Alleen eten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Misschien komen ze 'm straks al wel bezorgen, dat kan ook natuurlijk.
Zo een waar je aan kunt eten.
Dat is nog best goedkoop voor een beetje eettafel stoelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef Chloroform het volgende:
Had ook mooie eettafelstoelen gezien, maar weet nog niet of ik daar 75 euro per stuk voor wil betalen.
Dus heb straks wel een eettafel, maar geen stoelen nog.
Mis jou gewoon. :squote:
tja de sfeer is er een beetj weg heaquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn stekker met jouw contactdoos connecten?
75 euro is eigk niet heel duur.. Op de een of andere manier zijn die krengen echt enorm duur altijd. 100 eur voor een eettafelstoelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef Chloroform het volgende:
Had ook mooie eettafelstoelen gezien, maar weet nog niet of ik daar 75 euro per stuk voor wil betalen.
Dus heb straks wel een eettafel, maar geen stoelen nog.
Dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
75 euro is eigk niet heel duur.. Op de een of andere manier zijn die krengen echt enorm duur altijd. 100 eur voor een eettafelstoelAnders ikea.
Nou ja, je kunt er ook andere dingen op doen, hehehehehuehuejr if you know what I mean hehehehequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen eten?
Maar hout? glas? kunststof? vertel eens...
[..]
Dat is nog best goedkoop voor een beetje eettafel stoel
Nee man is toch leuk al die beta kneusjes die onterecht heilig overtuigd zijn van hun bazigheid, is leuk man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
tja de sfeer is er een beetj weg hea
Ja, heb me daar best in vergist.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
75 euro is eigk niet heel duur.. Op de een of andere manier zijn die krengen echt enorm duur altijd. 100 eur voor een eettafelstoelAnders ikea.
Mens erger je niet? of een ander bordspel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er ook andere dingen op doen, hehehehehuehuejr if you know what I mean hehehehe
Lichte houtkleur, 1,80 meter lang en 82 cm breed.
Oh, dat zal best, maar ik moet dat soort dingen eerst laten bezinken denk ik.450 euro is een leuk bedrag om bijvoorbeeld kleren van te kunnen kopen ook.
![]()
![]()
Ja, beetje wel eh.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
tja de sfeer is er een beetj weg hea
Risk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mens erger je niet? of een ander bordspel?
Klinkt leuk
Je kan ook gewoon lege kratjes als stoel gebruiken toch
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
Of volle, hehehehe gratis zuipen heheheh.
Beter investeer je er dan in als je geld hebt.. Want idd, ikea is leuk maar qua kwaliteit echt shit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heb me daar best in vergist.En wil juist geen Ikea, probeer langzaamaan alle Ikea-shit die ik heb te vervangen.
Ik sklaap trouwens weer goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
Of volle, hehehehe gratis zuipen heheheh.
Ik vind het wel een beetje belachelijk dat je Ikea afwijst maar dan Leen Bakker aanprijstquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter investeer je er dan in als je geld hebt.. Want idd, ikea is leuk maar qua kwaliteit echt shit.
Leenbakker/Woonexpress/zoiets in de buurt? Dat valt vaak nog redelijk mee in prijs en qua kwaliteit wel beter dan die kut ikea.
Ja doei ervaringsdeskundige hier. Ikea is gewoon kut en ruk qua kwaliteit en de Leenbakker is tegenwoordig gewoon beter.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje belachelijk dat je Ikea afwijst maar dan Leen Bakker aanprijst
Precies, en het is altijd zo duidelijk dat het van Ikea komt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter investeer je er dan in als je geld hebt.. Want idd, ikea is leuk maar qua kwaliteit echt shit.
Leenbakker/Woonexpress/zoiets in de buurt? Dat valt vaak nog redelijk mee in prijs en qua kwaliteit wel beter dan die kut ikea.
Zal eens een einde aan jou maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |