Ja, al de oostbloklanden op 3 punten houden is ook wat anders dan een Spanje en een Chili op een wkquote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef tong80 het volgende:
Ongeslagen geplaatst.
Spanje had een ander land willen treffen in de eerste wedstrijd.
Een Chiliquote:Op maandag 26 mei 2014 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al de oostbloklanden op 3 punten houden is ook wat anders dan een Spanje en een Chili op een wk
Shevchenkoquote:Op maandag 26 mei 2014 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een ChiliGoed voetballand. Maar wat hebben ze ooit gepresteerd op een WK ? Behalve in 62 Italië het land uit schoppen. Noem de sterren van Chili eens.
Haha Sánchez en Vidal zijn 5 klassen beter dan al onze spelers op Persie en Robben naquote:Op maandag 26 mei 2014 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een ChiliGoed voetballand. Maar wat hebben ze ooit gepresteerd op een WK ? Behalve in 62 Italië het land uit schoppen. Noem de sterren van Chili eens.
Vond ik een matige Chileen. Geef mij Hagi, Blochin of Boniek maar.quote:
Goede vergelijking maat....quote:Op maandag 26 mei 2014 12:23 schreef Av- het volgende:
De mensen waren ook negatief over Ilse&Waylon.
Ik zie Nederland wel weer verliezend finalist worden. Misschien zelfs door een klassieke penalty shoot out
Zegt iemand met de username Pikkebaas.quote:
Laat tong80 niet in zijn hempie staan.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:48 schreef tong80 het volgende:
Eerste wedstrijd Nederland - Spanje.
Gaan de negatievelingen hopen dat Oranje verliest.
Om hun gelijk te halen.
Hup Holland Hup.
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:23 schreef Av- het volgende:
De mensen waren ook negatief over Ilse&Waylon.
Ik zie Nederland wel weer verliezend finalist worden. Misschien zelfs door een klassieke penalty shoot out
Met dit 5 3 2 systeem speel je juist vrij aanvallend in balbezit met de twee opkomende backs. Je staat heel vaak 3-4-3 opgesteld in de praktijk tijdens de wedstrijd. Slim systeem.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Alleen met een 5-3-2 zie ik het goedkomen. Lekker dichtmetselen en eruit komen met onze toppers voorin.
Als beide backs opkomen, sta je toch of 3-5-2 of 3-3-4?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Met dit 5 3 2 systeem speel je juist vrij aanvallend in balbezit met de twee opkomende backs. Je staat heel vaak 3-4-3 opgesteld in de praktijk tijdens de wedstrijd. Slim systeem.
Middenveld staat met de punt naar voren dus de 10 wordt dan een soort (schaduw)spits achter twee aanvallers.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als beide backs opkomen, sta je toch of 3-5-2 of 3-3-4?
Ah, op die manier. Ziet er inderdaad uit als een goede tactiek. Hopelijk gaat het voor Oranje in de praktijk werken. Er zal veel van de backs gevraagd gaan worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Middenveld staat met de punt naar voren dus de 10 wordt dan een soort (schaduw)spits achter twee aanvallers.
Overigens vind ik Robben en RvP niet echt spelers voor een tweeman aanval, zeker Robben niet, daarom wordt de bovenstaande tactiek ook erg bruikbaar. Denk ik dan.
Die gaan zich helemaal dood lopen inderdaad. Daarom is in ieder geval Janmaat een goede. Die kan dat wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:35 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ziet er inderdaad uit als een goede tactiek. Hopelijk gaat het voor Oranje in de praktijk werken. Er zal veel van de backs gevraagd gaan worden.
Goeie argumenten ook.quote:
En nog nooit een W.K. gewonnen en maar een keer een E.K.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie argumenten ook.
Cillisen is een goeie keeper. Kongolo een opkomende ster, Blind speler van het seizoen bij Ajax, De Vrij gaat gekocht worden door Lazio, Sneijder wil het ongelijk van van Gaal bewijzen, van Persie begint uitgerust aan het WK, Robben een wereldster. van Perie ook trouwens.
Gekozen tot op 2 na beste elftal van de eeuw.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:58 schreef HSG het volgende:
[..]
En nog nooit een W.K. gewonnen en maar een keer een E.K.
Idd, 3 WK-Finales spelen als klein landje stelt niks voor.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het zo moeilijk te accepteren dat Nederland er niets van kan?
3 finales spelen en alles verliezen is lachwekkend. Heeft er überhaupt een land zo'n slechte staat van dienst in een finale?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd, 3 WK-Finales spelen als klein landje stelt niks voor.
België, Oostenrijk of Roemenië doen het beter. Die weigeren een finale te verliezen en de beste spelers ter wereld te hebben. Dan valt het alleen maar tegen.
hardop gelachen. Die stinkpoepen mogen er wat mij betreft gelijk uitrotten.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef DeJori het volgende:
Nederlands Elftal
Zoals elk jaar is deze jongen weer voor Deutschland!
wen(d)t of keert....quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Copthorne het volgende:
Hoe je het went of keert, we staan straks achterin met Cillessen, Janmaat, De Vrij, Martins Indi en Kongolo of Blind. Stuk voor stuk lieve jongens, maar ik houd mijn hart vast tegen Spanje.
Buffalo Bills Het team is in 1964 en 1965 kampioen geworden in de toenmalige American Football League (AFL). Nadat de AFL en de NFL zijn samengevoegd tot de NFL heeft het team nog nooit de Superbowl weten te veroveren. Wel is het team het enige dat vier keer op rij kampioen werd binnen de AFC. De Bills zijn echter ook het enige team dat vier keer op rij de daarop volgende wedstrijd om de Super Bowl verloor.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
3 finales spelen en alles verliezen is lachwekkend. Heeft er überhaupt een land zo'n slechte staat van dienst in een finale?
Rot op naar Duitsland dan wannabe.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef DeJori het volgende:
Nederlands Elftal
Zoals elk jaar is deze jongen weer voor Deutschland!
Gekozen worden tot op 2 na beste elftal van de eeuw en nog geen WK-beker binnen halen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gekozen tot op 2 na beste elftal van de eeuw.
Het is inderdaad schandalig dat je 2 WK finales in de laatste minuut verliest.
Je zou toch zeggen dat het gemakkelijker moet zijn met maar 220 FIFA-landen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Gekozen worden tot op 2 na beste elftal van de eeuw en nog geen WK-beker binnen halen.Heel sneu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |