Heb achteraf besloten m'n haar (nog) niet te doen. Maar dat gaat er morgen in dan maar.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:34 schreef Ubershave het volgende:
Ah, niceLayrite en een lekkere Pinaud Bay Rum
Nice!
Je gaf geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 1 juni 2014 13:38 schreef Ubershave het volgende:
Dan zou je eens beter je ogen open moeten doen en opletten met wat voor regelmaat welk product gebruikt worden en dan zie je vanzelf wat er opkomt en wat niet. Genoeg flessen aftershave, zeepjes en samplers van allerlei producten gaan er hier doorheen. Ik heb het voordeel dat ook mijn vrouw gewoon dat soort spul lekker vind, dus die pakt gewoon wat ze pakken wil.
Ik kom wel door mijn spullen heen, dont worry
Kun je online kopen bij Shaveandmore of gewoon rechtstreeks uit Turkije via eBay of Bestshave.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:40 schreef THEFXR het volgende:
waar halen jullie nu arko scheercreme en afterschave?
ik wil het dus wel in een winkel of markt halen, online is de prijs te duur.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Kun je online kopen bij Shaveandmore of gewoon rechtstreeks uit Turkije via eBay of Bestshave.
Sommige schijnen blijkbaar Turkse supermarkten te hebben die dat spul verkopen, maar ik denk dat de gemiddeld Griek of andere licht getinte buitenlander ook niet blij is dat ik ze steeds vraag of ze toevallig Turkse scheerproducten verkopen![]()
Ik ben zelf dus ook nog geen een winkel tegen gekomen waar het verkocht word, en dat terwijl ik in vele winkeltjes binnen geweest ben welke gerund werd door een getinte buitenlander die eruit zag als een Turk
geen Turkse super in de buurt?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wil het dus wel in een winkel of markt halen, online is de prijs te duur.
http://www.barbieredifiga(...)o&manufacturer_id=52quote:Op zondag 1 juni 2014 14:40 schreef THEFXR het volgende:
Bij een Turkse buurtsuper in Amsterdam Noord aan het Waterlandplein.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:40 schreef THEFXR het volgende:
Dat is het dus juist, daarom moet ik meer zoeken in Belgisch limburg, heb daar alleen de Arko stick gevonden in de turkse super.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
In Amsterdam Noord kan ik me ook wel voorstellen dat je dat vind, want ja volgens mij wonen daar veel Turken?
Hier in zuid Limburg valt dat wel mee, ondanks dat de PVV gewoon de grootste is in de gemeente waar ik woon
zelf betalen hun 1,37 euro per 50 stuksquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Je snap dat deze vergelijking niet helemaal eerlijk is he? Want als je in China zelf op Taobao de Jianyu mesjes koopt dan betaal je ¥3.50 per pakje en totaal dus ¥ 70 ( ¤ 8,21 ) en dan komt er nog ¥ 10 ( ¤ 1,17 ) verzendkosten bij.
Maar de Gillette Wilkinson Sword mesjes zijn dan ook echt spotgoedkoop, de goedkoopste mesjes wel ik tot nu toe tegen ben gekomen.
idd, geen eerlijke vergelijking met die China mesjesquote:Op zondag 1 juni 2014 21:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen, maar daar hebben buitenlanders niks aan
Is wat duurder maar dan heb je wel wat moois.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:04 schreef Ubershave het volgende:
Silvertip is (naar mijn mening) best wel snel TE zacht. Aantal silvertips gehad, heb er nu nog 1 over. Mn custom Henk's Scheerkraam Silvertip. Fijne kwast voor cremes, maar voor harde zepen veel minder geschikt.
Nee, doe mij maar Best Badger van Simpsons of de 2 Band van Semogue of de 2 Band van TGN
Dewelke is dat precies? Zoek er ook nog een voor mijn handvatquote:
Sorry maar bakeliet is gewoon kunststof en word tegenwoordig maar nog maar weinig gebruiktquote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef Ubershave het volgende:
Merkur 45 is bakeliet. Das niet hetzelfde als plastic.
Wel een achterlijk lichte krabber trouwens.
Dat maakt het nog niet tot een knot van dezelfde kwaliteit. Zoals je zelf al hebt ervaren wordt er daar naast kwaliteit ook enorme bagger op de markt gebracht.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:41 schreef Diqiu-Long het volgende:
En waar denk jij dat de The Golden Nib zijn Finest Dashaar knots vandaan haaltJuist vanuit China
Dus je kunt beter rechtstreeks uit China bestellen.
Hier een 22MM Finest Dashaar knot voor ¤ 12,37 inclusief verzending, dat is gewoon meer dan de helft goedkoper dan bij TGN.
Google eens op Virginiashengquote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef Ubershave het volgende:
Feit is wel dat dit hoge kwaliteits knots zijn, waarvan ik dat van random China provider dat niet weet.
Mijn keus blijft bij TGN.
Daar doe ik dan ook geen uitspraken over, maar wel het feit dat het dezelfde haarsoort is en afmetingen. Maar het blijft nogal makkelijk om te zeggen dat knots uit china niet goed zouden zijn, want ja die Amerikanen kopen ze ook gewoon uit Chinaquote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef MarcelR het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet tot een knot van dezelfde kwaliteit. Zoals je zelf al hebt ervaren wordt er daar naast kwaliteit ook enorme bagger op de markt gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |