Ehm...eigenlijk beseffen mensen met down in de meeste gevallen wel dat ze down hebben, just saying.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dat weet je niet. Net zoals zware downies die de hele dag lopen te kwijlen ook niet beseffen dat ze een kwijlende downie zijn.
Nee hoor, dat echte niet. Jij bedoelt gewoon de personen die af en toe kwijlen onder het eten en dan meteen het etiket 'downie' opgeplakt krijgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm...eigenlijk beseffen mensen met down in de meeste gevallen wel dat ze down hebben, just saying.
Maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat TS niet beseft dat ze een kutwijf is. Met obesitas.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm...eigenlijk beseffen mensen met down in de meeste gevallen wel dat ze down hebben, just saying.
Ik zou jou nog herkennen aan de vage aftekening van je tatoeage in het schemerdonker van een vuige parenclub andersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je vind het vervelend dat een stel vreemde op het internet denken dat je dik bent?
WTF, wat heb je aan hun te bewijzen of je wel of niet dik bent, het zijn vreemde, je kent die mensen niet eens, ze kennen jou niet.
Als je op straat langs ze zal lopen zullen ze je niet eens herkennen, dus boeiend!
Opbokken, jij. Kap eens met het verzieken van dit topic.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Terug ontopic graag, het ging hier over kinderen en dat ik ze niet mot.
TR gemaakt wegens het blijven verzieken van dit topic.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Terug ontopic, het ging hier over niet gewilde kinderen.
Ik ken meerdere mensen met down, allen beseffen ze dat ze down syndroom hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor, dat echte niet. Jij bedoelt gewoon de personen die af en toe kwijlen onder het eten en dan meteen het etiket 'downie' opgeplakt krijgen.
Precies. TS behoort tot die minderheid. Zo, klaar nu.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen met down, allen beseffen ze dat ze down syndroom hebben.
Degene die echt een zware vorm van downsyndroom hebben zullen het zich niet beseffen maar de meerderheid heeft een mildere vorm.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Weer terug ontopic, het ging hier over kinderen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Terug ontopic, het ging hier over kinderen en dat ik ze niet wil.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Terug ontopic graag, het ging hier over kinderen en dat ik ze niet mot.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Terug ontopic, het ging hier over niet gewilde kinderen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:34 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Gaarne ontopic, het gaat hier over kinderen die je niet wil.
Je geniet er van he? Topics verziekenquote:
bamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies. TS behoort tot die minderheid. Zo, klaar nu.
Gelukkig kom ik daar niet dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou jou nog herkennen aan de vage aftekening van je tatoeage in het schemerdonker van een vuige parenclub anders.
Stop eens met spammen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Svp terug on topic. Dit topic ging over kinderen en ze niet willen.
Nee, dat willen we beide niet. Mijn vriend zal bij me blijven, ook al wil ik echt geen kinderen en hij eigenlijk wel. Liefde gaat voor kinderen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |