quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die seks met jou prefereren boven een goede nacht aan slaap. Dromenland is toch maar één van de plekken waar men aan jouw ijzeren regie ontsnappen kan.
Koop een dildo, kan je er mee zwaaien alsof het een scepter is. Helemaal jouw ding.
Hebben ze jou nooit uitgelegd hoe anti-conceptie werkt?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:34 schreef miss-c het volgende:
[..]
een kind neem je niet, een kind krijg je!
een kind krijg je. Die " neem: je niet. Ik weet het prima... heb tenslotte zelf twee kinderen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:34 schreef WvdL het volgende:
[..]
Hebben ze jou nooit uitgelegd hoe anti-conceptie werkt?![]()
Dit vind ik wel een raar verhaal hoor...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:52 schreef Bloempje91 het volgende:
Pffff, ik weet het allemaal niet meer hoor... Mijn vriend was gister werken, tot half 10 Savonds (zei hij) ik keek vanmorgen dus weer in zijn mobiel... En ik zag een nummer staan in zijn mobiel, die er eerder nog niet in stond, onder een jongens naam. En zag dat hij dat nummer 2 keer had gebeld om 8 uur Savonds.. Ik aan mijn vriend gevraagd wie dat was? Zei hij , oh een vriend van school. Dus ik dacht, het zal wel. Maar ik had toch stiekem dat nummer in mijn mobiel gezet , en ik heb dat nummer net prive gebeld, en er nam een meid op. Dus erg vaag allemaal. Vandaag is hij vrij, en is hij dus weer weg.
Wat moet ik nou doen? Die meid bellen met mijn nummer aan, en vragen wat ze van mijn vriend moet? Mijn vriend is toch niet eerlijk naar me..
oh, nou dan heb je toch gelijk je antwoord? ! Gewoon een vriend idd dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:40 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja dat is zo... Wat bleek, ik had 2 cijfers verwisseld. En dat terwel ik zeker weet dat goede nummer is. Maargoed. Hij is nu niet thuis , dus zeker weten kan ik niet.
Ik loop vbij een psygoloog .. Dus hulp krijg ik. Maar het helpt niet genoeg. Ik krijg wel therapie , om mijn gedachtens om te zetten in positief. Dus hoop dat dat wat helpt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 06:57 schreef wip_kip het volgende:
TS alsjeblieft zeg... je hebt complete waanideeën en als je niet oppast is je vriend zo weg.
Zoek hulp want dit kan echt niet langer. Wacht niet te lang met hulp zoeken want voor je het weet is het al te laat.
Kloptquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:50 schreef miss-c het volgende:
[..]
oh, nou dan heb je toch gelijk je antwoord? ! Gewoon een vriend idd dus.
Probeer je niet zo druk te maken, ook al is het moeilijk.quote:
Ja daar heb je gelijk in. Ik probeer me ook niet meer druk te maken. Lijkt me wel het beste jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:53 schreef miss-c het volgende:
[..]
Probeer je niet zo druk te maken, ook al is het moeilijk.
Als hij niet meer met jou verder zou willen of hijhad een ander die hij leuker zou vvinden, had hij allang bij je weggeweest. ..
En lukt dat een beetje?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:59 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Ik probeer me ook niet meer druk te maken. Lijkt me wel het beste ja
Ja dat is zoquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:18 schreef miss-c het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 juni 2014 12:59 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Ik probeer me ook niet meer druk te maken. Lijkt me wel het beste ja
[
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan denk ik...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je hem dit topic wel eens lezen? En zo nee, zeg je hem dan ook al die dingen die je hier (achteraf zo schuldbewust) zegt?
Tering, de soorten die nu mods kunnen gaan worden zeg.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef Mord_Sith het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en verder, grow the fuck up. Dit is toch geen leuk leven zo? En voor je vriend ook niet dat hij om de haverklap gebeld wordt en dat hij altijd en overal je handje moet vasthouden omdat je je van alles in je hoofd haalt.
Heb jij geen professionele hulp? Wat je hebt wel meer issues volgens mij...
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Tering, de soorten die nu mods kunnen gaan worden zeg.
Ik geef jou wel even een lekker erge vorm van OCD, en dan zal ik ook lekker grow the fuck up zeggen.
Je bent gewoon veel te serieus en opbouwend Catteke. Het gaat gewoon puur om het trollen, vandaar ook iedere keer als er hier een paar dagen niet is gereageerd weer een of andere dramatische post over dat ze weer in z'n telefoon heeft geloerd, of de seks ook niets meer voorstelt (terwijl ze eerder nog anders beweerde).quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Hoe komt het dat je mijn posts lijkt te negeren? Lastige vraag? Lastig antwoord?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Hoe komt het dat je mijn posts lijkt te negeren? Lastige vraag? Lastig antwoord?
En opbouwende vragen vindt ze vervelend?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent gewoon veel te serieus en opbouwend Catteke. Het gaat gewoon puur om het trollen, vandaar ook iedere keer als er hier een paar dagen niet is gereageerd weer een of andere dramatische post over dat ze weer in z'n telefoon heeft geloerd, of de seks ook niets meer voorstelt (terwijl ze eerder nog anders beweerde).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Tering, de soorten die nu mods kunnen gaan worden zeg.
Ik geef jou wel even een lekker erge vorm van OCD, en dan zal ik ook lekker grow the fuck up zeggen.
Mijn koffie, wat doe je!quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die seks met jou prefereren boven een goede nacht aan slaap. Dromenland is toch maar één van de plekken waar men aan jouw ijzeren regie ontsnappen kan.
Koop een dildo, kan je er mee zwaaien alsof het een scepter is. Helemaal jouw ding.
Mierenneukerij. Krijgen/nemen/baren. Boeiend. Je raakt gewoon zwanger en dan poep je een kind uit, en dan heb je een kind.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:42 schreef miss-c het volgende:
[..]
een kind krijg je. Die " neem: je niet. Ik weet het prima... heb tenslotte zelf twee kinderen.
Maar daar ging het nu niet om toch!
Ja denk hetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
Is z'n scharrel deze week ongesteld ofzo?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |