Ligt niet aan jou, ik ga pitten en dat pittige korthaar mens zit te broeien op revenge. Dat duurt me te lang allemaal. Gr gr Zuurtje.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:48 schreef Jian het volgende:
En toen was het stil, ga gerust verder hoor dames, ik zei alleen wat, niet schrikken, ik bemoei me verder nergens mee, want ...... u weet, Zwitserland
Verstandig. Ik ga op een afstandje staan lachen.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik voeg me wel ff bij Kamp Soury, anders wordt het niks
maar soury is tegen onze vieze praatquote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarvan akte..quote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
tegen, tegen, ... ze vindt het wat slaapverwekkend schat ik inquote:Op zondag 25 mei 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar soury is tegen onze vieze praat![]()
nou vooruit dan, maar even maar he
dat kan ookquote:Op zondag 25 mei 2014 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
tegen, tegen, ... ze vindt het wat slaapverwekkend schat ik in
ik nu ookquote:Op zondag 25 mei 2014 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
tegen, tegen, ... ze vindt het wat slaapverwekkend schat ik in
Oostenrijk, ook genoteerd, heb ik nog medestanders of kan ik meteen aftaaien?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Verstandig. Ik ga op een afstandje staan lachen.
Als je de afwas gedaan heb mag je naar bed van mij.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oostenrijk, ook genoteerd, heb ik nog medestanders of kan ik meteen aftaaien?
sta achter jou maar bemoei me er liever niet meequote:Op zondag 25 mei 2014 23:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oostenrijk, ook genoteerd, heb ik nog medestanders of kan ik meteen aftaaien?
ach begin je eigen fobo, hobo!quote:Op maandag 26 mei 2014 00:00 schreef isax het volgende:
[..]
ben klaar met dit gezeik joh
altijd mij van alles noemen
maar foto? ho maar!
Paddo's?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:01 schreef Pavement het volgende:
Iemand nog bokworsten gegooid naar mensen verkleed als pieter post zittend op een opblaasbanaan die voorgetrokken worden door mayotreinen, dit zijn treinen ipv kool rijden op mayonaise. Niet fritesaus want dat is slecht voor de kabouters die aan het rennen zijn in de motor.
Dat is niet zo gek, het is hier 80% van de tijd slaapverwerkend en dat mag natuurlijk het is een Slow chat immers met de nadruk op "Slow" Bij de "oude, originele RLS SC" had je ook wel tijden dat je continue "op je hoede moest zijn" en op je woorden moest passen, leuk, maar ook wel vermoeiend soms.quote:
Hier word ik ook niet vrolijker van.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, het is hier 80% van de tijd slaapverwerkend en dat mag natuurlijk het is een Slow chat immers met de nadruk op "Slow" Bij de "oude, originele RLS SC" had je ook wel tijden dat je continue "op je hoede moest zijn" en op je woorden moest passen, leuk, maar ook wel vermoeiend soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |