? Nou zeg, definieer "oude garde" dan eens?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Jian is een die hard oude garde kloon, naiefje
Niks mis mee.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Leuk he. Ik heb er net ontdekt. Barbara Palvin. Ze mag auditie bij me komen doen.
ik ben echt naief geloof ik jaquote:Op maandag 26 mei 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Jian is een die hard oude garde kloon, naiefje
niks mis mee als ze niet zo star doen, maar van de DGK tijd enzo.. en vroeger was het pas echt rellen en de COS nog de COS enzoquote:Op maandag 26 mei 2014 02:25 schreef Jian het volgende:
[..]
? Nou zeg, definieer "oude garde" dan eens?
Nee, want ik mis die rok nog steeds.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:21 schreef Joezi het volgende:
[..]haha achteraf wel een leuk verhaal toch, klunsje
lol kijk je wel uit, kan dat met glorix?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, want ik mis die rok nog steeds.Liefde op het eerste gezicht. En wit doet het goed in de zomer. Dus kocht ik er 2 want wit en ik gaan niet zo goed samen. En de ander verfde ik zwart. (nee ze hadden hem niet in het zwart anders had ik die wel gekocht) Maar dat zwart werd een vaag soort blauw, en de stiksels bleven wit.
Ik heb hem nog en bedenk me nu pas dat ik hem misschien wel weer naar wit kan bleken!
En wanneer heb je mij horen zeggen dat de COS de COS moest zijn en dat er geen gifjes in mochten etc. Dat soort dingen boeit me nu net helemaal niets, dus ...?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
niks mis mee als ze niet zo star doen, maar van de DGK tijd enzo.. en vroeger was het pas echt rellen en de COS nog de COS enzo
Ik haat kleding kopen. Bij mij is alles altijd te kort, te wijd of te klein.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, want ik mis die rok nog steeds.Liefde op het eerste gezicht. En wit doet het goed in de zomer. Dus kocht ik er 2 want wit en ik gaan niet zo goed samen. En de ander verfde ik zwart. (nee ze hadden hem niet in het zwart anders had ik die wel gekocht) Maar dat zwart werd een vaag soort blauw, en de stiksels bleven wit.
Ik heb hem nog en bedenk me nu pas dat ik hem misschien wel weer naar wit kan bleken!
ik noem je ook niet star tochquote:Op maandag 26 mei 2014 02:32 schreef Jian het volgende:
[..]
En wanneer heb je mij horen zeggen dat de COS de COS moest zijn en dat er geen gifjes in mochten etc. Dat soort dingen boeit me nu net helemaal niets, dus ...?
Je hebt naast van die verfzakjes ook ontkleuringzakjes. Normaalgesproken zou ik het gewoon een tijdje in de goedkoopste bleek zetten maar dit moet ik misschien even uitzoeken.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kijk je wel uit, kan dat met glorix?
dat zou goed zijn als dat lukte. en anders gewoon met kleur accepteren, hoe dan ook is ie wel uniek nuquote:Op maandag 26 mei 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
herkenbaarquote:Op maandag 26 mei 2014 02:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik haat kleding kopen. Bij mij is alles altijd te kort, te wijd of te klein.
Ik ook! Ik ben zo niet een vrouw wat dat betreft. Ik pas ook nooit dingen. Of naja nooit, de jurk heb ik wel gepast. Ik ben ook erg van de basics.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik haat kleding kopen. Bij mij is alles altijd te kort, te wijd of te klein.
Wel "die hard oude garde" en ik ging er vanuit dat "oude garde" niet met je verleden op Fok te maken heeft maar met een bepaalde houding ten aanzien van de COS/SC Dat ik Choco een beetje zat te dollen is natuurlijk wel waar, dat wel.quote:
Ik ben 1.96 meter, mager en schoenmaat 49,5. Dat is geen pretje om te winkelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben zo niet een vrouw wat dat betreft. Ik pas ook nooit dingen. Of naja nooit, de jurk heb ik wel gepast. Ik ben ook erg van de basics.Het licht in die pashokjes is ook altijd zo kut, Bam daar sta je dan in je ondergoed. Blugh.
waarom fucken mensen altijd met mijquote:Op maandag 26 mei 2014 02:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel "die hard oude garde" en ik ging er vanuit dat "oude garde" niet met je verleden op Fok te maken heeft maar met een bepaalde houding ten aanzien van de COS/SC Dat ik Choco een beetje zat te dollen is natuurlijk wel waar, dat wel.
dat zijn grote voeten manquote:Op maandag 26 mei 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben 1.96 meter, mager en schoenmaat 49,5. Dat is geen pretje om te winkelen.
we zijn lief geweest hoor, alleen muis had weer een driftbuiquote:Op maandag 26 mei 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Mannen, doe eens lief? Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waar het over gaat en ik heb geen zin 2 dagen terug te lezen maar come on. Juich voor mijn internet!
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Mannen, doe eens lief? Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waar het over gaat en ik heb geen zin 2 dagen terug te lezen maar come on. Juich voor mijn internet!
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
we zijn lief geweest hoor, alleen muis had weer een driftbui
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Is er ruzie ergens? Behalve tussen Muis en Miek misschien, maar dat zijn geen mannen volgens mij en ze zijn allebei al naar bed.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
denk omdat je zei dat je mij wel doldequote:Op maandag 26 mei 2014 02:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Is er ruzie ergens? Behalve tussen Muis en Miek misschien, maar dat zijn geen mannen volgens mij en ze zijn allebei al naar bed.
Doe nou normaal, want je maakt jezelf volledig belachelijk. Morgen als je weer nuchter bent schaam je jezelf weer dood.quote:
Nee meer die gewoon al langer op FOK en de RLSen hebben gevolgd, maar ook de starre kunnen ook wel aardig zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 02:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel "die hard oude garde" en ik ging er vanuit dat "oude garde" niet met je verleden op Fok te maken heeft maar met een bepaalde houding ten aanzien van de COS/SC Dat ik Choco een beetje zat te dollen is natuurlijk wel waar, dat wel.
Liesje vroeg om te juichen, dan ga ik juichen. Misschien moet jij wat meer op jezelf letten.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe nou normaal, want je maakt jezelf volledig belachelijk. Morgen als je weer nuchter bent schaam je jezelf weer dood.
Ik let op wie ik wil of ga jij me wat dat betreft tegenhouden?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Liesje vroeg om te juichen, dan ga ik juichen. Misschien moet jij wat meer op jezelf letten.
Bwah, who cares, ik ben Zwitserlandquote:Op maandag 26 mei 2014 02:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee meer die gewoon al langer op FOK en de RLSen hebben gevolgd, maar ook de starre kunnen ook wel aardig zijn
Ik zou niet durven. Vandaar de 'misschien'.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik let op wie ik wil of ga jij me wat dat betreft tegenhouden?
Je houdt ook van alle vrouwen?!quote:Op maandag 26 mei 2014 02:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga voor one loveAlleen gaat dat volgens mij niet werken
ikke ookquote:Op maandag 26 mei 2014 02:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga voor one loveAlleen gaat dat volgens mij niet werken
Uhhh, ik weet niet eigenlijk, misschien Liesje of Miekquote:Op maandag 26 mei 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij zijn er gewoon ook een aantal mensen waaronder ik, wat sneller op hun teentjes getrapt doordat er bepaalde behoeftes niet worden voldaan. ikzelf ervaar dit als zeer frustrerend en merk dat ik geiriteerder word naarmate het langer duurt en dit kut weer helpt er niet aan mee. dat warme gedoe heel de tijd![]()
![]()
of praat ik nu weer onzin en ben ik gewoon de enige met bepaalde frustraties of de enige die het toegeef
geen idee en raad ook maar nietquote:Op maandag 26 mei 2014 02:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Uhhh, ik weet niet eigenlijk, misschien Liesje of Miek
Weet ik veel? Ik was alleen maar heel erg veel niet online, en was van rawr...quote:Op maandag 26 mei 2014 02:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Is er ruzie ergens? Behalve tussen Muis en Miek misschien, maar dat zijn geen mannen volgens mij en ze zijn allebei al naar bed.
is er niet zo'n liedje over mannen danquote:
Welke behoeftes heb je dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij zijn er gewoon ook een aantal mensen waaronder ik, wat sneller op hun teentjes getrapt doordat er bepaalde behoeftes niet worden voldaan. ikzelf ervaar dit als zeer frustrerend en merk dat ik geiriteerder word naarmate het langer duurt en dit kut weer helpt er niet aan mee. dat warme gedoe heel de tijd![]()
![]()
of praat ik nu weer onzin en ben ik gewoon de enige met bepaalde frustraties of de enige die het toegeef
geen spanning meer hier volgens mij hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik veel? Ik was alleen maar heel erg veel niet online, en was van rawr...
Ik probeer er weer een beetje in te komen. Ik kijk nog steeds angstig naar de router of ik echt internet heb.
Ik probeerde een beetje de sfeer te peilen, ik dacht wat spanning te zien
Geen idee verder.
Johquote:Op maandag 26 mei 2014 02:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Uhhh, ik weet niet eigenlijk, misschien Liesje of Miek
Ja, daar kan je mee lachen.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik ben ook al slachtoffer geweest een keer, die kan me er wat van
Je bent hitsig?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Rietquote:Op maandag 26 mei 2014 03:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe zou Choco heten? Ik denk aan Sonja.
hoe zou Brain hetenquote:Op maandag 26 mei 2014 03:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe zou Choco heten? Ik denk aan Sonja.
eh hoezo ben ik nou weer geil?quote:Op maandag 26 mei 2014 03:00 schreef mootie het volgende:
Dus Muis, Miek, PoezeligDing en Joezi zijn geil.
Dat we het even weten.
En als ik nu alleen met links tik .... ah, ahquote:Op maandag 26 mei 2014 03:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, veel te makkelijke slachtoffers voor je.
dan zal ik maar geen poging doenquote:Op maandag 26 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een niet veel voorkomende naam
Het is alweer voorbij, poezeligding is alweer weg.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:04 schreef Jian het volgende:
[..]
En als ik nu alleen met links tik .... ah, ah
Repelsteeltje ....quote:Op maandag 26 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een niet veel voorkomende naam
quote:Op maandag 26 mei 2014 03:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Jij mag mijn eerstgeborene hebben.
Muis niet, die was gewoon recalcitrant, dus gewoon zichzelf zeg maar. Choco wel, daar werd een behoefte niet vervuld en daarom is ze jumpy.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:00 schreef mootie het volgende:
Dus Muis, Miek, PoezeligDing en Joezi zijn geil.
Dat we het even weten.
zover ik weet was ik de enige die jumpygeil wasquote:Op maandag 26 mei 2014 03:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Muis niet, die was gewoon recalcitrant, dus gewoon zichzelf zeg maar. Choco wel, daar werd een behoefte niet vervuld en daarom is ze jumpy.
Ok dan, pak ze maar.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:04 schreef Jian het volgende:
[..]
En als ik nu alleen met links tik .... ah, ah
oehh dan ben jij ook behoorlijk hitsig in dat gevalquote:Op maandag 26 mei 2014 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Riet zijn de ruziemensjes en herrieschupperts hitsig. Niet mijn woorden, vriend!
alsjeblieft een andere naam mootiequote:Op maandag 26 mei 2014 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Riet zijn de ruziemensjes en herrieschupperts hitsig. Niet mijn woorden, vriend!
Errr, hij kan ook voor jou gaan. Jij was er ook bij betrokken.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij, poezeligding is alweer weg.
Ja maar, ja maar, ik ben toch altijd lief ?quote:Op maandag 26 mei 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr, hij kan ook voor jou gaan. Jij was er ook bij betrokken.
Geenszins.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
oehh dan ben jij ook behoorlijk hitsig in dat geval
Ja, echt een feestje heur.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik ben toch altijd lief ?
Miranda of Esther dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
alsjeblieft een andere naam mootieriet niet
Ja, maar Punkie is leuk, beetje van het padje waar het Isa betreft, maar verder een goeie jongenquote:Op maandag 26 mei 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr, hij kan ook voor jou gaan. Jij was er ook bij betrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |