is toch leuk juistquote:Op maandag 26 mei 2014 18:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van heel veel foute dingen
geeft me zo'n vroeger was alles beter gevoel
Die hield op toen we bevrijd werden van de Duitsers.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef Klapskaats het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je nog blij kon zijn met een sinaasappelkistje om op te zitten ...
dat zou ik dan dus nooit doen, zoveel geld betalen daarvoor en ik vind het ook niet zo mooi. ben dan toch meer van het moderne geloof ik of juist niet want als je mijn bank ziet denk je weer anders.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef isax het volgende:
http://www.demachinekamer(...)s-jaren-30-van-nelle
- Conditie elektra: Snoer zonder stekker aanwezig
- Werking gecontroleerd: werkt niet
350 euro
vanflessa mag van mij ook snel verdwijnen maar dat gaat hem niet worden vrees ikquote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou je ook raar vinden als dat niet zo was.
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die hield op toen we bevrijd werden van de Duitsers.
Puur en alleen omdat Van Nelle gebouwquote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef isax het volgende:
http://www.demachinekamer(...)s-jaren-30-van-nelle
- Conditie elektra: Snoer zonder stekker aanwezig
- Werking gecontroleerd: werkt niet
350 euro
Blijkbaar geilen mensen daarop ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Puur en alleen omdat Van Nelle gebouw
die duitsers hebben ook alles verpestquote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die hield op toen we bevrijd werden van de Duitsers.
zelfs dan wil ik een werkende lampquote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Puur en alleen omdat Van Nelle gebouw
Ach das een nieuw snoertje, daar zou ik het persoonlijk niet om laten.quote:
Mijn nep vader ook. Nu in een rolstoelquote:
maar wie zegt dat de rest het wel doet?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach das een nieuw snoertje, daar zou ik het persoonlijk niet om laten.
Wel omdat 350 euro voor een ouwe lamp
Ja stiefvader whatever, mijn vader is al 23 jaar doodquote:
Oh okay, minder.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja stiefvader whatever, mijn vader is al 23 jaar dood
Die dingen zitten goddelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
erg leuk en fleurig maar zou ik niet kopen
ik ben meer van dit
[ afbeelding ]
Heel veel meer dan dat zit er niet in een lamp, plus dat fittingen bijna niet kapot gaan. Kan wel, maar damn dan is er een ezel aan het werk geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef isax het volgende:
[..]
maar wie zegt dat de rest het wel doet?
mijn papa kan dat makkelijk maken (eindhoven de gekstuhh)
maar dan nog
Ja dat was het toen ook wel, maar mijn moeder heeft een leuke vent nu. Maar ja ouderdom komt met kwalen. En hij heeft zo'n stoel met afstandsbedieningquote:
Meh, het is wel oke. M'n vader heeft een elektrische met sta-op stand. Af en toe ga ik er wel eens in zitten en op alle knopjes drukken, maar meer ook niet.quote:
ik heb ook een nep vader gehad, die uitspraak kon ik nog niet en bedankt hiervoorquote:Op maandag 26 mei 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja stiefvader whatever, mijn vader is al 23 jaar dood
Ze zijn spuuglelijk en lompquote:
Gelukkig. Moeders moeten blij zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was het toen ook wel, maar mijn moeder heeft een leuke vent nu. Maar ja ouderdom komt met kwalen. En hij heeft zo'n stoel met afstandsbediening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |