twee weten meer dan een
quote:Was dat Tina Turner..?? of zong die "Golden Eye"?
vraag 1
Madonna maakt momenteel haar comeback met het ruige Die Another Day uit de nieuwe James Bond-film. De inmiddels keurige Engelse lady laat in deze clip een heel andere kant van zichzelf zien. Een paar jaar geleden was een andere Amerikaanse zangeres uitgenodigd om het thema-nummer van de James Bond-film Tomorrow Never Dieste zingen. Om welke in 1962 geboren zangeres ging het hier?
quote:
vraag 2
The Last Waltz van The Band is onlangs op DVD uitgebracht. Het wordt beschouwd als een van de beste concertfilms ooit en legt het afscheidsconcert van deze legendarische Amerikaanse rootsrockers vast. Welke beroemde Amerikaanse filmregisseur was in 1976 verantwoordelijk voor deze unieke concertfilm?
quote:
vraag 3
Een andere film die veel succes had in Nederland (meer dan 150.000 bezoekers) was in 1999 een documentaire over de Nederlandse volkszanger André Hazes. Hoe luidde de titel van dit geslaagde filmportret?
Zij geloofd in mij was dat toch..??
quote:hoe heet die langen nou..??
vraag 4
Momenteel draait de musical-versie van The Blues Brothers in Nederland (Bob Fosko speelt daarin één van de hoofdrollen). Deze film wordt beschouwd als de meest memorabele muziekfilm van de jaren 80. Welke inmiddels overleden beroemde Amerikaanse acteur speelde één van de hoofdrollen in die oorspronkelijke film?
quote:Die lange is Chevy Chase en die leeft nog steeds.
hoe heet die langen nou..??
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 17-10-2002 13:15]
quote:thanks
Op donderdag 17 oktober 2002 13:11 schreef B-dog het volgende:
vraag 1 = Sheryl crow
vraag 4 = James Belushi
quote:ow dus die kleine is dood
Op donderdag 17 oktober 2002 13:13 schreef Redman het volgende:[..]
Die lange is Chevy Chase en die leeft nog steeds.
quote:ik had niet naar het jaartal gekeken
Op donderdag 17 oktober 2002 13:14 schreef Cesarino het volgende:
Tina Turner 1962 LOL. Ik neem aan dat je bedoelt 1862. whahahaha
quote:Sorry ik bedoelde Dan Akroyd.
Op donderdag 17 oktober 2002 13:14 schreef Zander het volgende:
Het antwoord op 4 is John Belushi, James is zijn broer en Chevy Chase kwam in de film helemaal niet voor.
quote:Zie mijn vorige post.
Op donderdag 17 oktober 2002 13:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
ow dus die kleine is dood
nou thanks anyway! als ik wat win, laat ik het weten
quote:"Zij gelooft in mij", inderdaad...
Op donderdag 17 oktober 2002 13:08 schreef Frenkie het volgende:[..]
Zij geloofd in mij was dat toch..??
[..]
quote:van OOR niet in OOR.. samen met Aloha, Samsonic, Jazz en Live XS.
Op donderdag 17 oktober 2002 13:16 schreef Grobbel het volgende:
Een muziek quiz in OOR? Wanneer was dat? Of staat ie in het nieuwe exemplaar dat vandaag bij mij in de bus zou moeten vallen?
quote:nee je krijgt een mailtje met de vragen en de antwoorden van vorige week. Tis wel een leuk ding
Op donderdag 17 oktober 2002 13:23 schreef ranja het volgende:
Oh das waar ook... wordt je daar via mail voor gewaasrchuwd of moet je het zelfin de gaten houden?
John Belushi:
Date of death (details)
5 March 1982,
Hollywood, California, USA. (acute cocaine and heroin intoxication)
Hij is de dooie.
En ik moest ook wel ff lachen toen ik Tina Turner en het jaartal 1962 bij elkaar zag staan
En heel toevallig zat er in de Aloha een kortingsbon voor the Last Waltz (te besteden bij de FRS).
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 13:18 schreef Chao.Khao het volgende:[..]
"Zij gelooft in mij", inderdaad...
quote:
Another Day uit de nieuwe James Bond-film. De inmiddels keurige Engelse lady laat in deze clip een heel andere kant
van zichzelf zien. Een paar jaar geleden was een andere Amerikaanse zangeres uitgenodigd om het thema-nummer
van de James Bond-film Tomorrow Never Dieste zingen. Om welke in 1962 geboren zangeres ging het hier?
Antwoord: Sheryl Crow
quote:
The Last Waltz van The Band is onlangs op DVD uitgebracht. Het wordt beschouwd als een van de beste concertfilms ooit en legt het afscheidsconcert van deze legendarische Amerikaanse rootsrockers vast. Welke beroemde Amerikaanse filmregisseur was in 1976 verantwoordelijk voor deze unieke concertfilm?Antwoord: Martin Scorcese
quote:
Een andere film die veel succes had in Nederland (meer dan 150.000 bezoekers) was in 1999 een documentaire over de Nederlandse volkszanger André Hazes. Hoe luidde de titel van
dit geslaagde filmportret?Antwoord: Zij Gelooft In Mij
quote:ff de vragen van deze week doorspreken:
Momenteel draait de musical-versie van The Blues Brothers in Nederland (Bob Fosko speelt daarin één van de hoofdrollen). Deze film wordt beschouwd als de meest memorabele
muziekfilm van de jaren 80. Welke inmiddels overleden beroemde Amerikaanse acteur speelde één van de hoofdrollen
in die oorspronkelijke film?Antwoord: John Belushi
[a]
Welke bekende Nederlandstalige groep (uit Drente) heeft onlangs besloten na De Dijk ook een sabbatical year (een jaar te stoppen) te houden?
[/q]
Skik zeker..??
quote:
Sabbat komt terug in Black Sabbath. De bekendste leden zijn Ozzy Osbourne en Tony Iommi. Bij welke grote gelegenheid stonden zij dit jaar in Engeland samen op het podium?
quote:
Black komt ook voor in de titel van de tweede cd van rapgroep Cypress Hill. Hoe luidt die?
quote:Bloody Sunday
Een zwarte zondag is bezongen door U2. Welke hit uit 1985 wordt hier bedoeld?
Dat je dat niet weet en toch aan zo'n kwis mee doet
.
quote:thanks..
Op donderdag 24 oktober 2002 20:23 schreef Zander het volgende:
Die cd van Cypress Hill is 'Black Sunday'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |