Reviews zijn vrijwel altijd subjectief. Ik hoop dat je dat wel weet toch?quote:
Sowieso stellen alle games zich minimaal 1x uit, zo creeer je meer hype.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen we hebben er weer 1![]()
The Evil Within uitgesteld naar 24 oktober
http://www.pu.nl/artikele(...)eld-naar-24-oktober/
Jesus deze generatie begint echt met uitstellen en next gen game remakes.
Lekker crapquote:
Achja , er was ook een periode dat alle spellen TE vroeg uitkwamen , waardoor je weer eens een spel kocht wat nog niet voor de helft af was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Vault-Boy het volgende:
ja daarom juist...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:34 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Reviews zijn vrijwel altijd subjectief. Ik hoop dat je dat wel weet toch?
Wat handig dat ze maar de helft van het bericht van bethesda oppakken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Staar je dan niet dood op een enkel review filmpje. Kom op Ruben, beetje actie vanuit jezelf.quote:
ik heb er al meerdere gekeken hoor Bart, alleen ik ken deze reviewer niet, dus ik dacht ik vraag het even, maar dat wordt dus niet gewaardeerd hier?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Staar je dan niet dood op een enkel review filmpje. Kom op Ruben, beetje actie vanuit jezelf.
haha oke ik kan bevestigen dat het een review isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja net nadat ik mn bericht had verstuurdmaar nu even serieus? haha
Niet meteen weer op je tenen getrapt voelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik heb er al meerdere gekeken hoor Bart, alleen ik ken deze reviewer niet, dus ik dacht ik vraag het even, maar dat wordt dus niet gewaardeerd hier?
oke bedankt voor het antwoordquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:43 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Niet meteen weer op je tenen getrapt voelen.
Ik heb het filmpje even gezien en het lijkt meer op een verheerlijking dan een review.
Ja had ik ook maar die van bol wil ik terug sturen... En die andere site heb ik nog niets van gekregenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
Ah bol.com geeft me net bericht :
Beste heer,
Bedankt dat je bij bol.com de game Watch Dogs Special Edition hebt besteld. Omdat je er zo vroeg bij was, hebben wij een speciale promocode voor je. Hiermee krijg je toegang tot extra content.
CODE SADAER#@WRDZSDD (jaja die is nep)
Met deze code heb je recht op Watch Dogs Cyberpunk, X2 en Untouchables Singleplayer DLC pack.
Wanneer had jij die Watch_Dogs besteld dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
Ah bol.com geeft me net bericht :
Beste heer,
Bedankt dat je bij bol.com de game Watch Dogs Special Edition hebt besteld. Omdat je er zo vroeg bij was, hebben wij een speciale promocode voor je. Hiermee krijg je toegang tot extra content.
CODE SADAER#@WRDZSDD (jaja die is nep)
Met deze code heb je recht op Watch Dogs Cyberpunk, X2 en Untouchables Singleplayer DLC pack.
Dat is de code van normaal naar special als je pre orderedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wanneer had jij die Watch_Dogs besteld dan?
oooh ok.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is de code van normaal naar special als je pre ordered
eind decquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wanneer had jij die Watch_Dogs besteld dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |