Dat lijkt me sowieso geen goed ideequote:Op zondag 25 mei 2014 23:34 schreef Mirjam2300 het volgende:
een lening [...] van ¤10.000 om een keuken te kopen?
Ja ben wezen kijken, maar daar was ik tegen de ¤7000 kwijt, en als ik naar dat apparatuur kijk dan is het merkloos en dan begin ik echt te twijfelen.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:38 schreef trovey het volgende:
Al gedacht aan een Ikea keuken? Lijkt me dat die een stuk betaalbaarder zijn.
spam???? wat gebeurt er hier?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:39 schreef Adolecens het volgende:
SPAM!!
Zie PH en linkjes die TS maakt in andere topics.
Eisen dan maar wat beneden schroeven?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:39 schreef Mirjam2300 het volgende:
[..]
Ja ben wezen kijken, maar daar was ik tegen de ¤7000 kwijt, en als ik naar dat apparatuur kijk dan is het merkloos en dan begin ik echt te twijfelen.
Dat is een goeie, doen we zeker wat meequote:Op zondag 25 mei 2014 23:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je af en toe ziet wat mensen voor "oude" keuken eruitslopen om een nieuwe te plaatsen...
Keukens waar niets aan mankeert, enkel niet meer modieus genoeg is.
Zo kun je voor een paar honderd euro al een prachtige keuken vinden. Moet je 'm wel meestal zelf bij de oude eigenaars eruithalen en bij jou weer opbouwen. Maar als je 'm zelf hebt afgebroken, weet je wel waar alles hoor te zitten...
ow pleasequote:
*edit*quote:
Lijkt me inderdaad beter dan een flinke lening afsluiten.quote:
Ja, dat dacht ik al..quote:Op zondag 25 mei 2014 23:41 schreef Mirjam2300 het volgende:
ik wil dit topic verwijderen hoe moet dit eigenlijk?
Ja heb het van de moderator begrepen, ook handigquote:Op zondag 25 mei 2014 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al..
gelukkig kan dat niet!
thanks voor de tipquote:Op zondag 25 mei 2014 23:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
2e hands zou ik niet aan beginnen... Gewoon de oude keuken erin laten zitten en gaan sparen? En als je daar geen geld voor hebt, minder duur huis kopen
probleem is; kan er niet in de woning; heb geen zin om alles te snijden, en daarom doe ik hem in de verkoopquote:Op zondag 25 mei 2014 23:44 schreef quinoahipster het volgende:
Wat is er mis met je oude keuken?
Oké, hij is lelijk (), maar als je geen geld hebt voor een nieuwe moet je de tering naar de nering zetten en zulks.
Zou ik niet doen, ik had een keuken gekocht bij duitse2dehandsekeukens.be en die viel binnen een maand uit elkaar. Allemaal rommel en slechte kwaliteit.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:46 schreef Mirjam2300 het volgende:
snap die ander meneer niet ,maar ik heb juis aangegeven dat ik een gedachte heb dat ik een 2dehandse keuken wil kopen, en hij geeft de link van www.duitse2dehandsekeukens.be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |