Weet ik veel? Ik was alleen maar heel erg veel niet online, en was van rawr...quote:Op maandag 26 mei 2014 02:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Is er ruzie ergens? Behalve tussen Muis en Miek misschien, maar dat zijn geen mannen volgens mij en ze zijn allebei al naar bed.
is er niet zo'n liedje over mannen danquote:
Welke behoeftes heb je dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij zijn er gewoon ook een aantal mensen waaronder ik, wat sneller op hun teentjes getrapt doordat er bepaalde behoeftes niet worden voldaan. ikzelf ervaar dit als zeer frustrerend en merk dat ik geiriteerder word naarmate het langer duurt en dit kut weer helpt er niet aan mee. dat warme gedoe heel de tijd![]()
![]()
of praat ik nu weer onzin en ben ik gewoon de enige met bepaalde frustraties of de enige die het toegeef
geen spanning meer hier volgens mij hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik veel? Ik was alleen maar heel erg veel niet online, en was van rawr...
Ik probeer er weer een beetje in te komen. Ik kijk nog steeds angstig naar de router of ik echt internet heb.
Ik probeerde een beetje de sfeer te peilen, ik dacht wat spanning te zien
Geen idee verder.
Johquote:Op maandag 26 mei 2014 02:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Uhhh, ik weet niet eigenlijk, misschien Liesje of Miek
Ja, daar kan je mee lachen.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik ben ook al slachtoffer geweest een keer, die kan me er wat van
Je bent hitsig?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij zijn er gewoon ook een aantal mensen waaronder ik, wat sneller op hun teentjes getrapt doordat er bepaalde behoeftes niet worden voldaan. ikzelf ervaar dit als zeer frustrerend en merk dat ik geiriteerder word naarmate het langer duurt en dit kut weer helpt er niet aan mee. dat warme gedoe heel de tijd![]()
![]()
of praat ik nu weer onzin en ben ik gewoon de enige met bepaalde frustraties of de enige die het toegeef
Rietquote:Op maandag 26 mei 2014 03:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe zou Choco heten? Ik denk aan Sonja.
hoe zou Brain hetenquote:Op maandag 26 mei 2014 03:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe zou Choco heten? Ik denk aan Sonja.
eh hoezo ben ik nou weer geil?quote:Op maandag 26 mei 2014 03:00 schreef mootie het volgende:
Dus Muis, Miek, PoezeligDing en Joezi zijn geil.
Dat we het even weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |