Je kan ook USA huifkar gebruiken voor dat soort dingen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoe heb je hun "shipping restrictions" omzeild?
http://www.maggardrazors.(...)ails-aftershave-4oz/
Die Kai mesjes zijn mij onbekend, waar zijn die mee te vergelijken?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:35 schreef Ubershave het volgende:
[ afbeelding ]
Maggard Razors heeft me weer goed geholpen met bemachtigen van de Captain's Choice Cat O'Nine Tails aftershave! De zeep sample is een Maggards eigen Orange Menthol en die ruikt echt heerlijk! Ook de Kai mesjes ga ik weer veel plezier van hebben!
Heb jij deze ook weleens gebruikt?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik heb weer eens geluk, De Vergulde Hand geeft van die starterssets weg en ik was natuurlijk ook geinteresseerdEn dan krijg ik gewoon een berichtje ze konden wel een uitzondering maken
![]()
Dus ik krijg wat producten gratis thuis gestuurd van De Vergulde HandEn hopelijk ook de aftershave balsem, want juist die wil ik uitproberen.
[ afbeelding ]
En de Baume.be aftershave balsem, dat zouden meer merken moeten doen gewoon kosteloos een staal opsturen. Made in the EU staat op die Baume.be staalMeestal betekend dat het niet in eigen land geproduceerd word.
Want als het in Belgie geproduceerd zou zijn dan had dat er vast op gestaan lijkt me. Maar wat een waslijst aan ingrediënten bevat die Baume.be aftershave balsem.
Jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb jij deze ook weleens gebruikt?
[ afbeelding ]
Feathers. Minstens zo scherp, zo niet scherper.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die Kai mesjes zijn mij onbekend, waar zijn die mee te vergelijken?
maar more smooth?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:55 schreef Ubershave het volgende:
[..]
Feathers. Minstens zo scherp, zo niet scherper.
het erge is nog dat ik zelf me "snor" zeer hatelijk vind.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:50 schreef Ubershave het volgende:
hahaha xD ja dat schiet ook niet echt op nee
Oh gewoon een Roedter 1909 kopen, daar gaat het beslist mee lukkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
het erge is nog dat ik zelf me "snor" zeer hatelijk vind.
wel mooi mes. En een mooie waarschuwing.maar zou Di betekenen dat ik dan 4 weken niet hoef te scherenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Oh gewoon een Roedter 1909 kopen, daar gaat het beslist mee lukken
En je hebt 3 Wochen Urlaub zouden mijn Duitse collega's zeggen. Nee het was niet serieus bedoeldequote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
wel mooi mes. En een mooie waarschuwing.maar zou Di betekenen dat ik dan 4 weken niet hoef te scheren
met de kosten voor die tussenpersoon en verzending, wordt het nog een duur mesjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik snap dat nooit echt bij mesjes dat mensen bereid zijn zoveel geld uit te geven voor moeilijk verkrijgbare mesjes, maar afhaken bij moeilijk verkrijgbare mesjes wanneer het via een tussen persoon zoals Mistertao dient te gebeuren.
Want deze Zwaardvis mesjes uit China zijn ook heel goed, en een stuk goedkoper dan een of andere Kai karate scheermesje
Wel neequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met de kosten voor die tussenpersoon en verzending, wordt het nog een duur mesje
en toen waren ze nepquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:07 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wel neeIk heb op deze manier een keer 120 Chinese Gillette Super Thin mesjes gekocht, en ik was totaal nog minder kwijt dan 100 Astra SP mesjes. Grappig ik heb blijkbaar nog refferal inkomsten gekregen bij Mistertao
![]()
Nee het zijn echte hoorquote:
Die wilkies uit India kosten 5 cent per stuk incl verzending, dus 500 voor 25 euro en die zijn goed, geen rotzooi ofzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee het zijn echte hoorIk gebruik die regelmatig maar en bevallen mij erg goed. Maar goed het gewicht van 100 mesjes kun je schatten op 200 gram. Dus 100 Jianyu mesjes kosten je dan ongeveer ¤ 14 met verzendkosten en commissie.
Je snap dat deze vergelijking niet helemaal eerlijk is he? Want als je in China zelf op Taobao de Jianyu mesjes koopt dan betaal je ¥3.50 per pakje en totaal dus ¥ 70 ( ¤ 8,21 ) en dan komt er nog ¥ 10 ( ¤ 1,17 ) verzendkosten bij.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die wilkies uit India kosten 5 cent per stuk incl verzending, dus 500 voor 25 euro en die zijn goed, geen rotzooi ofzo.
Hoe goed vergeleken met astra mesjes?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die wilkies uit India kosten 5 cent per stuk incl verzending, dus 500 voor 25 euro en die zijn goed, geen rotzooi ofzo.
voor mij beter, van die Astra krijg ik razorburnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:46 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Hoe goed vergeleken met astra mesjes?
magischquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:46 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Hoe goed vergeleken met astra mesjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |