Ook gewoon 1 Eerste Divisie speler in de basis bij Luxemburgquote:Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef Max23 het volgende:
Ook gewoon 7 Premier League spelers in de basis bij België
Mooi dan verliezen die stumpersquote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Alderweireld alweer bij België in de basis?
Ik hoop dat ze zelf zo snugger zijn dat dit helemaal niks zegt..quote:Op maandag 26 mei 2014 20:51 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze nu fantastisch spelen en dat iedereen in België dan hoge verwachtingen krijgt. En dan falen ze op het WK
Mja de afgelopen wedstrijden van België waren ook niet zo denderend toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:51 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze nu fantastisch spelen en dat iedereen in België dan hoge verwachtingen krijgt. En dan falen ze op het WK
Nee, daardoor waren de verwachtingen van de Belgische media weer wat gezakt dacht ik. Tijdens/na de kwalificatie waren ze er van overtuigd dat ze op het WK ver zouden komen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mja de afgelopen wedstrijden van België waren ook niet zo denderend toch?
Kom op het is Luxemburg.Zou geld toe willen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het echt apart dat de wedstrijd niet uitverkocht is, dacht dat het enorm leefde in Belgie.
Of ze vragen 40 euro per kaartje, dat kan natuurlijk ook.
Die krant is kansloosquote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef tralalala het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)rg-uitverkocht.dhtml
Mmm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |