Voor 10 ex stuur ik hem naar je toe.quote:
Huh? die heb ik nog van jou gekocht tijdje terug?quote:
Oeh echt? Als dat zo is, ik wil hem namelijk nog een keer spelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? die heb ik nog van jou gekocht tijdje terug?
Je hebt PM!quote:
Apart dat je dat vergeetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:16 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Oeh echt? Als dat zo is, ik wil hem namelijk nog een keer spelen
PM verstuurdquote:
Van Ellie ja, ik heb het doosje nog hier liggen van the special edition maar hoesje niet meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Apart dat je dat vergeeten idd nog even opgezocht en ik had de speciale editie van dat meisje van je gekocht. Geweldig spel, ja.
Bf 4 is in de tussentijd al verkocht, sorry!quote:
En dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:26 schreef sageallfields het volgende:
kom 1v1 op tekken 6 ik maak je kapot
dan ben je gep0wnedquote:
Zakdoekjes kopen dus... xDquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop