Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Had je maar een nieuw topic moeten openen na je lapo.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef yats het volgende:
Die TT...Tjongejongejonge...Lichtelijk confronterend...
Nouja iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt maar lekker onzinnig, ja he nog fijn leven verder he!quote:Op maandag 26 mei 2014 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het wel zou doen zou ik alsnog de ochtend daarna even zeggen 'goh tnx, leuk en zo. Succes met je leven verder'
ik vind het een beetje raar om jou zo over vrouwen te horen pratenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Zo'n match heb ik nu aan de haak hangen. Niet geheel toevallig uit een provinciestadje in Brabant.
Ik vind dat vooral gewoon netjes en sociaalquote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Had je maar een nieuw topic moeten openen na je lapo.
Karma.
[..]
lekker onzinnig, ja he nog fijn leven verder he!
Oeh.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Morgen een soort van date met die vriendin van een vriendin
Vergeet niet zijn hand te schudden na de seks "hé bedankt!"quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het een beetje raar om jou zo over vrouwen te horen praten
(het komt er niet eens overtuigd uit dus dan staat het altijd nogal suf)
[..]
Ik vind dat vooral gewoon netjes en sociaal
Sjezus, je snapt haar toch wel? Je kunt toch gewoon netjes blijvenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vergeet niet zijn hand te schudden na de seks "hé bedankt!"
Ik heb het niet eens over seks en of dat wel of niet snel plaats kan vinden. Maar gewoon dat getreuzel over wel of niet een date afspreken en zo ja hoe snel irriteert me wel. Je zit niet op tinder om gewoon maanden met elkaar te kletsen via tinder lijkt me? Of mag ik dat niet zeggen omdat ik geen Don Juan ben?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het een beetje raar om jou zo over vrouwen te horen praten
(het komt er niet eens overtuigd uit dus dan staat het altijd nogal suf)
Nu snap ik waar de tekst 'karma is een bitch' vandaan komt.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Had je maar een nieuw topic moeten openen na je lapo.
Karma.
Zat jij niet nog langer zonder seks?quote:
Ligt er aan wat er imo is afgesproken, ik had het nu specifiek over een sekdate, dus meestal (imo) niet eens blijven slapen, gewoon gedag zeggen en dat was hetquote:Op maandag 26 mei 2014 18:33 schreef Sarasi het volgende:
Ach dat kan toch voor iedereen anders zijn? Ik kan me ook wel voorstellen dat je liever wel wat hoort, zeker als er niks expliciet over is gezegd. Maar persoonlijk had ik er in dit geval geen moeite mee.
Have funquote:
Ik zeg nergens dat je dat niet hoeft te zijn toch? Zie post hierboven.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sjezus, je snapt haar toch wel? Je kunt toch gewoon netjes blijven
Natuurlijk mag je dat wel zeggen, maar ik vond het nogal snerend over komenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over seks en of dat wel of niet snel plaats kan vinden. Maar gewoon dat getreuzel over wel of niet een date afspreken en zo ja hoe snel irriteert me wel. Je zit niet op tinder om gewoon maanden met elkaar te kletsen via tinder lijkt me? Of mag ik dat niet zeggen omdat ik geen Don Juan ben?
Succes mort. Ik zal een potje curven voor je winnen.quote:
Geen idee. Maar ik ben niet degene die er mee zit.quote:
Nou nee, zelf verwijder ik nooit iemand uit de lijst oid. Als je er dan nooit meer wat van hoort, prima, als ik wel wat hoor, maak ik duidelijk dat het eenmalig was.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er imo is afgesproken, ik had het nu specifiek over een sekdate, dus meestal (imo) niet eens blijven slapen, gewoon gedag zeggen en dat was hetdoe je toch ook bij een ONS?
Zo snerend was het niet bedoeld. Het is niet dat ik al weken met die match klets en er niets uit komt. Maar ik heb geen zin om dat over een paar weken alsnog te zeggen. Dus ja, ik ga wel op het uitwisselen van nummers en een date aansturen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat wel zeggen, maar ik vond het nogal snerend over komen
En je hebt daar toch ook zelf een hand in? Zeg gewoon dat je het getreuzel beu bent en dat je af wil spreken. Lijkt me niet meer dan redelijk
Soms ben ik jaloers op jouw lage libido...quote:Op maandag 26 mei 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee. Maar ik ben niet degene die er mee zit.
Ah ja oke, nouja ieder zijn ding natuurlijk maar bij een ONS wissel ik soms niet eens nummers uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou nee, zelf verwijder ik nooit iemand uit de lijst oid. Als je er dan nooit meer wat van hoort, prima, als ik wel wat hoor, maak ik duidelijk dat het eenmalig was.
Heb ik nu ook niet gedaan, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen toch meer een afsluiting willen oid. Nadien geen contact opnemen kan heel anders voelen dan iemand actief verwijderen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ah ja oke, nouja ieder zijn ding natuurlijk maar bij een ONS wissel ik soms niet eens nummers uit.
Succesquote:
Maar ik heb niet eens een hartje op de badkamerspiegel getekend!quote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien was hij bang dat sarasi hem zou gaan stalken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |