ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (Brabant ). DriekOplopers, zet zich in om dingen voor de reiziger te verbeteren. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet. (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt Mr_Klaasje, voor alle juiste antwoorden JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant. (Brabant ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Oeps. Ik zat op mobiel en had het niet eens door. Omdat ik het nog niet eerder heb gedaan, is dat dan gewoon 'nieuw topic' klikken en dan opent hij zelf de standaard tekst voor de opening?
NS Hispeed verdwijnt weer, back to NS Internationaal. Grappig dat de reden waarom het weer terug naar Internationaal gaat volgens mij precies dezelfde waren om het Hispeed te noemen Behalve dat ICd nu naar NSR gaat.
NS Hispeed verdwijnt weer, back to NS Internationaal. Grappig dat de reden waarom het weer terug naar Internationaal gaat volgens mij precies dezelfde waren om het Hispeed te noemen Behalve dat ICd nu naar NSR gaat.
Godver. Benieuwd welke marketing kantoor hier een paar duizend euro voor opstrijkt.
Na zo'n 7 jaar is het Hispeed-feestje nu dus helemaal ten einde. Als de ICd over gaat naar NSR, betekent dit dan ook dat we NSH-/ICd-personeel op de sprinter naar Uitgeest kunnen gaan aantreffen?
Lijkt me niet, hsa is de formele uitbater en zij blijven bestaan, dus ook het personeel blijft voorlopig bij hsa
HSA B.V. heeft misschien 3 medewerkers (een directeur, een man van de boekhouding en een momenteel stakende schoonmaker), het rijdend personeel is allemaal NS.
Hahaha, zat ik net nog te kankeren dat ik mijn overstap in Amersfoort niet ging halen door de vertraagde pimpel voor on, zit ik in de laatste trein naar het westen die wel is doorgereden.
edit voor de woordjes
[ Bericht 13% gewijzigd door boriq op 26-05-2014 18:11:19 ]
De verdere verschraling van de toch al bijzonder magere Intercity Defect Direct lijkt te zijn begonnen, ik zit nu in een stam waar aan één kant de rijtuignummers die op de deuren zijn geplakt zijn weggehaald.
Op maandag 26 mei 2014 19:16 schreef James1988 het volgende: De verdere verschraling van de toch al bijzonder magere Intercity Defect Direct lijkt te zijn begonnen, ik zit nu in een stam waar aan één kant de rijtuignummers die op de deuren zijn geplakt zijn weggehaald.