Denk je dat je dat zomaar kan? Niet elke avond de telefoon oppakken om hem te bellen en te vragen waar hij uithangt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Hem niet meer controleren, en niet meer zovaak bellen. Dus hem gewoon vertrouwen.
Ja, ik denk er vaak over na waarom ik zo doe, dat komt waarschijnlijk omdat ik heel erg onzeker ben over mij zelf. En niet kan begrijpen , dat zo'n leuke en vooral lieve jongen kan houden van mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Denk je dat je dat zomaar kan? Niet elke avond de telefoon oppakken om hem te bellen en te vragen waar hij uithangt?
Zo ja, waarom wel?
Zo nee, waarom niet?
Niet om lastig te doen, maar puur dat je voor jezelf na gaat denken waarom je bepaalde dingen doet.
Blijf er aan werken, want ik kan me goed voorstellen dat dit hem ook af kan stoten. Dat hij zich opgesloten kan gaan voelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:20 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dankje voor je bericht.
Het is ook niet dat ik hem verplicht dat die mij belt als die weg is. Maar dat doet die gewoon zelf.
Het is ook eigenlijk een hele lieve jongen.. Ik snap ook niet echt waarom ik hem dan nog wantrouw. En hem moeilijk los kan laten als die een keer weg gaat. Want dan denk ik weer de gekste dingen. Dat is erg moeilijk voor mij, en ook voor hem.
Dat ben ik ook echt wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:30 schreef Moira. het volgende:
Wow, die vriend van je is ook een zacht ei dat hij er maar braaf alles aan doet om jou gerust te stellen.
Meeste mensen zouden al lang de benen hebben genomen..
Daar kun je hem maar beter (uitgesproken) dankbaar voor zijn.
Hij zou helemaal geen moeite hoeven doen. Jij zou hém juist op z'n wenken moeten bedienen na alles wat hij van jou gepikt heeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:40 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook echt wel.
Misschien is het ook de reden dat die nog bij me is en probeert omdat we samen een kindje hebben.
Wat? Nu kom je ineens met een kind op de proppen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:40 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook echt wel.
Misschien is het ook de reden dat die nog bij me is en probeert omdat we samen een kindje hebben.
Dus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat? Nu kom je ineens met een kind op de proppen?
Plot twist.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:40 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook echt wel.
Het kind komt verder nooit voor in je posts, speelt kennelijk niet zo'n rol?quote:
Oh jawel hoor, zeker wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het kind komt verder nooit voor in je posts, speelt kennelijk niet zo'n rol?
Wait wutquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:40 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook echt wel.
Nee , die avond was ik met mijn dochtertje bij mijn moeder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Die avond in de OP, had je oppas? Ik lees nergens iets over jullie kind.
Uit eten met je moeder, ja dat staat in de OP. Je dochter noem je verder niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:47 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Nee , die avond was ik met mijn dochtertje bij mijn moeder.
Wat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:40 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook echt wel.
Arm schaap. Ik hoop dat er in het dagelijks leven iets meer aan haar wordt gedacht. En misschien nogal hard, maar de kans is groot dat je vriend nog bij je is, omdat hij het voor je dochter overheeft. Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:47 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Nee , die avond was ik met mijn dochtertje bij mijn moeder.
23 allebei. en ons kindje is 16 maanden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe oud is het kindje dan? En hoe oud zijn jullie zelf?
Lijkt me inderdaad dat dat wel een reden is dat hij niet allang de benen heeft genomen jaVerder ook een goede reden om de hulp aan jou nog verder te intensiveren, want hoe ga je in godsnaam dat kind opvoeden als je al met jezelf geen raad weet?
Lijkt me inderdaad erg lastig om zo te moeten leven... Heb verder ook geen advies voor je, maar inderdaad: naar de psych blijven gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:28 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt paranoia. Het kan me serieus helemaal gek maken in me hoofd. Nooit eens rust. En ik weet het het is niet gezond.
En je hebt idd gelijk mocht die vreemdgaan dan doet die dat ook wel. En helpt het niet als ik mij druk maakt. Zo probeer ik nu ook te denken ja.
Ik loop nu een jaar bij psyq heb verschillende testen gemaakt daar. En daar kwam toen uit : Bordeline. Ik schrok hier best van. Want het is niet zo dat ik mezelf snij of iets in de richting. Ik ben gewoon heel erg onzeker en extreem paranoia!
Maar bedankt voor je bericht!
Ik zou serieus zorgen dat je snel meer/betere hulp krijgt voor je onzekerheid, want dit werkt zo verstikkend voor je hele omgeving dat ze vroeg of laat waarschijnlijk er allemaal zat van worden, en ja, ook je kindje. Al zal die er nu nog niet zoveel van mee krijgen natuurlijk. Maar die gaat straks ook op een leeftijd komen dat ouders stom zijn en hij/zij lekker buitenshuis wil zijn, hoe ga je daar mee om? ga je dat ook als afwijzing zien, of iedere 10 minuten checken hoe het gaat en wat hij/zij aan het doen is, en met wie? Of het kind angstvallig binnenshuis houden omdat je bang bent dat hij/zij buitenshuis 'leukere' mensen dan zijn moeder gaat tegenkomen (vanuit jouw onzekerheid geredeneerd)?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
23 allebei. en ons kindje is 16 maanden.
Dus nog erg jong.
En de reden dat die nog bij mij is , is voor het kind. Hij zegt van niet. Maar ik ga daar van uit.
En voor ons kind zorgen gaat allemaal prima hoor.
Noemde ze in februari in dr BDD topic al.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het kind komt verder nooit voor in je posts, speelt kennelijk niet zo'n rol?
Een keer genoemd. Kind komt verder nergens voor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Noemde ze in februari in dr BDD topic al.
True.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een keer genoemd. Kind komt verder nergens voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |