Volgens mij nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Is BDF, gewoon niet een barbershop, die een webshop erbij doet?
van die 600 winkel heb ik samples gekregen, ga niet zomaar 600 bestellenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De Supermax super platinum versie vind ik erg goed, ik moet nog altijd een keer die nieuwe blue diamond proberen..
Kosten ook geen drol..
100:
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2ed1a55f36
600:
http://www.ebay.com/itm/6(...)&hash=item3ce1e19579
Zie net dat die laatste ook een beetje hoge verzendkosten heeft..quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van die 600 winkel heb ik samples gekregen, ga niet zomaar 600 bestellen
Nou dan weet ik waar ik moet zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:01 schreef Deugniett het volgende:
Ja het probleem is het zoeken naar die spullen. Ik wist dat het er in overvloed was maar ik wist niet zo goed waar ik moest zoeken tot de laatste dagen van de vakantie. In de supermarkt en apotheken vind je "meestal" alleen de cartridge scheerapparaten maar wel veel scheerstaven en crèmes! Voor mesjes en krabbers moet je eigenlijk zijn bij, zoals ik het noem, de Turkse "Action". Van de buitenaf lijkt het een beetje een rommel omdat er enorm veel op elkaar gezet is en de gangen zijn heel smal. Zijn meestal winkeliers met veel souvenirs aan de buitenkant van de winkel. Het is lastig om uit te leggen aangezien het geen winkel ketens zijn.
Kwasten waren er in overvloed. Of je varkenshaar kwasten daar zal vinden weet ik niet omdat ze t liefst zover mogelijk van die beesten wegblijvenZe hadden veel verschillende types en afmetingen ook echt van die joekels van een dingen
Mijn Omega kwast stonk ook wel maar de geur dat uit dit ding kwam was echt niet normaal en werd alleen maar erger dus vandaar
Qua merken ben ik niet op de hoogte maar zaten volgens mij wel wat merken tussen. Kost trouwens allemaal geen drol. 6 tl. dat is omgerekend zo'n 2euro.
Bij mij begonnen ze ook te roesten, en dat lijkt me echt niet aan de krabber liggen of wat dan ook. En ik heb wel wat beters te doen dan na iedere scheerbeurt een mesje afdrogen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:30 schreef Twiitch het volgende:
Nee, die Voskhods worden het niet meer. Prima scheerbeurten mee, maar ze beginnen al na een kleine week te roesten, en een erg vochtige badkamer heb ik niet. Daar heb ik met de Sharks, Astras e.d. geen last van
Is gewoon handig voor beginners. Kun je per maand samples proberen tot je weet wat je fijn vind. Lijkt me voor starters handig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wie herinnert zich mijn grap nog over abonnementen voor iedere maand de nieuwste scheerproducten toegestuurd te krijgen?
In Amerika hebben ze zoiets gewoon, ik zag op mijn Twitter account namelijk dat ik gevolgd word door Wetshaveclub. Zoiets zou persoonlijk trouwens niks voor mij zijn, want ik ben een kieskeurige consument en wil natuurlijk wel weten wat ik koop.
Verzendkosten zal in Amerika sowieso wel wat lagere zijn denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:22 schreef Ubershave het volgende:
Ow, free shipping ook nog. Moet niet gekker worden
1-4 samples zeep. Toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Verzendkosten zal in Amerika sowieso wel wat lagere zijn denk ikMaar als ik het zo die website bekijk krijg je het volgende voor $ 20 per maand.
• 2 a 3 oz aan scheerzeep, dat is gelijk aan 56 gram en 85 gram.
• 10 DE Mesjes ( 2x 5 stuks van twee verschillende merken )
En wanneer je lid word krijg je een krabber en scheerkwast gratis cadeau, net zo gratis als smartphones bij abonnementenWant volgens mij krijg je gewoon een goedkope Chinese krabber en dan een goedkope scheerkwast.
Die website is in iedere geval wel mooi ontworpen, daardoor komt het geheel er best aantrekkelijk door over.
Mwah, geen idee. Ze gaan gewoon posten wat er in die pakketten zit dus we zien het wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:14 schreef Twiitch het volgende:
Ja, en een featured brand kan ook van alles zijn. Iets zegt me dat je niet vaak een Castle Forbes oid zult zien, ook al staat dat logo wel op hun site.
Ja Razwar uit Belgie onder anderequote:Op donderdag 29 mei 2014 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Je hebt wel dergelijke clubs voor cartridge scheren die wel overal naartoe verzenden, als ik me niet vergis.
Het kunnen kiezen van kleine hoeveelheden die niet als sample te koop zijn. Hierbij bedoel ik dus ook de "gewone merken"quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:14 schreef Thorical het volgende:
Zo'n scheerabonnement lijkt mij alleen in het begin van een natscheercarrière nuttig maar juist dan zou je je moeten beperken tot Klar kabinet en Astra mesjes een r89 en een Muhle /FS zilvertip synthetische kwast.
Later heb je al zoveel troep in de scheerkist dat soms een sample bij een aankoop je wel eens kan verleiden tot een vervolg aankoop.
Ik heb nu al zoveel zeep en ook zepen die ik zou willen hebben dat ik een Gorrilla van 150jaar moet worden om die op te krijgen
Nou met 2 pakjes Klar kabinet ben ik al een eind op weg. En geloof me dat is goedkoper dan een Bokito haarmaskertje om de week.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:32 schreef EricBdF het volgende:
Dus er moet in ieder geval Bokito zeep in het abonnement zitten?
Dit eigenlijk jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor mij geen abonnement, samples daarintegen zijn wel enorm welkom. Wil ik ook best voor betalen. Gewoon een klein potje. Of stukje zeep. En dan per 5 of 10. Dropdown menutje met keuzes en klaar. Mag gerust 2 euro ps kosten. Wil niet gelijk een zeep van 30 euro kopen, zonder eerst geroken/getest te hebben. Voor 10 samples wil ik best 20 euro neertellen. Net zoals die lui in amerika dat doen.
Maar probleem in Nederland is gewoon verzendkosten.![]()
Ach ja. Met een tobs, dr harris, tfs samplepack neem ik die op de koop toe.
+1quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor mij geen abonnement, samples daarintegen zijn wel enorm welkom. Wil ik ook best voor betalen. Gewoon een klein potje. Of stukje zeep. En dan per 5 of 10. Dropdown menutje met keuzes en klaar. Mag gerust 2 euro ps kosten. Wil niet gelijk een zeep van 30 euro kopen, zonder eerst geroken/getest te hebben. Voor 10 samples wil ik best 20 euro neertellen. Net zoals die lui in amerika dat doen.
Boldking en zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Je hebt wel dergelijke clubs voor cartridge scheren die wel overal naartoe verzenden, als ik me niet vergis.
Het slijpen bedoel je nu? Of vind je heel het stoppen drogen etc niets?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:17 schreef Ubershave het volgende:
DE en straight zijn idd way to go. (Al is straight qua onderhoud nie helemaal aan mij weggelegd, verder scheert het heerlijk!)
Heb ik stiekem ook wel eensquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef Ubershave het volgende:
Slijpen besteed ik uit hoor, daar wil ik me absoluut niet aan wagen. Stroppen enzo gaat wel, maar ik moet er wel zin in hebben
Ben soms best wel een luie shaver
Juist vanwege de verzendkosten koop ik niet online, die zijn vaak gewoon erg hoog in verhouding met de producten waar ik geïnteresseerd in ben. Maar voor samples wil ik juist weer niet betalen, want dat is ja het idee van een sample meestal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar probleem in Nederland is gewoon verzendkosten.![]()
Ach ja. Met een tobs, dr harris, tfs samplepack neem ik die op de koop toe.
wij hebben het over zelf samples maken. Net zoals die lui bij maggard.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:17 schreef Diqiu-Long het volgende:
Samples zijn veelal niet bedoeld voor de verkoop;) En 50gram scheerzeep noem ik geen sample meer hoor.
En in een parfumerie is of een crabtree & evelyn heeft ook allemaal testers en samples.
Mochten er geen samples zijn, dan kun je altijd vragen of ze er eentje voor je kunnen maken. Althans dat deden ze bij de Lush, dat is zo'n winkeltje met handgemaakt cosmetica.
Ja goed als mensen daarvoor willen betalen is toch prima?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wij hebben het over zelf samples maken. Net zoals die lui bij maggard.
http://www.maggardrazors.com/product-category/samples/
Het ligt eraan, meestal zijn samples van de fabrikant als ze met een nieuw produkt uitkomen, maar ik wel best betalen voor samples van bestaande hogere segment zeepen/cremes ipv een hele pot te bestellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:21 schreef Ubershave het volgende:
Als je nieteens wil betalen voor een sample van zeg 2 euro dan ben je wel echt krenterig bezig. Samples zijn ook gewoon product. Moeten ze ook apart verpakkingen voor kopen en zijn ze nog flink wat tijd voor kwijt om ze te maken ook. Zeker als je aftershaves ofzo moet samplen, daar ben je gewoon een hoop tijd aan kwijt. Die 2 euro voor zo'n sample is je geld dubbel en dwars waard. Maar als je dat al te veel vind............
Voor aftershave kun je samples (hij noemt het testers) kopen bij Paul Cox. Ik heb er ook een aantal dankzij Dr Paranoid van Shavingsociety(.nl). Je kunt ze nog een behoorlijk aantal keren gebruiken eigenlijk. 1tje kopen heeft niet zo veel nut natuurlijk, maar zo kun je er heel wat proberen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:27 schreef Snowballed het volgende:
Samples... tja altijd al een probleem geweest...
Ik wil ook wel een doos heren geurproefjes kopen.. mag best wat kosten, als er ook maar wat in zit.. om per merk/soort een mailtje te gaan sturen is me teveel werk..
En na 2 geurtjes testen in een parfumerie ruik je de rest niet meer goed.. dus dat is ook niet echt een optie..
Maar de scheerzepen die ik koop, zijn meestal niet de duurste, dus ik denk niet dat ik een sample zou kopen.. ik bedoel als mijn scheerzeep bijv ¤5,- incl verzenden kost, en een sample ¤2,- dan koop ik gewoon die van ¤5.. Bij parfum ligt dat iets anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |