Ja bij kicken draait ie een beetjequote:Op maandag 26 mei 2014 17:50 schreef eXplorer1 het volgende:
Als je kick draait hij dan ook? Dan klemt je koppelingshuis aan je koppeling ( of dode trekveren)
Moet je flink gassen om je wiel te laten draaien is je rem verrot.
Dode vertanding hoor je direct dus dat is het niet
het is je koppeling want het is nu duidelijk dat hij niet meer ontkoppelt, dus:quote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja bij kicken draait ie een beetje
En hoef niet veel te gassen om weg te rijden, sterker nog (door verkeerd afgestelde carb) rij ik vanzelf weg als ik niet rem.
Rem blijft niet hangen zover ik kan ontdekken, rem werkt nog normaal en als ik me losser stel remt ie niet of slechter
Koppelingssleutel heb ikquote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
het is je koppeling, dus:
1. Carterkap eraf
2. koppelingshuis vasthouden met een koppelingsleutel (of improvisatie) en moer losdraaien en erafhalen.
3. druk de poelie's samen zodat je speelruimte hebt ivm de snaar.
4. nu kan je je halfpoulie inc koppeling eraf halen en kijken of de trekveertjes nog goed zijn
wat voor scooter is het trouwens?
nice.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Koppelingssleutel heb ik
Dan maar meteen even nieuwe malossi veertjes en snaar erop zetten.
Meteen even groter sproeiertje erop zetten want op de top lijkt ie te happeren
Gaat om Benelli 491
Heb een snelle Sito Plus, witte malossi veertjes, gele drukveer. Kan niet teveel opvallen ivm dat ik naast een politiebureau woonquote:Op maandag 26 mei 2014 19:10 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
nice.
voor afstellen moet je even naar je bougie kleur kijken.
aahhh minarelli, als je een terugloop hebt vond ik altijd een witte drukveer icm rode trekveertjes heerlijk rijden (en met een P1 vario ook een betere verloop).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |