quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Pino gelooft dat jij Steve Miller Bandquote:
Godverquote:
Wie zijn die haters?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Royksopp
Royksopp hatersNummers als The Drug, dit en What Else is There? zijn briljant
Dat is inderdaad makkelijk scoren.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef Pandaplint het volgende:
Verdomme wat een flauwe deal van de Mediamarkt
Uh, oké.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad makkelijk scoren.
Als NL wereldkampioen wordt neem ik een maand een Adele-UI
Dit is ook makkelijk scoren.
Hey halloquote:
Ja dat wel jaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sanitarium had ik ook tof gevonden maar Undone is ook een tof nummer hoor
En het verkeerd uitspreken van namen ook. Hi-la-risch. Elke dag weerquote:Op maandag 26 mei 2014 12:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook wel op de Ekdombingo ondertussen.
Zoals?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En het verkeerd uitspreken van namen ook. Hi-la-risch. Elke dag weer
Ik verwijs je even door naar de afdeling René Miochquote:
Giel noemde hem al wel, dus verwacht hetquote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef remcoP het volgende:
Is het appelsapje van dit nummer al langs geweest bij Timur? Ik hoor namelijk Kamillethee, kamillethee, kamillethee
Jammerquote:Op maandag 26 mei 2014 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel noemde hem al wel, dus verwacht het
quote:
SC is het anders wel met mij eens.quote:
goed bezig!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:37 schreef MarijeH het volgende:
Zojuist twee albums gekocht via bol.com. Beide heb ik gekocht dankzij een 3fm programma (Ekstra Weekend en MetMichiel). De albums die ik heb gekocht zijn automatic for the people en The blue album.
Der Alte Dessauer (?) knotsgekke carnavalmuziekquote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor het allemaal niet, maar wat is het?
Kerel zocht Der Alte Dessauer.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor het allemaal niet, maar wat is het?
Nee.quote:
Het heet niet voor niets cockpitquote:Op maandag 26 mei 2014 13:52 schreef Bronson het volgende:
Hoe de neuk mag Coen bij de landing in de cockpit zitten.
Britpop goede muziek noemenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC heeft ook gewon geen smaak.
Haten op Britpop
Arctic Monkeysquote:Op maandag 26 mei 2014 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blur, The Verve, Arctic Monkeys, The Libertines, The Smiths.
Ik zie in dit lijstje louter goede bands.
Daaronder een heel lijstje met enkel leuke nummers. Zitten ook een aantal kutbands tussen, dat is overal.
Arctic Monkeysquote:Op maandag 26 mei 2014 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
Oke, Blur wel ja. Maar da's dan ook geen typische britrock zoals de Arctic Monkeys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |