Ok, goed punt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou haar kind verwachten als onderdeel van haar motivatie om met haar problemen om te willen leren gaan en de relatie met haar vriend goed te willen houden.
Hahahaquote:Op maandag 26 mei 2014 15:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent newbie van de maand zeker? Weer ééntje die nog gebroken moet worden voordat ie normaal kan posten hier.
Gewoon een dikke troll gezien de pohi ook...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat? Nu kom je ineens met een kind op de proppen?
Pohi ...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha
Verder compleet gestoord deze TS
[..]
Gewoon een dikke troll gezien de pohi ook...
Klopt. Ik ga er ook zeker keihard aan werken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:31 schreef formerjellybean het volgende:
Sja ik denk dat je eigenlijk keihard aan jezelf moet werken want ik denk namelijk dat je eigen angst juist ervoor zorgt dat je hij weg kan gaan.
Wat een wantrouwen, twijfel, onzekerheid en achterdocht in één zin drie zinnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
23 allebei. en ons kindje is 16 maanden.
Dus nog erg jong.
En de reden dat die nog bij mij is , is voor het kind. Hij zegt van niet. Maar ik ga daar van uit.
En voor ons kind zorgen gaat allemaal prima hoor.
Ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een wantrouwen, twijfel, onzekerheid en achterdocht in één zin drie zinnen.![]()
Denk je serieus dat je vriend alleen voor zijn kind bij jou blijft? Met al je issues en problemen? Wat houdt hem dan tegen om zijn dochtertje onder de arm te pakken en te vertrekken?
Zou het kunnen zijn dat hij dus tóch om jou (met je issues, onzekerheden en daaruit volgende gebruiksaanwijzing) bij je blijft?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef Bijna het volgende:
Doe eens alinea's gebruiken. Dit is niet te lezen.
de harde waarheidquote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef Mord_Sith het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en verder, grow the fuck up. Dit is toch geen leuk leven zo? En voor je vriend ook niet dat hij om de haverklap gebeld wordt en dat hij altijd en overal je handje moet vasthouden omdat je je van alles in je hoofd haalt.
Heb jij geen professionele hulp? Wat je hebt wel meer issues volgens mij...
Zou ik niet doen. Als hij enkel voor het kind bij je zou zijn belde hij je niet zo vaak om jou gerust te stellen als hij gaat stappen. Het is waarschijnlijk zo'n zeldzaam exemplaar met engelengeduld die jou leuk vind ondanks je gekte of stiekem dankzij je gekte.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef Bloempje91 het volgende:
En de reden dat die nog bij mij is , is voor het kind. Hij zegt van niet. Maar ik ga daar van uit.
Misschien zijn ze wel hetzelfde, beiden onzeker als ze niet samen weg zijn, waardoor bellen heel vanzelfsprekend is. Zij kan immers andere kerels over de vloer hebben als ze alleen thuis is. Wat dat betreft een gouden combinatie dan, zolang ze er maar niet geïsoleerd door raken en het dochtertje later de ruimte krijgt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Als hij enkel voor het kind bij je zou zijn belde hij je niet zo vaak om jou gerust te stellen als hij gaat stappen. Het is waarschijnlijk zo'n zeldzaam exemplaar met engelengeduld die jou leuk vind ondanks je gekte of stiekem dankzij je gekte.
Ja blijkbaar dan..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat hij dus tóch om jou (met je issues, onzekerheden en daaruit volgende gebruiksaanwijzing) bij je blijft?
Ja het ligt ook aan mij.. Ik werk er ook aan, door maandelijks naar een psycholoog te gaan. Maar zodra die de deur uit gaat, want dat doet die de laaste tijd wel wat meer..( Dat komt vast door mijn gezeik) komen die rare gedachtens weer op. En bedenk ik me de gekste dingen. Ik vraag me ook echt heel vaak af , hoe het kan dat die nog bij me is? En dan denk ik wel vaak dat dat zo is omdat we een kind hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef Aloria het volgende:
Jemie meid
Ga een hobbie zoeken of ga zelf uit met vrienden.
Als je je vriend nu al niet kunt vertrouwen ( ja dit ligt aan jou) dan kun je elke relatie wel op je buik schrijven... Want een relatie begint bij vertrouwen.
Wat wil je dat hij doet voor je ?
Alles uitleggen, bonnetjes meenemen en foto's maken ter bewijs ?
Gut die arme jongen. Werk aan je zelf en kijk eerst eens waar het bij jou aan schort ? Zelfvertrouwen misschien ?
Dat is ook zo ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Als hij enkel voor het kind bij je zou zijn belde hij je niet zo vaak om jou gerust te stellen als hij gaat stappen. Het is waarschijnlijk zo'n zeldzaam exemplaar met engelengeduld die jou leuk vind ondanks je gekte of stiekem dankzij je gekte.
Ahhh wat leuk! En is het een die of en zij?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:40 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook echt wel.
Misschien is het ook de reden dat die nog bij me is en probeert omdat we samen een kindje hebben.
Een dochtertje. Sgattig, hè?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:06 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ahhh wat leuk! En is het een die of en zij?
Het is echt niet zo dat ik tegen hem zeg bel me vandaag een paar keer op , en vertel wat je aan het doen bent. Dat doet hij uit zich zelf. Hij belt sowieso altijd even als die weer onderweg naar huis is bijv. soms na werk, als die eerder klaar is ofzo. En soms belt die ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:58 schreef Frag_adder het volgende:
Damn wat belt jouw vriend jou vaak op! Als mijn vriendin of ik apart iets gaan doen gaan we elkaar echt niet elke 2 uur bellen om te laten weten wat we aan het doen zijn. Ik neem aan dat dat komt omdat jij dat graag hebt? Vervolgens kijk je de bankrekening na om te kijken wat hij uitgeeft om hieruit op te maken wat hij aan het doen is.
Zelfrespect en zelfvertrouwen, is dat vreemd voor jou? Wat doe je jezelf aan. Ongeacht of hij ooit vreemdgaat, met dit gedrag maak je elke relatie kapot.
Hoe kan je zo onzeker in een relatie zitten, als je dit alleen bij een relatie met hem hebt is hij duidelijk niet de juiste voor jou want dat hoort niet. ALs je dit bij elke relatie met wie dan ook zou hebben moet je echt wat aan je zelfvertrouwen doen voor je uberhaupt in een relatie zou moeten zitten. Maar dat zijn mijn twee centjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |