quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Pino gelooft dat jij Steve Miller Bandquote:
Godverquote:
Wie zijn die haters?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Royksopp
Royksopp hatersNummers als The Drug, dit en What Else is There? zijn briljant
Dat is inderdaad makkelijk scoren.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef Pandaplint het volgende:
Verdomme wat een flauwe deal van de Mediamarkt
Uh, oké.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad makkelijk scoren.
Als NL wereldkampioen wordt neem ik een maand een Adele-UI
Dit is ook makkelijk scoren.
Hey halloquote:
Ja dat wel jaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sanitarium had ik ook tof gevonden maar Undone is ook een tof nummer hoor
En het verkeerd uitspreken van namen ook. Hi-la-risch. Elke dag weerquote:Op maandag 26 mei 2014 12:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook wel op de Ekdombingo ondertussen.
Zoals?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En het verkeerd uitspreken van namen ook. Hi-la-risch. Elke dag weer
Ik verwijs je even door naar de afdeling René Miochquote:
Giel noemde hem al wel, dus verwacht hetquote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef remcoP het volgende:
Is het appelsapje van dit nummer al langs geweest bij Timur? Ik hoor namelijk Kamillethee, kamillethee, kamillethee
Jammerquote:Op maandag 26 mei 2014 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel noemde hem al wel, dus verwacht het
quote:
SC is het anders wel met mij eens.quote:
goed bezig!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:37 schreef MarijeH het volgende:
Zojuist twee albums gekocht via bol.com. Beide heb ik gekocht dankzij een 3fm programma (Ekstra Weekend en MetMichiel). De albums die ik heb gekocht zijn automatic for the people en The blue album.
Der Alte Dessauer (?) knotsgekke carnavalmuziekquote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor het allemaal niet, maar wat is het?
Kerel zocht Der Alte Dessauer.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor het allemaal niet, maar wat is het?
Nee.quote:
Het heet niet voor niets cockpitquote:Op maandag 26 mei 2014 13:52 schreef Bronson het volgende:
Hoe de neuk mag Coen bij de landing in de cockpit zitten.
Britpop goede muziek noemenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC heeft ook gewon geen smaak.
Haten op Britpop
Arctic Monkeysquote:Op maandag 26 mei 2014 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blur, The Verve, Arctic Monkeys, The Libertines, The Smiths.
Ik zie in dit lijstje louter goede bands.
Daaronder een heel lijstje met enkel leuke nummers. Zitten ook een aantal kutbands tussen, dat is overal.
Arctic Monkeysquote:Op maandag 26 mei 2014 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
Oke, Blur wel ja. Maar da's dan ook geen typische britrock zoals de Arctic Monkeys
SC.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
Oke, Blur wel ja. Maar da's dan ook geen typische britrock zoals de Arctic Monkeys
Ja Franz Ferdinand vind ik wel leuk en the last shadow puppetsquote:Op maandag 26 mei 2014 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat je overigens een hekel kunt hebben aan bands a la The Libertines (vrolijke meisjes-rock) kan ik begrijpen, vooral omdat het genre uitgemolken is, toen weer uitgekotst en nog een keer uitgemolken. Vrij genant.
Maar er zitten wel echt leuke bands tussen.
indierock/britrockquote:
Ashley Monroe is wel leukquote:Op maandag 26 mei 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
TrainVerdomme. Als we dat ook britpop mogen noemen: dat is wel echt kut.
Haar muziek, voornamelijk in de Pistol Annies. Country zoals country bedoeld is, met een lekker "oud" vleugjequote:
Heb je een samenvattingquote:Op maandag 26 mei 2014 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Post-punkrevival is geen britpoprevival. Hebben heel weinig met elkaar te maken buiten dat het eind jaren 70 allebei onderdeel was van de gothscene.
Garagerockrevival heeft dan weer wel met allebei te maken //genreneuken.
In ieder geval, Arctic Monkeys flirt met allebei, Franz Ferdinand heeft weinig met de gitaartechniek van britpop te maken (beetje zoals Editors, Bloc Party ed) Maar de noemer 'Indie' is een lekker makkelijke verzamelnaam.
Ik had eerst ook een hekel aan britpop maar ben het wel gaan waarderen
Verdomme wat een Oompa Loompaquote:
Franz Ferdinand is postpunkrevival en geen britpoprevivalquote:
Speciaal voor mannen met dit soort lelijke skinny-achtige jeansquote:Op maandag 26 mei 2014 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Franz Ferdinand is postpunkrevival en geen britpoprevival
het is allebei indie.
Hoezo?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef Pandaplint het volgende:
Mex slaat iets te veel door in z'n Atze imitatie
Lolquote:
Niks mis met dat meisje.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Speciaal voor mannen met dit soort lelijke skinny-achtige jeans
[ afbeelding ]
En huppelkutjesmevrouwen die bewust biologisch eten en max. 1 dag per week vlees, of helemaal niet natuurlijk:
[ afbeelding ]
zou haar geven als ze geschoren is van onderquote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Speciaal voor mannen met dit soort lelijke skinny-achtige jeans
[ afbeelding ]
En huppelkutjesmevrouwen die bewust biologisch eten en max. 1 dag per week vlees, of helemaal niet natuurlijk:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou haar geven als ze geschoren is van onder
Dat welquote:Op maandag 26 mei 2014 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou haar geven als ze geschoren is van onder
nee t'is een vrouwvrouwvrouwquote:
dat zie je vaak, dit soort vrouwen die zich niet scheren.quote:
Ik heb niet gek veel vrouwen gehad, maar ik heb het gelukkig nooit meegemaakt dat die broek uitging en ik spontaan Gilette ben gaan sponsorenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zie je vaak, dit soort vrouwen die zich niet scheren.
Bah
Ervaring mee?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zie je vaak, dit soort vrouwen die zich niet scheren.
Bah
Wel waar, hoe politiek linkser de vrouw hoe meer haar... mijn ervaring ookquote:Op maandag 26 mei 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik 1x, dat was ook zo'n GroenLinks-type
En toen?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik 1x, dat was ook zo'n GroenLinks-type
Hier is het altijd weekend!quote:Op maandag 26 mei 2014 15:21 schreef Pandaplint het volgende:
Woensdag is het nieuwe weekend volgens mij
Ja, woensdag weekend iddquote:Op maandag 26 mei 2014 15:21 schreef Pandaplint het volgende:
Woensdag is het nieuwe weekend volgens mij
Ohja, nog echt ookquote:
Jup, woensdag mag ik ook weer erbovenopquote:
Naar welke brug ga je?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, woensdag mag ik ook weer erbovenopof eronderdoor, whatever, waar ik zin in heb
Hoi Muisquote:
Godverdomme, jouw kerst UIquote:
Leuk toch?quote:
Sfeervol jaquote:
Is dat ienimini's kwade zusje?quote:
quote:
Ik heb het niet zo op hele oude mannen...quote:
Hoe is het in Spanje?quote:
De enige rimpels die je wil zien zijn die op z'n zak?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op hele oude mannen...
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De enige rimpels die je wil zien zijn die op z'n zak?
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De enige rimpels die je wil zien zijn die op z'n zak?
Ja, lekker. Gisteren in de hekken gehangen bij Real Madridquote:
Je hebt het nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 26 mei 2014 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op hele oude mannen...
Gooi jezelf weg johquote:Op maandag 26 mei 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Streets
Bronson, Roel_Jewel
Streets
DePino
Ging dat wel een beetje, met die tabberd van u?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:49 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Ja, lekker. Gisteren in de hekken gehangen bij Real Madrid
Wat zijn dit voor leugensquote:Op maandag 26 mei 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Streets
Bronson, Roel_Jewel
Streets
DePino
Stone Island shirtje, ja toch.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ging dat wel een beetje, met die tabberd van u?
Idd, ik kan nu al niet wachten.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de tv-uitzendingen van NOS op 3 is uiteraard ook veel aandacht voor het WK. Verder brengt NOS op 3 dagelijks ‘WK-updates’ in de nieuwsbulletins op radio 3FM. Nieuwslezers Fleur Wallenburg en Bart-Jan Cune geven in het ochtendprogramma van Giel en in ‘de Coen & Sander Show’ een update. Volg NOS op 3 ook online voor al het laatste nieuws, via NOS.nl/op3, Facebook.com/NOSop3 en Twitter.com/nosop3.
Topshow
Ah, Bart Jan en Fleur, de voetbalkenners bij de NOS.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de tv-uitzendingen van NOS op 3 is uiteraard ook veel aandacht voor het WK. Verder brengt NOS op 3 dagelijks ‘WK-updates’ in de nieuwsbulletins op radio 3FM. Nieuwslezers Fleur Wallenburg en Bart-Jan Cune geven in het ochtendprogramma van Giel en in ‘de Coen & Sander Show’ een update. Volg NOS op 3 ook online voor al het laatste nieuws, via NOS.nl/op3, Facebook.com/NOSop3 en Twitter.com/nosop3.
Topshow
Waar zouden we zonder NOS op 3 zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topshow
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Stond ik hoor, als kleine SC, in de Tempel in Den Haag, schuren en al die shit
Als een mothafucking baasquote:
Foto is niet correct voor SC zijn jeugd. Toen bestonden er nog geen flatscreens.quote:
Scherp! Heel scherp!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Foto is niet correct voor SC zijn jeugd. Toen bestonden er nog geen flatscreens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Scherp! Heel scherp!We waren toch al tot de conclusie gekomen dat een groot deel hier bejaard is dus jij kan er ook wel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Scherp! Heel scherp!Ja veel rimpels daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
KSSSTquote:Op maandag 26 mei 2014 16:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We waren toch al tot de conclusie gekomen dat een groot deel hier bejaard is dus jij kan er ook wel bij.
Ja, kraaienpootjes enzoquote:
Haha, die ga ik niet krijgen tot ik minstens 40 ben. Tenminste als ik zo naar mijn moeder kijk.quote:
Met jouw drankgebruik....quote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha, die ga ik niet krijgen tot ik minstens 40 ben. Tenminste als ik zo naar mijn moeder kijk.
Daar heb je een punt. Mss moet je deze tip ook voor jezelf gebruikenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met jouw drankgebruik....
Alcohol is heel slecht voor je huid
Te laat... jij bent nog te reddenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Mss moet je deze tip ook voor jezelf gebruiken
Ze worden echt met de dag slechterquote:
quote:
Goed hard draaien met een goede subwooferquote:
Dit soort muziek is sowieso niet aan mij besteed.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed hard draaien met een goede subwooferdan wordt dit soort muziek altijd een stuk beter!
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We waren toch al tot de conclusie gekomen dat een groot deel hier bejaard is dus jij kan er ook wel bij.
Hartstikke leuk zelfs! Als ik een rollator nodig heb kan ik die mooi oppimpenquote:
Met ploaties van eenden enzo <3quote:Op maandag 26 mei 2014 16:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hartstikke leuk zelfs! Als ik een rollator nodig heb kan ik die mooi oppimpen
Is het weer zo ver ja?quote:
Watte?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
DeLuna en Pino komen straks onze deuren langs met hun rapport
Uhm het is tegenwoordig DePino, die toevallig 2 accounts heeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
DeLuna en Pino komen straks onze deuren langs met hun rapport
En gaat het wat worden?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:49 schreef sneakydesert het volgende:
Zo! Ik ben ook weer thuis van een halve dag selectie op de politieacademie. Jammer dat in de trein de wifi verbinding telkens weg viel en ik dus geen radio kon luisteren
Ze zjin jong (net zoals jij) en ze komen de bejaarden ooit bezoeken.quote:
Ja hoor, nu alleen nog het psychologisch onderzoek en een korpsgesprek. Rond ik beide positief af dan mag ik in november gaan beginnen met de opleidingquote:
Tofquote:Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ja hoor, nu alleen nog het psychologisch onderzoek en een korpsgesprek. Rond ik beide positief af dan mag ik in november gaan beginnen met de opleiding
Ik vind dat filmpje zo leukquote:
Cutequote:
Die met Benedict heb je zeker al wel eens gezien?quote:
Uhuh, zelfs meer dan 1xquote:Op maandag 26 mei 2014 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die met Benedict heb je zeker al wel eens gezien?
quote:
Haha nee ik vind hem niet lekker hoor, hij is een beetje zo'n type als Wibi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |