Anders schiet je weer in psychose?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
[..]
Hij weet dat ie het me niet hoeft te flikken.
Neuh, maar dan maak ik hem even fijn duidelijk dat ie een hele grote fout heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anders schiet je weer in psychose?
Nee maar ik denk dat het in jouw geval absoluut niet verkeerd is om naar anderen te luisten aangezien jouw beeld van hoe de wereld in elkaar zit nogal afwijkend is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij (en anderen ook). Ik vind van niet/zie het niet zo.
Op basis van deze opmerking vermoed ik dat je vriend al tijden op zoek is naar een uitvlucht. Het is een kwestie van afwachten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hij weet dat ie het me niet hoeft te flikken.
Pikstraf?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Neuh, maar dan maak ik hem even fijn duidelijk dat ie een hele grote fout heeft gemaakt.
Als of wanneer?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ehm, áls ie het uit zou maken, zou dat niet meer helpen he?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ehm, áls ie het uit zou maken, zou dat niet meer helpen he?
Als, want hij wil het niet.quote:
Als je oud bent ga je eerder dood.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Als, want hij wil het niet.
En dat kunnen jullie raar vinden, maar liefde kan veel doen met iemand. Hij wil niets liever dan samen oud met mij worden. Als ie het niet meer had getrokken, was ie allang weggeweest hoor.
Als ie wat niet had getrokken? haha snapjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
En dat kunnen jullie raar vinden, maar liefde kan veel doen met iemand. Hij wil niets liever dan samen oud met mij worden. Als ie het niet meer had getrokken, was ie allang weggeweest hoor.
Ik vind dit toch wel moeilijk te gelovenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als ie wat niet had getrokken? haha snapje
Als ik echt zo tegen hem deed als ik hier doe voorkomen was hij er allang vandoor gegaan hoor. Het is een gezonde Hollandse jongen die goed voor zichzelf op kan komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel moeilijk te geloven
Waarom zou je dat doen. En waar doe je je anders voor dan je werkelijk bent, hier of in het echt? Het laatste geval zou ik nog enigszins kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Als ik echt zo tegen hem deed als ik hier doe voorkomen was hij er allang vandoor gegaan hoor. Het is een gezonde Hollandse jongen die goed voor zichzelf op kan komen.
Conclusie: Ik ben IRL een stuk anders dan hier op het forum.
IRL doe ik me dus juist niet anders voor dan ik ben. Ben gewoon mijn stille zelf en dat vind hij prima. Af en toe speelt de autisme op en raak ik een beetje in paniek ergens van. (Zoals afgelopen zondag, toen ik hem nadat ik van de wc kwam niet direct vond, omdat hij een klein stukje verder was gaan zitten.) Maar over het algemeen ben ik best mee samen te leven hoor. We hebben vrij weinig ruzie, weleens meningsverschillen/geïrriteerdheid.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen. En waar doe je je anders voor dan je werkelijk bent, hier of in het echt? Het laatste geval zou ik nog enigszins kunnen begrijpen.
Kan je jullie relatie ook declareren bij de ziektekostenverzekeraar?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
IRL doe ik me dus juist niet anders voor dan ik ben. Ben gewoon mijn stille zelf en dat vind hij prima. Af en toe speelt de autisme op en raak ik een beetje in paniek ergens van. (Zoals afgelopen zondag, toen ik hem nadat ik van de wc kwam niet direct vond, omdat hij een klein stukje verder was gaan zitten.) Maar over het algemeen ben ik best mee samen te leven hoor. We hebben vrij weinig ruzie, weleens meningsverschillen/geïrriteerdheid.
Je moet heel wat doen voor ik écht ontplof, dat laat ik niet zo snel toe. Maar in elke relatie zijn er kleine irritaties. Mijn vriend kan veel van mij hebben, hij weet hoe ik ben en vind het soms zelfs wel schattig.
Ik heb geen Wajong.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Jezus Christus, wil je dmv dit topic jouw recht op Wajong verlengen of zo?
Gewoon een kwestie van jezelf nog een keer kaal scheren en dan naar het UWV gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Maar zou wel Wajong krijgen als ik ervoor zou gaan...
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van jezelf nog een keer kaal scheren en dan naar het UWV gaan inderdaad.
Is niet eens nodig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van jezelf nog een keer kaal scheren en dan naar het UWV gaan inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |