Tot 52 is nog gezond voor mijn lengte, wil vooral weten hoe ik er dan uitzie, dan kan ik altijd weer wat aankomenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
55 is wel weinig
en heb je dan niet een beetje vel over?
Weinig vaags aan hoor.quote:
Nou, ik laat het gaan dan...deze keer.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet mijn schuldIk had voedselvergiftiging
Wij hebben pas een nieuwe gehaald voor 49 euro bij zo'n budgetwinkel en dat vond ik al achterlijk duur, maar hier past alleen een hele smalle (maar mag wel lang zijn) en die hadden ze alleen daar.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:05 schreef fathank het volgende:
[..]
het was ook een cadeautje.
Maar goed, 120 euro voor een prullenbak is gewoon achterlijk
Ben je dan kleiner dan 1.60m?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tot 52 is nog gezond voor mijn lengte, wil vooral weten hoe ik er dan uitzie, dan kan ik altijd weer wat aankomen
oh ja, jij was ook een kleintje he?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tot 52 is nog gezond voor mijn lengte, wil vooral weten hoe ik er dan uitzie, dan kan ik altijd weer wat aankomen
nogal alquote:Op maandag 26 mei 2014 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wij hebben pas een nieuwe gehaald voor 49 euro bij zo'n budgetwinkel en dat vond ik al achterlijk duur, maar hier past alleen een hele smalle (maar mag wel lang zijn) en die hadden ze alleen daar.
Prullenbakken zijn gewoon altijd belachelijk overpriced.
Oh echtquote:Op maandag 26 mei 2014 15:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben je dan kleiner dan 1.60m?
Ik ben namelijk 1.60m en met 52 ben ik echt een scharminkel.
Misschien, moet ik even kijken voor pasfoto's.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, jij was ook een kleintje he?
heb je progress pics?
Ja blijkbaar is dat een beetje overdrevenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval zou ik 55 ook wel afraden
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Misschien, moet ik even kijken voor pasfoto's.
Ja, ingevallen wangen, zichtbaar heupbot, vind het niet mooi.quote:
Maar 30 liter past geen fatsoenlijke zak in, die zijn namelijk 60 liter.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nogal alMoet er ook nog 1tje. Ben ook geschrokken van die prijzen. Zag er laatst wel 1 nij de action voor 30 euro met een inhoud van 30 liter geloof ik.
30l zakken kopen danquote:Op maandag 26 mei 2014 15:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar 30 liter past geen fatsoenlijke zak in, die zijn namelijk 60 liter.
Dat zijn van die pedaalemmerzakken die je 2x per dag moet legen, daarom gewoon 60l zakken en een 60l bak nemen, al zijn die wel duurquote:
ik heb hem op 2 weken nog niet volquote:Op maandag 26 mei 2014 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zijn van die pedaalemmerzakken die je 2x per dag moet legen, daarom gewoon 60l zakken en een 60l bak nemen, al zijn die wel duur
Die staan hier helemaal achter in de tuin en gezien die nogal lang is gewoon een grote bak in de keukenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hem op 2 weken nog niet vol
maar dat komt omdat ik veel dingen rechtstreeks in de kliko werp, zodat ze in huis niet kunnen stinken
Ik ben alleen en dan is 30L prima te doen. Om de dag legen, maar dan heb ik ook niet zo'n zware vuilniszak te slepen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar 30 liter past geen fatsoenlijke zak in, die zijn namelijk 60 liter.
Batterijen heeft de ikea ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |