaan in jolig.
"Proof to me you're not a fool
Walk across my swimmingpool"
Hij wordt elk jaar langerquote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. En ook gewoon elk jaar weer he? Maar vorig jaar was wel een record geloof ik.
hahaquote:
Ik heb niks met argumenten: Dood aan Sinterklaas!!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Zwarte Piet moet lekker blijven, daar heb ik ondertussen 486 argumenten voor en bij de nieuwe discussie gaan we ze lekker allemaal weer opsommen .
lange ladderquote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Miek37 het volgende:
Donderdag Hemelvaart..hoe dan, met een ballon?
En wie zorgt er dan voor dat de zwarte pieten in het gareel blijven?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb niks met argumenten: Dood aan Sinterklaas!!
Maar natuurlijk ..quote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb niks met argumenten: Dood aan Sinterklaas!!
hahaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
he is daaaaaangerouuuuuuuuuuus
*klang klang klang klang*
is leuk toch allemaal, behalve dat schreeuwen danquote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie net dat er een bandje (Dudettes) op parkpop speelt waarvan ik de zangeres vroeger kende toen ze een klein meisje was wat altijd rond het pleintje (ja ik weet het) fietste en was altijd aan het schreeuwen. .
En ze was het zusje van een collega met wie ik een keer zoende.
Sow, mag ik je handtekeningquote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie net dat er een bandje (Dudettes) op parkpop speelt waarvan ik de zangeres vroeger kende toen ze een klein meisje was wat altijd rond het pleintje (ja ik weet het) fietste en was altijd aan het schreeuwen. .
Toen hij dit gezegd had, werd hij voor hun ogen omhooggeheven en opgenomen in een wolk, zodat ze hem niet meer zagen. Terwijl hij zo van hen wegging en zij nog steeds naar de hemel staarden, stonden er opeens twee mannen in witte gewaden bij hen. Ze zeiden: 'Galileeërs, wat staan jullie naar de hemel te kijken? Jezus, die uit jullie midden in de hemel is opgenomen, zal op dezelfde wijze terugkomen als jullie hem naar de hemel hebben zien gaan.'quote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Miek37 het volgende:
Donderdag Hemelvaart..hoe dan, met een ballon?
Kogels?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En wie zorgt er dan voor dat de zwarte pieten in het gareel blijven?
Ik vind het vooral grappig dat ze tegenwoordig geld krijgt om te schreeuwen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is toch leuk juist allemaal, behalve dat schreeuwen dan
dat is wel grappig jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat ze tegenwoordig geld krijgt om te schreeuwen.
Mijn moeder had leden van Kane als collega's in het groentestalletje bij de uitgang van winkelcentrum Zuidplein.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Graag, ik spaar handtekeningen van beroemde mensenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef isax het volgende:
[..]
mams was het buurmeisje van peter koelewijn. wil je de mijne ook?
Een webcam is lucratieverquote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat ze tegenwoordig geld krijgt om te schreeuwen.
Sharon Doorzon woont naast ons, maar die gaat eerdaags verhuizen.quote:
ken ik niet sorryquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sharon Doorzon woont naast ons, maar die gaat eerdaags verhuizen.
Daar krijgen we nog een boel last mee!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
Toen hij dit gezegd had, werd hij voor hun ogen omhooggeheven en opgenomen in een wolk, zodat ze hem niet meer zagen. Terwijl hij zo van hen wegging en zij nog steeds naar de hemel staarden, stonden er opeens twee mannen in witte gewaden bij hen. Ze zeiden: 'Galileeërs, wat staan jullie naar de hemel te kijken? Jezus, die uit jullie midden in de hemel is opgenomen, zal op dezelfde wijze terugkomen als jullie hem naar de hemel hebben zien gaan.'
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Graag, ik spaar handtekeningen van beroemde mensen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Graag, ik spaar handtekeningen van beroemde mensen
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]lol ken dr echt niet, maar van een talentenshow begrijp ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit gezien nooit van gehoord.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beroemste persoon die mij kent
denk dat ik mij wel onder de c klasse bners mag rekenen
Timmert aardig aan de weg met zingen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens gezien. Geen idee wat ze doet, zoals met 80% van de BN'ers
Die snol is weer zwanger he? Van wie nou weer?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
Anouk heeft een straat achter me gewoond![]()
en is zelfs binnen geweest bij mij![]()
had alleen niet door dat het anouk was![]()
had haar kat gevonden en dacht gewoon, wel aardige vrouw
en toen zei mijn buurvrouw later, dat was anouk hoor
ikke nee joh
wel dus
Och hoe lief, hij bedenkt zich met dat klauwtje, als moeder/vader moet je dan toch je je dan rot schrikken, nee hoor gewoon doorfilmen.quote:
Zwarte pietquote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die snol is weer zwanger he? Van wie nou weer?
geen idee maar ze floepen er uit jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees je ook geen stijlquote:
Volgend seizoen word je gevraagd voor Wie Is De Mol!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beroemste persoon die mij kent
denk dat ik mij wel onder de c klasse bners mag rekenen
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
Ja, leuk hoor, nu is poezewoest natuurlijk helemaal van de kook, die denkt ook een beroemdheid te kennen en jullie gaan het belachelijk lopen maken.
Nee hoor ken zelfs niet een liedje van haar, het is een aardige meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
ja lief hequote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Och hoe lief, hij bedenkt zich met dat klauwtje, als moeder/vader moet je dan toch je je dan rot schrikken, nee hoor gewoon doorfilmen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Volgend seizoen word je gevraagd voor Wie Is De Mol!
die ken ik alleen zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van rap Marokkaantje nummer 6.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
die ken ik alleen zo
ze is super lief![]()
Kweenie, ik heb geen kids maar het zweet zou me uitbreken.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja lief he![]()
misschien deed ie het vaker die kat en hadden ze de eerste keer wel ingegrepen en gezien dat de kat niets doet en dachten dat moeten we filmen
kan een scenario zijn dan he
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
die ken ik alleen zo
Wastat voor gratekut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb nooit problemen gehad met de katten en mijn kinderenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb geen kids maar het zweet zou me uitbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |