4 juni om 7uur in de ochtend.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:54 schreef Crumpette het volgende:
Spannend cantare!
JJ wat is nou de planning bij jou? heb je al een eerdere optie gekregen?
WTF, when did that happen?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:52 schreef Amsel het volgende:
Marel88, we staan 10e, hoe kan dat nou opeens
Dat heb ik ook al en dan sta ik "pas" 12e... Precies zoals jij beschrijft, geen spijt, maar wel het besef dat er geen weg terug is en hoe zullen we het er vanaf brengen als ouders... Maar tegelijk kijk ik ook ontzettend uit naar de ontmoeting met ons meisje...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
En ik 7e! Nu het steeds dichterbij komt heeft blijdschap ook een beetje plaatsgemaakt voor soort van bangigheid. Word ik wel een goede moeder? Ik hoeverre gaat ons leven veranderen? Zulke dingen. Geen spijt, absoluut niet. Maar er is nu écht geen weg meer terug.
Het is ook angst voor het onbekende. We staan er ook niet alleen voor gelukkig, we hebben allebei fijne familie waar we kunnen aankloppenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al en dan sta ik "pas" 12e... Precies zoals jij beschrijft, geen spijt, maar wel het besef dat er geen weg terug is en hoe zullen we het er vanaf brengen als ouders... Maar tegelijk kijk ik ook ontzettend uit naar de ontmoeting met ons meisje...
Ik zou nu echt een moord doen voor een ligbad. Gewoon even drijven in de warme bubbels met een boek ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef Zoë23 het volgende:
Cantare spannend.
Baby moet nog maar eventjes binnen blijven![]()
Kwakz0r das
Sunshine1982
Het is ook spannend!
Oohh een ligbad, dat lijkt me ook geweldig! Ik heb nooit een ligbad gehad thuis vandaar dat ik altijd vakantiehuisjes daarop uitzoekquote:Op maandag 26 mei 2014 21:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zou nu echt een moord doen voor een ligbad. Gewoon even drijven in de warme bubbels met een boek ofzo.
Vriendje masseert gelukkig as we speak mijn pootjes
Hahaha herkenbaarquote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Crumpette het volgende:
wij hebben een bad, maar ik heb er echt geen geduld voor ... loopt dat ding een half uur vol en dan wil ik er na tien minuten weer uit
Ook niet lekker met een boek of tijdschrift onder het genot van een drankje?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Crumpette het volgende:
wij hebben een bad, maar ik heb er echt geen geduld voor ... loopt dat ding een half uur vol en dan wil ik er na tien minuten weer uit
hmm, nee niet echt eigenlijk. mijn tetten gaan nooit onder waterquote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook niet lekker met een boek of tijdschrift onder het genot van een drankje?
Precies hetzelfde hier!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oohh een ligbad, dat lijkt me ook geweldig! Ik heb nooit een ligbad gehad thuis vandaar dat ik altijd vakantiehuisjes daarop uitzoek
Maar vooral nu tijdens de zwangerschap lijkt het me héérlijk!
Ik had ook naar mate mijn ud dichterbij kwam een gevoel van: iehhh, hoe gaan we dat allemaal doen, maar vanaf het moment dat ons meissie op mijn buik werd gelegd, werd ik overvallen door een ontzettend oergevoel en ga je over op standje automatische piloot lijkt het wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Precies zoals jij beschrijft, geen spijt, maar wel het besef dat er geen weg terug is en hoe zullen we het er vanaf brengen als ouders... Maar tegelijk kijk ik ook ontzettend uit naar de ontmoeting met ons meisje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |