Alles gaat echt super. We zijn weer lekkah verliefd op elkaar en we zien elkaar best vaak. Ik studeer in Enschede, zij in Tilburg. Daardoor zien we elkaar erg onregelmatig. Soms zien we elkaar bijna de hele week door en soms meer dan een week niet
Het 'probleem' is dus eigenlijk dat als ik haar bijvoorbeeld de hele week zie en ook elke avond bij haar slaap, we ongeveer 1x sex hebben. Als we sex hebben is het wel echt lekkere hoor en is zij vaak echt ubergeil. Het is wel altijd 's avonds. Ze wil echt nooit 's ochtends.
Ik heb het wel eens aan haar gevraagd waarom, maar ze kan niet echt een reden geven en zegt gewoon dat ik er vaak/veel zin in heb en zij niet
Ze slikt wel de pil en verder gaat dus alles goed in de relatie.
Iemand ideeen waar dat aan kan liggen, want dit is wel erg weinig als je het mij vraagt
Serieus: heeft ze het erg druk met studie/werk/ sociale verplichtingen enzo. Dan werkt vaak remmend op je sexleven. Meer kwali-tijd in jullie leven opnemen helpt dan misschien. Ik zelf wil 1 dag per week helemaal niets moeten, geen afspraken, visite of wat dan ook. Alleen maat tijd voor onszelf.
P.
quote:Ja zeg, daar heb ik nix aan, die rechterhand is intussen allang zwaar getrained
Op donderdag 17 oktober 2002 12:39 schreef flat_erik het volgende:
jah uuhh sommige zijn 's ochtends niet geil
Naja wees blij dat je savond iig sex hebtkun je in de vroege morgen je rechterhand nog eens trainen!
quote:Kan dat zo remmend zijn
Op donderdag 17 oktober 2002 12:40 schreef Icefire het volgende:
Kan aan de pil liggen staat ook in de gebruikershandleidingis een van de bijwerkingen.
Sorry jonge wordt toch kiezen dan, of kindertjes of je moet condoompie gebruiken.
Owja, even ter aanvullen: "vroeger was alles beter" gaat hier ook weer op. Vroeger (vooral voordat het uit was) hadden we soms 5x in 1 nacht sex en vaak ook gewoon 's ochtends. Naar mijn idee was ze toen veel geiler. Ik d8 dat vrouwen in de richting vna 30 alleen maar geiler werden
quote:Dat kan het zijn idd, maar ze studeert economie en daar heeft ze het niet echt druk mee, daarnaast sport ze, heeft ze een klein bijbaantje en doet ze beetje wat voor de studievereniging, maar om nou te zeggen dat ze het druk heeft: nee....
Op donderdag 17 oktober 2002 12:40 schreef Pagan het volgende:
[flauw] begin iets met seven of nine, de dag erop eight of nine, en zo verder de week door[/flauw]Serieus: heeft ze het erg druk met studie/werk/ sociale verplichtingen enzo. Dan werkt vaak remmend op je sexleven. Meer kwali-tijd in jullie leven opnemen helpt dan misschien. Ik zelf wil 1 dag per week helemaal niets moeten, geen afspraken, visite of wat dan ook. Alleen maat tijd voor onszelf.
P.
quote:Hoe oud is ze dan? Jij bent 21, zij ook?
Op donderdag 17 oktober 2002 12:50 schreef Locutus-of-Borg het volgende:Naar mijn idee was ze toen veel geiler. Ik d8 dat vrouwen in de richting vna 30 alleen maar geiler werden
![]()
quote:leuk vooruitzicht... misschien wat afwisseling ?
Op donderdag 17 oktober 2002 13:14 schreef DoctorB het volgende:
ik heb iedere avond sex met een meisje hier in Tilburg dat in het weekend altijd naar Enschede gaat.
Als ut dezelfde is snap ik wel waarom ze niet zoveel zin meer heeft. Ze is de hele week al goed afgewerkt!
quote:[offtopic]Hehe.. denk dat jij dan straks afgewerkt gaat worden als dat zo is
ik heb iedere avond sex met een meisje hier in Tilburg dat in het weekend altijd naar Enschede gaat.
Als ut dezelfde is snap ik wel waarom ze niet zoveel zin meer heeft. Ze is de hele week al goed afgewerkt!
anyway.. misschien zijn het inderdaad de bijwerkingen van de pil. Omdat het eerst anders was... Ik heb het met mijn vriendin ook wel, alleen dan andere bijwerkingen. Sex wil ze altijd wel.. 's ochtends / 's avonds maakt niet uit...
De pil is eigenlijk grote troep, maar het beschermt je wel tegen zwangerschap en dat is wel fijn natuurlijk.
Misschien moet je daar eens over praten met je vriendin... of zij weet wat er aan de hand is, want je zegt zelf al dat ze eerst veel vaker wilde.
quote:Ghehe, jammer genoeg kom ik vaak zat zelf ook doordeweeks in Tilburg
quote:Zij is 20
Op donderdag 17 oktober 2002 13:15 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Hoe oud is ze dan? Jij bent 21, zij ook?
quote:Heb het er al wel eens met haar over gehad. Wel vaker eigenlijk, maar nog nooit aan die nieuwe pil gehad. Ze is daarmee begonnen toen we alweer wat hadden, paar maanden terug, maar kan me niet herrineren dat ze met die oude pil, na die 9 maanden dat het uit was, wel meer sex wou
Op donderdag 17 oktober 2002 13:25 schreef Kuuk het volgende:[..]
[offtopic]Hehe.. denk dat jij dan straks afgewerkt gaat worden als dat zo is
[/offtopic]
anyway.. misschien zijn het inderdaad de bijwerkingen van de pil. Omdat het eerst anders was... Ik heb het met mijn vriendin ook wel, alleen dan andere bijwerkingen. Sex wil ze altijd wel.. 's ochtends / 's avonds maakt niet uit...
De pil is eigenlijk grote troep, maar het beschermt je wel tegen zwangerschap en dat is wel fijn natuurlijk.
Misschien moet je daar eens over praten met je vriendin... of zij weet wat er aan de hand is, want je zegt zelf al dat ze eerst veel vaker wilde.
quote:Wat ze fijn vindt
Op donderdag 17 oktober 2002 16:09 schreef Hmmzzz het volgende:
Misschien moet je vragen wat ze fijn vind en daar op inspelen. Ik bedoel eigenlijk iets vinden wat zij heel erg fijn vind.
Zowiezo als jullie iedere avond bij elkaar slapen kun je haar vaker proberen op te geilen als je snapt wat ik bedoel.
Daarnaast is ze echt zo'n meisje wat je totaal niet associeerd met sex. Zo'n eentje waarvan je denkt die is daar echt nooit mee bezig, denkt daar nooit aan en kun je je absoluut niet geil voorstellen
Hoe moet ik haar dan in hemelsnaam opgeilen... ik weet niet eens OF zij iets wel eens geil vindt
quote:Och... ik doe het liever 1x per week zonder condoom dan vaker per week met (is nog duurder ook
Op donderdag 17 oktober 2002 16:22 schreef Hmmzzz het volgende:
Dat klinkt niet best! jah ik dacht misschien kunnen jullie iets nieuws ontdekken maar dat wordt dus ook nix. Ik zou stoppen met de pil als ik haar was!
quote:Man, wat spreek je jezelf hier enorm tegen... ???
Op donderdag 17 oktober 2002 16:14 schreef Locutus-of-Borg het volgende:[..]
Wat ze fijn vindt
Je bedoelt op sex gebied
We hebben dus ongeveer al 2 1/2 jaar sex, dus dat weet ik intussen wel
Hoe moet ik haar dan in hemelsnaam opgeilen... ik weet niet eens OF zij iets wel eens geil vindt
Na 2 1/2 jaar mag je dat ook wel weten hoor!
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met mijn vriendin, dwz een periode waarin ze minder zin had in seks. Die duurde een paar maanden, en nu is alles weer helemaal geweldig
Ik had de indruk dat het gewoon een soort dip was, het was al eerder gebeurd en het zal nog wel eens voorkomen, zoals je ook op andere gebieden in een relatie wel eens *stressssssss* hebt.
Ik betwijfel of t aan de pil ligt. Anyway ik hoop dat je binnenkort weer wat vaker mag
quote:Ik weet intussen wel als eenmaal wel duidelijk is dat ze sex wil, hoe ik haar dan goed kan verwennen, maar ik weet echt niet hoe ik haar zeg maar kan opgeilen als ze nog geen zin in sex heeft.
Op donderdag 17 oktober 2002 21:18 schreef Steeeeven het volgende:[..]
Man, wat spreek je jezelf hier enorm tegen... ???
Na 2 1/2 jaar mag je dat ook wel weten hoor!
Ik probeer altijd wel te tongzoenen, omdat ik weet dat ze daar geil van wordt, maar als ze al geen zin heeft in sex, dan helpt dat tongzoenen ook nooit
quote:Mja, kan dipje zijn, maar duurt wel lang
Op donderdag 17 oktober 2002 22:22 schreef Cloud_Strife het volgende:
Erm...Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met mijn vriendin, dwz een periode waarin ze minder zin had in seks. Die duurde een paar maanden, en nu is alles weer helemaal geweldig
Ik had de indruk dat het gewoon een soort dip was, het was al eerder gebeurd en het zal nog wel eens voorkomen, zoals je ook op andere gebieden in een relatie wel eens *stressssssss* hebt.
Ik betwijfel of t aan de pil ligt. Anyway ik hoop dat je binnenkort weer wat vaker mag
quote:Haha, jij dumpt een vriendin als je minder sex hebt dan je zou willen
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:15 schreef boetoe het volgende:
Als je er al alles aan heb gedaan om het op te lossen en je blijft met het gevoel zitten dat jij echt te kort komt!!! Dan moet je haar echt dumpen want dit soort verschillen komen nooit goed. De een heeft nou eenmaal meer zin dan de ander en dat verander je gewoon niet. En dan heb ik het niet over wanneer je elkaar net leert kennen maar na een jaartje of zo kan je pas echt zeggen of je wat dat betreft op een lijn zit.
geintje.
Tipje, als ik m'n vriendin vinger, en ik doe daar 10 minuten over, is ze geil.
Doe ik daar nou 30 minuten over, is ze een stuk geiler.
Het moet ook spannend blijven, als je er teveel over praat, dit onderwerp met haar, dan blijft het in jullie kop hangen tijdens de daad. Misschien moet het wat spontaner??
quote:Zeker ja als de een nou veel meer behoefte heeft als de andere en dit een probleem voor je is dan kan je kiezen of de rest van de relatie (of misschien je leven) gefrusteerd zijn of iemand zoeken die beter op je eigen libido aansluit
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:22 schreef Locutus-of-Borg het volgende:Haha, jij dumpt een vriendin als je minder sex hebt dan je zou willen
quote:Heb je mij horen zeggen dat ik gefrustreerd ben
Op zaterdag 19 oktober 2002 00:52 schreef boetoe het volgende:[..]
Zeker ja als de een nou veel meer behoefte heeft als de andere en dit een probleem voor je is dan kan je kiezen of de rest van de relatie (of misschien je leven) gefrusteerd zijn of iemand zoeken die beter op je eigen libido aansluit
Ik heb trouwens me vriendin nu ruim een week nie gezien, maar had haar gisterenavond nog aan de telefoon en dan blijkt ze ineens (zwaar) geil te zijn Ze blijkt twee keer over mij (en sex) gedroomd te hebben. We zullen verder wel zien, maar ik denk niet dat ze zelf weet waarom ze nu wel ineens zo'n zin heeft (terwijl ik niet eens in de buurt ben)
quote:Toch kan ik mij dat levendig voorstellen, aangezien het een belangrijk deel van een relatie is. Mind you, ik kom uit een situatie van eens per *kwartaal*. (hooguit)
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:22 schreef Locutus-of-Borg het volgende:[..]
Haha, jij dumpt een vriendin als je minder sex hebt dan je zou willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |