quote:Op maandag 26 mei 2014 05:32 schreef ChocoFan het volgende:
nee ben er nog en denk dat bacon in slaap is gevallen
hihi ja als je crea bent wel jaquote:Op maandag 26 mei 2014 05:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik ken je straks bij elkaar puzzelen.
Weltrusten, sweat dreamsquote:Op maandag 26 mei 2014 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
slaap lekker voor diegene die nog wakker zijn en nog gaan slapen![]()
![]()
en goede morgen voor de vroege vogels onder ons![]()
nee johquote:Op maandag 26 mei 2014 05:32 schreef ChocoFan het volgende:
nee ben er nog en denk dat bacon in slaap is gevallen
en kaas ?quote:Op maandag 26 mei 2014 06:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zal ik uitsmijter spek voor je bakken schat!
Ze zijn ook irritant.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het echt bizar om te zien hoe verschillend de meningen hier zijn tov van mij. Komt dat omdat ik geen streams zie? Rienk en Dennis worden hier gezien als aanwinsten terwijl ze m.i. ongelofelijk irritant zijn. Zo'n Dennis zit alleen maar te zeuren dat ze maar dingen van hem moeten accepteren terwijl hij zelf niks van anderen accepteert. Rienk doet precies hetzelfde. Komt dat alleen maar door montage?
Ik denk toch dat het ook een individuele belevenis is. Op tv vind ik Rienk er best goed uit komen, terwijl ik hem op de streams als zeer ergerlijk ervaar. Dennis komt er op tv in mijn ogen minder goed vanaf, terwijl ik hem op basis van de streams juist zeer waardeer.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het echt bizar om te zien hoe verschillend de meningen hier zijn tov van mij. Komt dat omdat ik geen streams zie? Rienk en Dennis worden hier gezien als aanwinsten terwijl ze m.i. ongelofelijk irritant zijn. Zo'n Dennis zit alleen maar te zeuren dat ze maar dingen van hem moeten accepteren terwijl hij zelf niks van anderen accepteert. Rienk doet precies hetzelfde. Komt dat alleen maar door montage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |